گوشی اقتصادی لنوو ای 7

لنوو از گوشی اقتصادی Lenovo A7 با دوربین دوگانه رونمایی کرد

گوشی موبایل لنوو ای 7 (Lenovo A7) با دوربین دوگانه و باتری غول پیکر معرفی شد. در ادامه با سایر مشخصات و قیمت لنوو A7 بیشتر آشنا شوید.

لنوو از جدیدترین گوشی اقتصادی خودش به نام لنوو ای 7 رونمایی کرد. این گوشی از پردازنده‌ی Unisoc قدرت می‌گیرد و به یک نمایشگر با طراحی ناچ قطره‌ای تجهیز شده است. از دیگر قابلیت‌های جذاب این گوشی ارزان چینی می‌توان به دوربین دوگانه پشتی و یک باتری غول پیکر در زیر قاب آن اشاره کرد. لنوو نسبت ابعاد بلندی را با اندازه‌ی 6.09 اینچی این گوشی ارائه می‌کند. رزولوشن این نمایشگر 720 در 1560 پیکسل (+HD) و تراکم پیکسلی آن 320ppi است.

مشخصات فنی گوشی لنوو ای 7

چیپست مدل SC9863A برند Unisoc (که پیشتر با نام Spreadtrum آن را می‌شناختیم) قدرتبخش این گوشی خواهد بود. این چیپست شامل پردازنده‌ی 8 هسته‌ای 1.6 گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی PoweVR IMG8322 می‌شود. در رأس بخش نرم افزاری آن اندروید 9 پای قرار دارد و 2 گیگابایت رم نیز در اختیار کاربران خواهد بود.

گوشی اقتصادی لنوو ای 7

یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر ساعت وعده‌ی 416 ساعت در حالت آماده باش گوشی A7 را می‌دهد. اما یکی از موارد جذاب، قابل تعویض بودن این باتری گوشی لنوو توسط خود کاربر است. برای عکاسی سلفی، یک دوربین 5 مگاپیکسلی روی قاب جلویی حضور دارد. در پشت نیز دوربین دوگانه‌ای با حسگرهای 13 + 2 مگاپیکسلی به کار رفته است. این سیستم دوربین امکاناتی از جمله فلاش LED و تشخیص صحنه هوشمند را ارائه می‌کند. اما روی قاب پشتی این گوشی به جز دوربین‌ها، یک اسکنر اثر انگشت نیز تعبیه شده است.

در پایان لازم به ذکر است،‌ گوشی لنوو ای 7 در دو رنگ آبی و مشکی به فروش خواهد رفت. البته هنوز قیمت و تاریخ عرضه‌ی آن مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چرا من قیمت اش رو طوی متن نمیبینم وقتی میگین گوشی اقتصادی ای هست باید قیمت اش بزنیم که ببینیم اقتصادی برای اونا است یا برای ما هم این مثال درسته