مشتریان وان پلاس 8 اشتراک 3 ماهه فضای ابری گوگل وان

مشتریان وان پلاس 8 اشتراک 3 ماهه فضای ابری گوگل وان را هدیه می‌گیرند

یک افشاگر ادعا می‌کند که مشتریان وان پلاس 8 (OnePlus) اشتراک 3 ماهه فضای ابری گوگل وان را هدیه می‌گیرند. او همچنین مشخصات فنی گوشی‌های این خانواده را نیز فاش کرده است.

ساعاتی دیگر گوشی‌های سری 8 شرکت وان پلاس در دو نسخه با 8/12 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی معرفی خواهند شد. در همین حال ایوان بلس، افشاگر مطرح دنیای دیجیتال در توییتی اعلام کرده که مشتریان وان پلاس 8 اشتراک 3 ماهه رایگان فضای ابری Google One را هدیه خواهند گرفت. گوگل وان یک سرویس اشتراکی ابری ذخیره‌سازی است که توسط کارشناسان گوگل پشتیبانی می‌شود و کلیه‌ی سرویس‌های این شرکت را شامل خواهد شد. کارشناسان گوگل از طریق ایمیل، چت و تلفن به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته،‌ آماده‌ی پاسخگویی به کاربران هستند.

بلس همچنین عکس تبلیغاتی را در توییتر خود منتشر کرده که رندری از گوشی وان پلاس 8 پرو 5G است. این تصویر قاب جلو و پشتی گوشی شامل ماژول دوربین آن را به نمایش می‌گذارد. در بالای این رندر از عبارت «3 ماه اشتراک گوگل وان را با خرید دستگاه جدید سری وان پلاس 8 دریافت کنید» استفاده شده است.

مشتریان وان پلاس 8 اشتراک 3 ماهه فضای ابری گوگل وان

انتظار می‌رود گوشی وان پلاس 8 پرو 5G به یک نمایشگر 6.8 اینچی به نام Fluid Display مجهز شده باشد که وضوح 1440 در 3168 پیکسل (معادل +QHD) را ارائه می‌کند. این نمایشگر همچنین دارای نرخ رفرش بسیار روان 120 هرتز است، بدان معنا که صفحه در هر ثانیه 120 مرتبه رفرش می‌شود. تصور کنید انیمیشن‌های یک بازی موبایلی با این سرعت چقدر روان به نمایش درخواهند آمد. در زیر قاب این گوشی چیپست اسنپدراگون 865 کوالکام را می‌توان یافت. این تراشه‌ی 7 نانومتری توسط TSMC ساخته شده است.

دوربین چهارگانه پشتی این گوشی شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم 3 برابری اپتیکال، دوربین 48 مگاپیکسلی اولتراواید و حسگر تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی می‌شود. در جلو نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی حضور دارد. ظرفیت باتری این گوشی نیز 4510 میلی‌آمپر ساعت اعلام شده است. این برای نخستین بار است که یکی از گوشی‌های وان پلاس تأییدیه‌ی IP برای مقاومت در برابر نفور آب را می‌گیرد. این تأییدیه، IP68 است که به معنای مقاومت گوشی در عمق 1.5 متری آب به مدت 30 دقیقه است.

اما در سمتی دیگر گوشی وان پلاس 8 5G حضور دارد که به یک نمایشگر 6.55 اینچی با وضوح کمتر 1080 در 2400 پیکسل (برابر با +FHD) مجهز است. ماژول دوربین پشتی این گوشی شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید 16 مگاپیکسلی مشابه مدل پرو و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو است. این گوشی انرژی خود را نیز از یک باتری 4300 میلی‌آمپر ساعتی می گیرد.

مشتریان وان پلاس انتظار چه قیمتی را داشته باشند؟

ما توقع نداریم قیمت نسخه‌ی پرو این خانواده فراتر از 999 دلار و مدل معمولی آن 799 دلار باشد. تا ساعاتی دیگر همه چیز مشخص خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*