هواوی نوا

سری هواوی نوا 7 در یک پوستر جدید ظاهر شد

یک افشاگر چینی، پوستر تازه‌ای را از گوشی های سری هواوی نوا 7 (Huawei Nova 7) منتشر کرد. با وجود کیفیت نامطلوب تصویر، می‌توانیم تا حدی با طراحی یکی از آن‌ها آشنا شویم.

پیش‌تر از وجود سه مدل در سری هواوی نوا 7 آگاه شده بودیم؛ اما مشخص نیست دستگاهی که در این پوستر می‌بینیم، مدل استاندارد است یا یکی از مدل‌های SE و پرو؟ نکته قابل برداشت از تصویر، وجود ماژول دوربین مستطیل‌شکل در پشت گوشی است. همچنین به نظر می‌رسد نمایشگری با با لبه‌های بسیار خمیده دارد. یک حفره‌ی کپسولی‌شکل هم در سمت چپ بخش فوقانی برای میزبانی از دوربین سلفی دوگانه دیده می‌شود.

سری هواوی نوا 7

انتظار می‌رود هر سه مدل نوا 7 از شبکه 5G پشتیبانی کنند. احتمالا این قابلیت به لطف وجود تراشه‌های کایرین 820، کایرین 985 و کایرین 990 در آن‌ها محقق خواهد شد. قیمت سری هواوی نوا 7 هم چیزی بین 2000 تا 4000 یوان (285 تا 570 دلار) تخمین زده می‌شود.

گزارش‌های غیر رسمی از معرفی این گوشی های هوشمند در روز چهارم اردیبهشت حکایت دارند؛ اما همچنان کمپانی چینی دراین‌باره سکوت اختیار کرده است. البته درباره نوا 7 اس ای اخیرا جزئیاتی به بیرون درز کرد که می‌توانیم به نمایشگر حفره‌دار 6.5 اینچی، دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 وات اشاره کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. این تعداد از گوضشی ام زیادجالب نیست که هر روز یه گوشی جدید تولید کنن و به بازار عرضه کنن
    باید به فکر افت قیمت های گوشی های قبلی ام باشن

  2. لعنتی مثل خانواده های قدیمی ایرانی پر جمعیته😂

  3. در کل به نظرم هواوی باید سیاستشو عوض کنه… حداقل میانرده‌های زیاد میزنه یه تفاوتی هم قائل بشه بینشون…

  4. این که تعداد زیاد میان رده معرفی کنن اصلا ایرادی ندارد… اما نه میان رده‌های عین هم… حداقل مثلا یکی رو اولد بذاره یکی رو دوربین متفاوت بذاره یکی رو خوشدست بسازه… هزارتا آپشن هست…

  5. شارژر سریع رو خیلی دوست دارم😍