مشکلات آنر پلی

رایج ترین مشکلات آنر پلی – Honor Play + راه حل

در این مطلب به بررسی رایج ترین مشکلات آنر پلی – Honor Play می‌پردازیم و راه حلی برای برطرف کردن آن‌ها ارائه می‌کنیم.

آنر پلی به عنوان یک گجت اندرویدی عرضه شده در سال 2018 هنوز ارزش خرید بالایی دارد. این گوشی از تراشه 10 نانومتری قدرتمند کایرین 970 استفاده کرده و بسته به نسخه خریداری شده دارای 4 یا 6 گیگابایت رم است. هر دو نسخه از 64 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کنند.

برای کاهش قیمت، هواوی از صفحه نمایش ال سی در آن استفاده کرد. اندازه نمایشگر 6.3 اینچ بوده و رزولوشن آن فول اچ‌دی پلاس است. تراکم پیکسلی 409 پی‌پی‌آی کیفیت بالاس پنل را تضمین می‌کند.

تفاوت آن با بسیاری از گوشی‌های همرده‌اش در سال 2020 عدم استفاده از حفره روی نمایشگر و قرارگیری یک ناچ عریض در بالای صفحه نمایش محسوب می‌شود. این بریدگی محل قرارگیری دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و دیگر سنسورها است.

دوربین اصلی دوگانه بوده و از یک سنسور 16 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی کمکی تشکیل می‌شود. این دوربین قادر به فیلم برداری 4K در نرخ 30 فریم فریم بر ثانیه است. در مقایسه با میان‌رده‌های چینی کنونی، آنر پلی از نظر دوربین حرف زیادی برای گفتن ندارد، اما با در نظر گرفتن قیمت مناسب آن، می‌توان از خیر عکس‌های با رزولوشن 48 مگاپیکسل گذشت!

گوشی به صورت پیش‌فرض همراه با اندروید 8 عرضه شد، اما آپدیت سیستم عامل اندروید 9 را نیز دریافت کرده است. به عنوان دیگر ویژگی‌های Honor Play باید به قرارگیری اسکنر اثر انگشت روی پنل پشتی، استفاده از یک باتری 3750 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع 18 واتی اشاره کرد.

اگر حین خرید گوشی، به توان پردازشی بالا و نمایشگر بزرگ اهمیت زیادی می‌دهید، آنر پلی گزینه مناسبی است. مشکلات آنر پلی که در این مطلب بررسی می‌کنیم نباید شما را از خرید منصرف کنند. آن‌ها فقط برای تعداد محدودی از کاربران رخ داده و اغلب به راحتی قابل رفع هستند.

فهرست مشکلات آنر پلی

اگر تنها به دنبال یافتن روش رفع مشکلی خاص، که در گوشی شما پدید آمده هستید، نگاهی به فهرست زیر بیندازید. با کلیک روی هر عنوان به قسمت مربوط به بررسی آن مشکل ارسال خواهید شد.

توجه:مشکلات اشاره شده در این مطلب،‌ بر اساس گزارش‌های کاربران در سراسر جهان تهیه شده و ممکن است برای گوشی شما اتفاق نیفتاده باشند.

تشخیص مشکل سخت افزاری از نرم افزاری

از کار افتادن جزئی برخی ویژگی‌ها و قابلیت‌ها دستگاه می‌تواند نشانه‌ای از یک ایراد نرم افزاری باشد. اگر یک ویژگی همچون امکان زوم اپتیکال به طور کامل غیر قابل استفاده شود، احتمال این که مشکلی سخت افزاری عامل آن باشد، افزایش پیدا خواهد کرد. توصیه می‌کنیم حتما آپدیت‌های نرم افزاری منتشر شده توسط سازنده گوشی را حتما دریافت کنید. در این صورت، ایرادهای نرم افزاری اغلب از بین خواهند رفت.

مشکل افزایش بیش از اندازه دمای آنر پلی

از بین مشکلات آنر پلی این مورد بیشتر توسط کاربران گزارش شده است. به لطف استفاده از یک سیستم کولینگ متفاوت و قدرت گرفتن از تراشه کایرین 970، آنر پلی را در زمره گوشی‌های گیمینگ قرار می‌دهند. البته از این نظر، Honor Play با گوشی‌های مخصوص گیم معرفی شده طی دو سال اخیر، مجهز به سیستم‌های خنک‌کنندگی فوق پیشرفته، قابل مقایسه نیست. به همین دلیل در برابر گرما آسیب‌پذیر است.

