سونی

سونی بازی های Journey و Uncharted: The Nathan Drake Collection را برای مدت محدودی رایگان کرد

گسترش ویروس کرونا بسیاری از مردم جهان را طی هفته‌های اخیر خانه‌نشین کرده و حالا بخش سرگرمی‌های سونی برای تشویق بازیکنان به ماندن در خانه دو بازی Journey و Uncharted: The Nathan Drake Collection را تا نیمه اردیبهشت ماه رایگان کرده‌است.

هر روز با آمارهای ناراحت کننده‌ای پیرامون تعداد مبتلایان به بیماری کووید-19 مواجه می‌شویم که نشان می‌دهد در بسیاری از کشورهای جهان کنترل این بیماری از توان دولت‌ها و سیستم‌های بهداشتی-درمانی خارج است. بر اساس اطلاعیه‌های رسمی منتشر شده از سوی سازمان بهداشت جهانی با ماندن در خانه می‌توانیم نقش به‌سزایی در جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر کرونا داشته باشیم. اما ماندن طولانی مدت در خانه نیاز به سرگرمی دارد و سونی به همین خاطر تا 16 اردیبهشت ماه بازی‌های Journey و Uncharted: The Nathan Drake Collection را بر روی پلی استیشن 4 رایگان کرده‌است.

بازی Journey در ابتدا برای پلی استیشن 3 منتشر شد و اغلب بازیکنان و منتقدان از تجربه آن راضی بودند. با عرضه پلی استیشن 4 این بازی خیلی زود به نسل هشتم هم پا گذاشت تا دوست‌داران این بازی کوچک و موزیکال بتوانند سفرهای بی‌شماری را با شخصیت عجیب بازی به سرانجام برسانند. دیگر بازی رایگان، یعنی Uncharted: The Nathan Drake Collection شامل نسخه بازسازی شده سه بازی نخست سری آنچارتد است که در سال 2015 برای پلی استیشن 4 روانه بازار شد. این مجموعه بازی برای بازیکنانی که در نسل هفتم موفق به تجربه ماجراهای نیتن دریک نشده‌اند، فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی با این مجموعه و تجربه نسخه‌های قدیمی آن با گرافیکی ارتقاء یافته خواهد بود. همچنین خوب است بدانید در کشورهای چین و آلمان به جای Uncharted: The Nathan Drake Collection طی این مدت نسخه دیجیتالی بازی Knack 2 رایگان خواهد شد.

در پایان شایان به ذکر است برای دریافت این دو بازی نیازی به اشتراک پلی استیشن پلاس نیست و با دانلود آن‌ها برای همیشه می‌توانید این بازی‌های انحصاری پلی استیشن را در اختیار داشته باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چه عجب
    پول خونتو باید بدی بازی هاشونو بخری

  2. خمپانی اپل ام برای همین قرنطینه خیلی از نرم افزار ها و بازی هاش رو رایگان کرد حتی تلویزیون و دیدن سریال و فیلم از اپ اش رو