نسخه بازطراحی شده اپلیکیشن IGTV

اینستاگرام نسخه بازطراحی شده اپلیکیشن IGTV را با دو قابلیت جدید منتشر کرد

اینستاگرام نسخه بازطراحی شده اپلیکیشن IGTV را منتشر کرد. صفحه‌ی اصلی آی جی تی وی در این نسخه به‌روز شده و دو قابلیت جدید را برای خالقین ویدیوهای کوتاه دریافت کرده است.

اینستاگرام به‌روزرسانی تازه‌ای را برای اپلیکیشن آی جی تی وی منتشر کرد که یک بازطراحی با هدف خالقین ویدیو را ارائه می‌کند. نسخه بازطراحی شده اپلیکیشن IGTV که در مقایسه با رقبایی همچون تیک تاک محدودتر بوده، پلتفرمی برای ساخت و آپلود ویدیوهای کوتاه است. اینستاگرام علاوه بر تغییر طراحی صفحه‌ی هوم این اپلیکیشن، قابلیت‌های جدیدی را نیز به آن اضافه کرده که شامل توانایی ضبط ویدیوها بدون دخالت دست (Hands-free) می‌شود.

اینستاگرام با اپلیکیشن IGTV می‌خواهد به جنگ تیک تاک برود

IGTV برای نخستین بار در تابستان سال 2018 بود که به عنوان یک اپلیکیشن مستقل برای اشتراک‌گذاری ویدیوهای عمودی طولانی‌تر نسبت به خود اینستاگرام منتشر شد. این اپلیکیشن جزئی از خود اپلیکیشن اینستاگرام نیز هست که با فشردن یک دکمه، مستقیماً به پخش ویدیو در خود برنامه می‌پردازد. بزرگ‌ترین تفاوت آی جی تی وی با اینستاگرام این است که اندازه‌ی ویدیوها به یک دقیقه یا حتی کمتر (استوری‌های 15 ثانیه‌ای) محدود نمی‌شود.

نسخه بازطراحی شده اپلیکیشن IGTV

گرچه حدود دو سال است که این برنامه در بازار عرضه شده، اما هیچگاه محبوبیتی نظیر تیک تاک را به دست نیاورده است. اما این اینستاگرام را از توسعه‌ی اپلیکیشن اشتراک‌گذاری ویدیویی خودش ناامید نکرده و به همین خاطر جدیدترین به‌روزرسانی آن، با تمرکز بر خالقین ویدیوها و ارائه‌ی امکاناتی تازه در صفحه‌ی اصلی اپلیکیشن به آن‌ها،‌ منتشر شده است. همچنین زبانه‌ی جدید Discover در این اپلیکیشن ینز به کاربران کمک می‌کنند بتوانند خالقین جدیدی را برای مشاهده‌ی آثارشان پیدا کنند.

صفحه‌ی توضیحات آپدیت جدید آی جی تی وی نشان می‌دهد که این برنامه اکنون از فیلمبرداری بدون دخالت دست نیز پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که کاربران می‌توانند با ضربه روی آیکون ویدیو در گوشه‌ی سمت چپ قسمت بالای صفحه، ضبط ویدیو را آغاز کنند. این ویدیوها بدون نیاز به اپلیکیشن دوربین پیشفرض گوشی مستقیماً ضبط و ویرایش می‌شوند و سپس توسط کاربر در اپلیکیشن IGTV بارگذاری خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. برای منم
    منم همین مشکل دارم نتونستم فعال اش کنم یا از این ویطگی اش استفاده کنم

  2. من هیچوقت نتونستم اینو فعال کنم 😑