مخصوصا اگر در بازه‌های زمانی طولانی، بدون استراحت، روی گوشی بازی‌های سه بعدی سنگین اجرا کنید، دمای گجت به شدت افزایش پیدا خواهد کرد، به طوری که در دست گرفتن آن تبدیل به تجربه‌ای آزاردهنده می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم بعد استفاده از گوشی برای نیم ساعت، دقایقی را به آن استراحت بدهید.

عادت استفاده از گوشی در زمان شارژ شدن را کنار بگذارید. هر چه برنامه یا بازی اجرا شده در زمان اتصال گوشی به منبع برق سنگین‌تر باشد، آسیب بیشتری وارد خواهد شد. اگر بازی آنلاین بوده و نیازمند اتصال به اینترنت، مخصوصا از طریق داده موبایل، باشد، علاوه بر افزایش شدید دما، احتمال انفجار نیز افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش برخی کاربران، مشکل داغ کردن آنر پلی بعد از دریافت یکی از آپدیت‌های نرم افزاری بروز کرده است. در این صورت نمی‌توان کاری انجام داد، مگر با صرف زمان، به ورژن قبلی سیستم عامل دان‌گرید کنید. از طریق راهکارهای زیر می‌توانید این مشکل Honor Play را تا حد زیادی برطرف کنید.

  • هرگز از گوشی حین شارژ شدن استفاده نکنید.
  • در زمان اجرای بازی‌های سه بعدی سنگین همچون پابجی، قاب محافظ گوشی را خارج کنید. مخصوصا اگر از قاب محافظی چند لایه و ضخیم استفاده می‌کنید، ضرورت انجام این کار افزایش پیدا می‌کند.
  • داخل بازی، تنظیمات را روی حالت پایین‌تر قرار بدهید. این تنظیمات شامل کیفیت، رزولوشن و نرخ فریمی است.
  • قابلیت GPU Turbo را خاموش کنید.
  • اگر مشکل بعد از دریافت یک آپدیت نرم افزاری بروز کرده، باید یک مرتبه آن را ریست فکتوری کنید. قبل از این کار گرفتن بکاپ از اطلاعات خود را فراموش نکنید.
  • برای اجرای بازی‌های آنلاین تا جای ممکن به یک شبکه وای فای متصل شوید. اینترنت موبایل حرارت گوشی را در مقایسه با وای فای به شدت افزایش می‌دهد.

مشکلات دوربین آنر پلی

گوشی‌های هواوی و برند زیر شاخه آن آنر، به دریافت مستمر آپدیت نرم افزاری معروف نیستند! مشکل اینجاست که به خاطر فاصله زیاد بین انتشار به‌روزرسانی‌ها، در صورت وجود باگ در یکی از آن‌ها، تا برطرف شدنش باید مدت زمان زیادی منتظر بمانید. به گزارش برخی کاربران، ایجاد اختلال در عملکرد دوربین و کاهش قابل توجه کیفیت عکس‌ها، از جمله مشکلات آنر پلی بعد از دریافت یکی از به‌روزرسانی‌های اولیه آن است.

در نظر داشته باشید سیستم تثبیت‌کنندگی الکترونیکی تصویر دوربین Honor Play در محیط‌های تاریک یا حتی نسبتا تاریک عملکرد آهسته‌تری دارد. اگر مشکل به مرور زمان، حتی با ریست فکتوری گوشی، برطرف نشد، مراحل زیر را دنبال کنید.

  • حافظه کش و دیتا اپلیکیشن دوربین را پاک کنید. برای این کار کافی است وارد قسمت Apps در تنظیمات شده و سپس به دنبال اپلیکیشن Camera بگردید.
  • تنظیمات برنامه دوربین پیش‌فرض گوشی را به حالت اولیه برگردانید.
  • یک مرتبه دوربین را در حالت ایمن (Safe Mode) تست کنید.
  • از اپلیکیشن‌های جانبی دوربین استفاده نکنید. اگرچه ممکن است آن‌ها قابلیت‌های بیشتری در مقایسه با نرم افزار دوربین پیش‌فرض آنر پلی در اختیارتان قرار بدهند، اما بر اساس سنسورهای دوربین این گوشی بهینه‌سازی نشده‌اند.
  • گوشی را ریست فکتوری کنید.

