نسخه دسکتاپ فیسبوک مسنجر

نسخه دسکتاپ فیسبوک مسنجر برای عموم کاربران منتشر شد

کروناویروس باعث شد کمپانی فیسبوک، نسخه دسکتاپ فیسبوک مسنجر (Facebook Messenger)‌ را زودتر از موعود منتشر کند تا کاربران بتوانند با کامپیوتر خود نیز به چت نوشتاری و تصویری بپردازند.

کمپانی فیسبوک یک نسخه‌ی مستقل از اپلیکیشن Messenger خود را برای کامپیوترهای ویندوز و مک منتشر کرد. این بدان معناست که فارغ از سیستم عامل مک یا ویندوز، شما هم اکنون می‌توانید فیسبوک مسنجر را روی کامپیوتر دسکتاپی خود اجرا کنید. نسخه دسکتاپ فیسبوک مسنجر اکنون 9 سال پس از رونمایی مسنجر، به انتشار رسیده است.

فیسبوک در رویداد F8 خود که سال 2019 برگزار شد رسماً اعلام کرده بود که این نسخه‌ی دسکتاپی در دست توسعه قرار دارد. اکنون یک سال از آن زمان می‌گذرد و با توجه به افزایش تقاضای کاربران برای استفاده از این پلتفرم، تیم توسعه دهنده تصمیم گرفته تا این نسخه را برای دو سیستم عامل ویندوز و مک او اس منتشر کند.

چگونه از نسخه دسکتاپ فیسبوک مسنجر استفاده کنیم؟

کمپانی فیسبوک به صورت کامل این اپلیکیشن را در اینجا معرفی کرده است. Stan Chudnovsky مدیرمحصول اپلیکیشن مسنجر اعلام کرده است که فیسبوک ورژن دسکتاپ این برنامه را منتشر کرده است؛ بنابراین شما می‌توانید با کامپیوتر خود به مکالمه‌ی ویدیویی پرداخته و در کنار دوستان و اقوام خود در سراسر دنیا، در ارتباط بمانید.

نسخه دسکتاپ فیسبوک مسنجر

از آنجایی که بسیاری از کشورهای جهان هم اکنون در حال مقابله با کووید-19 (کروناویروس) هستند، این ویژگی مهم‌تر از همیشه است. در همین حال، Chudnovsky اعلام کرده است که «در استفاده‌ی کاربران از مرورگر دسکتاپی برای مکالمات ویدیویی و صوتی روی Messenger، با افزایش 100 برابری مواجه بوده‌ایم».

این نرم افزار از طریق نسخه‌ی مرورگر، هم اکنون در اختیار تمام کاربران کامپیوترهای مجهز به ویندوز و مک او اس قرار گرفته است. این برنامه شامل مکالمات تصویری گروهی (تا حداکثر 8 نفر)، دریافت نوتیفیکیشن برای پیام‌های جدید، پشتیبانی از حالت تیره، فایل‌های گیف و هم‌گام‌سازی چت‌ها بین دو نسخه‌ی موبایلی و دسکتاپی می‌شود.

دانلود Facebook Messenger نسخه ویندوز | مک او اس

کووید-19 راه ارتباط ما را تغییر داده است

هرچند فیسبوک از چندی پیش برای عرضه‌ی نسخه دسکتاپ Messenger برنامه داشت، اما بحران فعلی باعث شد این شرکت در تصمیم خودش تعجیل کرده و زودتر از موعود این نسخه را منتشر کند. هرچند Messenger تنها گزینه‌ی شما برای ارتباط با عزیزانتان نیست. بسیاری از کاربران هم اپلیکیشن Zoom را انتخاب می‌کنند. اگر می‌خواهید با اپلیکیشن زوم بیشتر آشنا شوید، توصیه می‌کنیم مقاله‌ی «بررسی برنامه Zoom ؛ بهترین پلتفرم برگزاری ویدیو کنفرانس»را مطالعه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این روزا این جور نرم افزا را خیلی رو بورسه و خیلی طرفدار پیدا کرده