آنر پلی 4 تی پرو

دو گوشی آنر پلی 4 تی و پلی 4 تی پرو معرفی شد

آنر پلی 4 تی و آنر پلی 4 تی پرو معرفی شدند. در این مطلب با مشخصات فنی و ویژگی های Honor Play 4T Pro و برادر کوچکتر آن آشنا می‌شویم.

شرکت آنر دو گوشی هوشمند جدید در چین رونمایی کرد. هر دو گوشی آنر پلی 4 تی و مدل پرو آن به دوربینی با قابلیت گرفتن عکس‌های 48 مگاپیکسلی مجهز شده و حافظه رم و ظرفیت داخلی زیادی در اختیار کاربر قرار می‌دهند. باتری آن‌ها 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی است.

مشخصات آنر پلی 4 تی پرو

گوشی Honor Play 4T Pro دارای نمایشگر امولد با اندازه 6.3 اینچ است. رزولوشن آن فول اچ‌دی پلاس بوده و اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش قرار دارد. دوربین سلفی، با قابلیت ثبت عکس‌هایی 16 مگاپیکسلی، روی یک ناچ کوچک در لبه بالایی نمایشگر واقع شده است.

دوربین اصلی سه گانه است. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی بوده و از یک لنز عادی استفاده می‌کند. سنسور ثانویه 8 مگاپیکسلی بوده و با یک لنز اولترا واید همراه شده است. سومین سنسور با رزولوشن 2 مگاپیکسل برای محاسبه عمق میدان کاربرد دارد.

اولین تراشه میان‌رده 7 نانومتری دنیا، کایرین 810، مغز متفکر آنر پلی 4 تی پرو است. بسته به نسخه خریداری شده، 6 یا 8 گیگابایت رم در اختیار خواهید داشت. این در حالی است که گوشی پرچمداری همچون هواوی پی 40 پرو نیز 8 گیگابایت رم ارائه می‌کند! ظرفیت باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعت بوده و از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می‌کند.

آنر پلی 4 تی پرو

برای خرید نسخه دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی این مدل باید 195 یورو پرداخت کنید. قیمت نسخه دارای همین میزان حافظه داخلی با 8 گیگابایت رم به 220 یورو افزایش پیدا می‌کند.

مشخصات Honor Play 4T

در این مدل به ازای حذف برخی ویژگی‌ها، قیمت کاهش پیدا کرده است. نمایشگر همچنان 6.3 اینچی است، اما از یک پنل ال سی دی در آن استفاده شده و رزولوشن به اچ‌دی پلاس رسیده است. دوربین سلفی روی صفحه نمایش سوار شده و می‌تواند عکس‌هایی 8 مگاپیکسلی ثبت کند.

دوربین اصلی برخلاف مدل پرو فاقد سنسور دارای لنز اولتر واید است. این دوربین دوگانه بوده و در کنار سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی، یک سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی برای محاسبه عمق میدان وجود دارد. تراشه به کایرین 710A تقلیل پیدا کرده و فقط نسخه‌ای با 6 گیگابایت رم عرضه می‌شود. ظرفیت داخلی 128 گیگابایت و ظرفیت باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعت است. در این مدل خبری از سیستم شارژ سریع نیست.

آنر پلی 4 تی پرو

برای خرید این گجت اندرویدی باید 155 یورو پرداخت کنید. فروش از دو هفته دیگر آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. از طراحی اش خوشم اومد
    یعنی احساس میکنم طراحی اش خوبه
    قسمت اش ام که مناسبه
    و امکانات اش ام که خوبه

  2. نسخه پرو خیلی ارزشمنده…صفحه آمولد…دوربین های خوب… باتری خوب… فست شارژ خوب… قیمت عالی…
    عالی کار کرده تو این سری…

  3. از هواوی بعید بود اولد🙆ولی قیمتش عالیه

  4. عجب چیزی ساخته .نوت های شیائمی هم در حدش نیست .قیمتش عالیه با این مشخصات .

  5. چه عجب هواوی دست دل باز شد و بالاخره از اولد استفاده کرد!! یه تشویق بکنید