مشکل عملکرد ضعیف و کند شدن آنر پلی

تراشه کایرین 970 در کنار 4 یا مخصوصا 6 گیگابایت رم، تضمین‌کننده تجربه‌ای روان حین کار با یک گوشی اندرویدی است. با این حال نباید انتظار داشت آنر پلی سنگین‌ترین بازی‌های گرافیکی را در بهترین حالت اجرا کند. برخی کاربران، به خاطر خوردن برچسب گیمینگ روی Honor Play، بعد از نصب بازی رزولوشن، نرخ تازه‌سازی و بقیه تنظیمات همچون دقت در ایجاد سایه‌ها را در بالاترین میزان ممکن قرار می‌دهند. در نتیجه با لگ رو به رو شده و گوشی خود را ایراد‌دار تصور می‌کنند.

با در نظر گرفتن این موضوع، اگر به شکلی منطقی برنامه‌ها و بازی‌های مختلف را روی آنر پلی اجرا کرده و همچنان با کندی مواجه شدید، راهکارهای زیر را دنبال کنید. برخی کاربران بدون اجرا و حتی نصب بازی‌های سه بعدی با مشکلات آنر پلی در این زمینه مواجه شده‌اند. برای گجتی قدرت گرفته از کایرین 970 لگ زدن حین استفاده عادی اصلا قابل قبول نیست.

  • از طریق Phone Manager حافظه کش را پاک کنید. از همین قسمت برنامه‌های سنگین را غیر فعال کنید. همه اپلیکیشن‌ها به اجرا در پس‌زمینه نیازی ندارند، اما به دلایل مختلف تعدادی سرویس را در بک گراند اجرا نگه می‌دارند. این امکان را از آن‌ها سلب کنید.
  • پارتیشن کش را پاک کنید.
  • از دریافت آخرین آپدیت‌های نرم افزاری اطمینان پیدا کنید.
  • یک مرتبه دستگاه را ریست فکتوری کنید.

مشکل سوسو زدن نمایشگر آنر پلی

نمایشگر ال سی دی 6.3 اینچی آنر در زمان رونمایی این گوشی یکی از بهترین‌ها بود و هنوز نیز از نظر کیفیت، با محصولات همرده‌اش قابل مقایسه است. با این حال برخی کاربران، از سوسو زدن صفحه نمایش مخصوصا در زمان اجرای یک سری اپلیکیشن خاص صحبت می‌کنند.

البته در این شرایط، باید انگشت اتهام را به جای نمایشگر، به سمت آن برنامه‌ها برد. با در نظر گرفتن این نکته، موارد زیر را دنبال کنید.

  • کش برنامه ایراددار را پاک کنید. اگر مشکل برطرف نشد، دیتا آن را نیز پاک کنید. فراموش نکنید با پاک کردن دیتا، همه اطلاعات برنامه کاربردی یا بازی مورد نظر پاک شده و شبیه به زمان نصب اولیه آن خواهد شد.
  • تنظیمات توسعه‌دهنده را در گوشی فعال و سپس مقدار Animation Scaling را به 0.5x یا حتی صفر کاهش بدهید. برای فعال‌سازی Developer Options کافی است وارد قسمت About Phone شده و در بخش Software Info، روی Build Number هفت مرتبه به صورت پیاپی ضربه بزنید. بعد از نمایش پیغام، یک گزینه جدید به تنظیماتتان اضافه شده است.

مشکلات مربوط به سیم کارت و شبکه موبایل در آنر پلی

آنر پلی یک گوشی دو سیم کارته هیبریدی است، به این معنی که بین استفاده از سیم کارت دوم یا کارت حافظه فقط یک حق انتخاب دارید. برخی کاربران این گوشی مشکل عدم تشخیص سیم کارت و دیگر مشکلات آنر پلی مربوط به اتصال شبکه موبایل را گزارش کرده‌اند. در صورتی که اتصالتان به شبکه موبایل با مشکل مواجه شده است، به نکات زیر دقت کنید.

