سریال The Last of Us

کیتلین دیور امیدوار است نقش الی در سریال The Last of Us را ایفا کند

کیتلین دیور بازیگر بیست‌وسه ساله آمریکایی امیدوار است بتواند نقش الی در سریال The Last of Us را تصاحب کند.

انتشار بازی The Last of Us Part II به دنبال شیوع بیماری کرونا تا زمان نامشخصی به تعویق افتاد، اما اینطور که پیداست تهیه‌کنندگان سریال آخرین ما در این روزها هم به دنبال مذاکره با بازیگران مد نظرشان برای حضور در این مجموعه تلویزیونی هستند. از همان روزهای نخست تایید ساخت سریال The Last of Us توسط شبکه HBO گمانه‌زنی‌ها پیرامون بازیگرانی که می‌توانند به واسطه شباهت‌های ظاهری و توانایی‌های هنری نقش جوئل و الی را ایفا کنند، آغاز شد. یکی از بازیگرانی که مدام برای ایفای نقش الی پیشنهاد می‌شود کیتلین دیور است و حالا او در مصاحبه اخیرش به این مسئله واکنش نشان داده‌است.

گوش کنید، من خوره بازی‌های ویدیویی هستم. نمی‎دانم مردم این را می‌دانند یا نه، ولی من الان اعلام می‌کنم که یکی از طرفداران سرسخت بازی The Last of Us هستم.

دیور در ادامه صحبت‌هایش به تمجید از روایت داستان بازی د لست آف آس پرداخت و ماجراهای الی و جول را «باورنکردنی» خواند. او این بازی را به همراه پدرش تجربه کرده و به نظرش باید روی برخی جنبه‌های بازی کردنش همچون نشانه‌گیری بیشتر کار کند!

این بازیگر جوان که پیش از این در سریال کمدی زیاد ذوق‌زده نشو – Curb Your Enthusiasm با اچ‌بی‌او همکاری داشته‌است، بسیار علاقه تمایل دارد که در سریال د لست آف آس ایفای نقش کند و حتی از طرفدارانش می‌خواهد در شبکه‌های اجتماعی به قرار دادن تصویر چهره او در کنار الی ادامه دهند!