آپدیت جدید ویندوز 10

آپدیت جدید ویندوز 10 شما را به دردسر می‌اندازد!

آپدیت جدید ویندوز 10 با نام KB4541335 را روی کامپیوتر خود نصب نکنید. این به‌روزرسانی ممکن است سیستم شما را با مشکلات عجیبی که در زیر با آن‌ها آشنا می‌شوید، مواجه کند.

اینطور به نظر می‌رسد یک به‌روزرسانی دیگر ویندوز 10 برای برخی کاربران مشکلاتی ایجاد کرده و مایکروسافت نیز هنوز برای رفع این مشکلات اقدامی نکرده است. این مشکل به وجود آمده با به‌روزرسانی KB4541335 ویندوز 10 است که 24 مارس در قالب یک آپدیت انتخابی از سوی کاربران منتشر شد تا باگ‌های موجود در دو نسخه‌ی سیستم عامل Windows 10 1909 و 1903 را برطرف کند.

آپدیت جدید ویندوز 10 با کامپیوتر شما چه می‌کند؟

از آنجایی که نصب این به‌روزرسانی برای کاربران به صورت اختیاری بوده است، اما سایت Windows Latest خبر می‌دهد که برخی کاربران بعد از نصب آن با مشکلاتی از جمله کرش شدن سیستم در هنگام اجرای بازی‌ها، مواجه شده‌اند.

یکی دیگر از کاربران گزارش داده است که هنگام تماشای ویدیوها در یوتیوب، به صورت اتفاقی با صفحه‌ی آبی مرگ و پیغام خطای “whea_uncorrectable_error” مواجه می‌شود.

در همین حال،‌ دیگر کاربران گزارش کرده‌اند که پس از نصب این به‌روزرسانی، مصرف پردازنده‌ی سیستم آن‌ها هنگام شارژ بالا رفته است و پاسخگویی بخش‌هایی از رابط کاربری ویندوز 10 از دست رفته است. خوشبختانه هنوز تعداد کاربرانی که این مشکلات ویندوز کامپیوترشان را گزارش کرده‌اند کم است و امیدواریم که تعداد زیادی این به‌روزرسانی را نصب نکنند.

به نظر می‌رسد هنوز مایکروسافت متوجه این مشکل نشده است و هیچ اقدامی نیز برای رفع آن انجام نداده است. ما امیدواریم خیلی زود، مشکلات کاربرانی که آپدیت جدید ویندوز 10 را روی سیستم خود نصب کرده‌اند، رفع شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. دیگه واقعا شور اش رو در اوردن
    اصلا بدرد نمیخوره
    من به همون ویندوز ایت راضی ام

  2. از ویندوز 10 متنفرم و از هوادارانش.
    تو این روزا برمی گردم به 7 و از یک سال باقی مونده اش استفاده می کنم.
    ویندوز 10 زشت، ناپایدار، کند و دزد اطلاعات شخصی است.

  3. ویندوز ۱۰ هر روز منفورتر از دیروز
    خدایی گند زدن با این داستان آپدیت بازی
    تنظیمات و منو ها خیلی پیچیده شدن
    بخدا ویندوز xp اینقدر ساده بود همه یاد میگرفتن
    من نمیدونم هدف مایکرو با این داستان هاش چیه:(

  4. من آپدیت کردم کامپیوترم رو شات داون میکنم یه ربع طول می‌کشه خاموش بشه،قبلا اینجوری نبود