  • گوشی را یک مرتبه ری‌استارت کنید.
  • از قرارگیری سیم کارت به شکلی صحیح داخل پورت اطمینان پیدا کنید. یک مرتبه آن را بیرون آورده و این مرتبه با دقت بیشتری جا بزنید. در زمان بیرون آوردن و قرار دادن سیم کارت باید گوشی را خاموش نگه دارید.
  • تنظیمات شبکه (Network) را ریست کرده و به حالت پیش‌فرض برگردانید.
  • با پشتیبانی اپراتور موبایل خود تماس برقرار کنید. ممکن است مشکل ارتباطی با گوشی نداشته و به خاطر بروز ایراد در زیرساخت باشد.
  • یک مرتبه گوشی را ریست فکتوری کنید.
  • ضربه دیدن گوشی به درگاه سیم کارت آسیب می‌زند. همچنین در صورت افتادن خط روی تراشه سیم کارت، گجت دیگر آن را شناسایی نخواهد کرد.
  • در ایران، رجیستر نشدن گوشی می‌تواند عامل بروز مشکل باشد. در صورت عدم رجیستر کردن گوشی، اپراتورهای موبایل سرویس‌دهی به آن را قطع خواهند کرد. از فروشنده گوشی اطلاعات بیشتری در این رابطه بخواهید.

مشکل عدم دریافت نوتیفیکیشن در آنر پلی

این اتفاق بین سایر گوشی‌های هوشمند هواوی و آنر (با رابط کاربری EMUI) متداول نبوده و جزو مشکلات آنر پلی به شمار می‌رود. سیستم مدیریت پردازش در رابط کاربری اختصاصی Honor Play کمی سخت‌گیرانه توسعه یافته و به همین دلیل با جدیت بیشتری با اپلیکیشن‌های اجرا در پس‌زمینه مقابله می‌کند.

در گوشی‌های دیگر، برنامه‌ها به راحتی می‌توانند در بک گراند اجرا شوند. شما باید با استفاده از ابزارهای مختلف این امکان را از آن‌ها سلب کنید. در آنر پلی به شکل مخالف، باید داخل Phone Manager یک وایت لیست درست کرده و برنامه‌های دارای دسترسی اجرا در پس‌زمینه را معرفی کنید!

عدم اجرای برنامه در بک گراند سبب می‌شود هیچ نوتیفیکیشنی نیز دریافت نکنید. در ادامه ورود و باز کردن برنامه، همه اعلانات به یکباره روی سرتان خراب خواهد شد! برای رفع این مشکل از راهکار زیر استفاده کنید.

وارد Phone Manager شده و سپس قسمت Lock Screen را برگزینید. همه اپلیکیشن‌هایی که باید بتوانند آزادانه در بک گراند اجرا شوند را در قالب یک وایت لیست معرفی کنید. اکنون وارد قسمت Apps در تنظیمات اصلی شده و با انتخاب برنامه‌های مورد نظر، وضعیت دسترسی به سیستم نوتیفیکیشن را برای آ‌ن‌ها بررسی کنید. ممکن است ارسال نوتیفیکیشن بلاک شده باشد. روی نام برنامه در قسمت Apps ضربه زده و سپس وارد قسمت Notification شوید.

مشکلات بلوتوث آنر پلی

این جزو مشکلات Honor Play نبوده و بین بیشتر گوشی‌های هوشمند متداول است. فراموش نکنید اتصال بلوتوث همیشه بین دو گجت برقرار می‌شود، به همین دلیل در صورت برخورد به مشکل در برقراری ارتباط بین دو دستگاه فقط Honor Play خود را مقصر ندانید. ممکن است اتصال بلوتوث دستگاه دیگر با مشکل مواجه شده باشد. در هر صورت برای رفع مشکل، به نکات زیر توجه کنید.

  • از قسمت تاریخچه، همه دستگاه‌های پیشتر شناسایی و متصل شده را پاک کنید. آن‌ها با نام Paired Devices شناخته می‌شوند.
  • اگر می‌توانید به دستگاه دیگری با بلوتوث متصل شوید، مشکل از گوشی شما نیست.
  • اتصال وای فای و داده موبایل را در زمان استفاده به طور موقتی قطع کنید.
  • تنظیمات Bluetooth را ریست کنید.
  • بلوتوث هر دو دستگاه گیرنده و فرستنده را روی حالت قابل مشاهده بگذارید. به صورت پیش‌فرض، بعد از روشن شدن بلوتوث، روی حالت مخفی قرار دارد، مگر این که روی نام آن ضربه بزنید.
  • بلوتوث برای ارسال فایل‌های دارای حجم بالا مناسب نیست.
  • اگر فایلی که در تلاش برای ارسال آن هستید در دستگاه گیرنده پشتیبانی نشود، اتصال برقرار نخواه شد.

مشکل مصرف زیاد باتری توسط آنر پلی

گوشی‌های هواوی اغلب مشکل باتری ندارند. کاهش شارژ باتری مخصوصا بدون استفاده از آن، کمتر توسط کاربران گوشی‌های این شرکت گزارش شده است. با این حال به گزارش تعدادی از کاربران Honor Play باتری آن حتی بدون استفاده از گوشی و در حالت استندبای، تحلیل می‌رود! اگر شما نیز با این مشکل آنر پلی مواجه شدید، به روش زیر ایراد را برطرف کنید.

  • در تنظیمات توسعه‌دهنده گزینه Disable Mobile Data را فعال کنید.
  • به کمک Phone Manager اجازه اجرا در پس‌زمینه را از اپلیکیشن‌های غیر ضروری سلب کنید.
  • به جای قرار دادن نور نمایشگر روی حالت خودکار، همیشه آن را به صورت دستی تنظیم کنید.
  • اتصال به وای فای را طی شب قطع کنید.
  • شب‌ها قبل از خواب، گوشی را در صورت ممکن روی حالت پرواز قرار بدهید.

گله برخی کاربران دیگر، دریافت مداوم پیام‌هایی مبنی بر مصرف زیاد باتری توسط یک سری اپلیکیشن است. اگر این نوتفیکیشن‌ها امانتان را بریده، راهکار زیر را دنبال کنید.

وارد تنظیمات شده و به قسمت Battery بروید. روی آیکون تنظیمات واقع در گوشه بالا و سمت راست ضربه زده و سپس گزینه Power-Intensive Prompt را خاموش کنید.

مشکل سرعت شارژ پایین آنر پلی

شارژ سریع Honor Play جزو بهترین‌ها نیست، اما در مقایسه با گوشی‌های هوشمند باید این گجت را سریعتر شارژ کند. انتظار نداریم با توجه به ظرفیت نه چندان بالای باتری Honor Play شارژ 0 تا 100 درصد آن بیشتر از نود دقیقه زمان ببرد. با این حال برخی کاربران از شارژ کند باتری این گوشی گلایه دارند.

یکی از مشکلات، عدم استفاده از شارژر مناسب است. در جعبه برخی مدل‌ها شارژر 5 ولتی و در برخی دیگر 9 ولتی قرار می‌گیرد. در صورت استفاده از شارژر دارای ولتاژ پایین‌تر، مدت زمان انتظار برای تکمیل ظرفیت باتری، از یک ساعت و نیم به دو ساعت و نیم افزایش پیدا می‌کند که تفاوت زیادی است!

برخی کاربران تا صد درصد شدن باتری منتظر مانده و سپس آن را از منبع برق جدا می‌کنند. این کار صحیح نیست. سیستم شارژ سریع با پر شدن ظرفیت باتری و نزدیک شدن به سقف آن، هوشمند عمل کرده و سرعت شارژ را کاهش می‌دهد. به همین دلیل بهتر است بعد از رسیدن شارژ به بالای 90 درصد گوشی را از منبع برق جدا کنید.

استفاده از شارژر غیر اورجینال دلیل دیگر بروز مشکل است. اگر شارژر پیش‌فرض داخل جعبه خراب یا گم شد، فقط محصولی اورجینال تهیه کنید. برای استفاده از سقف توانایی آنر پلی، به نوع شارژر و ولتاز آن توجه کنید.

مشکلات مربوط به نور پس‌زمینه در آنر پلی

این اتفاق تاثیر ناچیزی روی تجربه استفاده از گوشی می‌گذارد. از طرفی تعداد بسیار کمی از کاربران آن را گزارش کرده‌اند. کاربران از کاهش پیدا کردن نور پس‌زمینه و سپس خاموش شدن آن بعد از چند دقیقه عدم استفاده از گوشی گله دارند. برای برخی مشکل فقط در زمان مکالمه صوتی رخ می‌دهد. برخی دیگر حتی حین استفاده عادی از گوشی با مشکل یاد شده مواجه می‌شوند.

در حال حاضر روشی مشخص برای رفع این ایراد وجود ندارد. تنها باید منتظر انتشار آپدیت توسط سازنده باشیم. بد نیست یک مرتبه گوشی را ریست فکتوری کنید. شاید این کار بتواند به رفع مشکل کمک کند.

مشکل اتصال وای فای ضعیف و عدم دسترسی به 4G یا LTE آنر پلی

عده‌ای از کاربران Honor Play از سرعت پایین اتصال به اینترنت حین استفاده از یک شبکه وای فای گله کرده‌اند. برخی دیگر، نمی‌توانند از سرعت اینترنت بالای نسل چهارم شبکه موبایل استفاده کنند. احتمالا هر دو مشکل با ریست کردن تنظیمات مربوط به آن‌ها حل خواهد شد.

شبیه به اتصال بلوتوث، مشکلات وای فای را نیز نباید فقط در گوشی آنر پلی خود ریشه‌یابی کنید. ممکن است مودم / روتر بدون سیم مورد استفاده علت بروز مشکل باشد.

درباره اتصال 4G باید نکته مهمی را مد نظر داشته باشید. برخلاف 3G با همان سیم کارت عادی نمی‌توات از خدمات نسل چهارم شبکه موبایل استفاده کرد. به عبارتی برای اتصال به شبکه 4G یا LTE حتما باید سیم کارتتان را تعویض کنید.

ایرادیابی حرفه‌ای در گوشی آنر پلی

برخی کاربران با نحوه ورود به حالت ایمن یا ریست کردن تنظیمات آشنا نیستند. در ادامه روش انجام این کارها را برای آن‌ها توضیح خواهیم داد.

ریست کردن تنظیمات شبکه

  1. وارد Settings شوید.
  2. قسمت System را انتخاب کنید.
  3. وارد Backup & Reset شوید.
  4. روی Network Settings Reset ضربه بزنید.

ورود به حالت ایمن (Safe Mode)

  1. گوشی را خاموش کنید.
  2. دکمه پاور و کلید کاهش حجم صدا را به صورت همزمان فشار داده و همانطور نگه دارید.
  3. وقتی لوگوی هواوی را مشاهده کردید، کلیدها را رها کرده و این مرتبه، فقط کلید کاهش صدا را فشار بدهید و نگه دارید.
  4. در صورت درست انجام دادن مراحل بالا، پیغام Safe Mode در گوشه پایین و چپ نمایشگر نشان داده خواهد شد.

پارک کردن پارتیشن کش

  1. گوشی را خاموش کنید.
  2. به صورت همزمان کلید کاهش صدا و پاور را فشار داده و نگه دارید. وقتی گوشی روشن شد، با کلید کاهش صدا داخل من جابه‌جا شوید.
  3. گزینه Recovery Mode را انتخاب کنید. برای این کار با کلید کاهش صدا روی گزینه آن رفته و سپس کلید پاور را یک مرتبه فشار بدهید.
  4. مجددا کلید پاور و کاهش صدا را فشار داده و نگه دارید. منو ظاهر خواهد شد.
  5. با کلیدهای تغییر حجم صدا روی گزینه Wipe Cache Partition رفته و با فشار دادن کلید پاور آن را انتخاب کنید.

فعال‌سازی تنظیمات مخصوص توسعه‌دهنده

  1. وارد تنظیمات شوید.
  2. روی System ضربه بزنید.
  3. به قسمت About Phone بروید.
  4. روی گزینه Build Number هفت مرتبه پس سر هم ضربه بزنید.
  5. اکنون با ورود به Settings گزینه‌ای با نام Developer Options مشاهده خواهید کرد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا گوشی های هوایی خوب نیستن
    یعنی بعد یه مدتی مول اول اش نیست
    دچار مشکل میشه اند