ال جی

ظروف و البسه تمیزتر و ایمن‌تر با قدرت طبیعی بخار ال جی

یکی از ابداعات ال جی برای شستشوی تمیزتر و ایمن‌تر ظروف و البسه استفاده از قدرت طبیعی بخار است. در ادامه با نحوه کارکرد این ویژگی در لوازم خانگی LG آشنا می‌شویم.

حفظ بهداشت خانه تاکنون راه درازی پیموده تا به بهبود تندرستی و رفاه فردی امروزی برسد. در این میان لوازم خانگی نقش بسیار مهمی ایفا می‌کنند؛ زیرا نه‌تنها از پس شستشوی یک‌باره حجم زیادی از لباس‌ها و ظروف برمی‌آیند، بلکه وقت آزاد بیشتری هم در اختیار ساکنان خانه می‌گذارند تا به فعالیت‌های دلخواهشان بپردازند؛ اما یکی از ایرادهای استفاده از ماشین در مقایسه با شستشوی با دست، آن است که برای تمیز شدن لباس‌ها و ظروف باید از مقدار بیشتری مواد شوینده و شیمیایی استفاده شود.

ال جی با سابقه طولانی در زمینه ابداعات لوازم خانگی، سال‌ها است تکنولوژی‌هایی را مورد استفاده قرار می‌دهد که در مدت زمان مشابه دیگر محصولات بازار، لباس‌ها و ظروف را تمیز‌تر و با مصرف مواد شوینده شیمیایی بسیار کمتری می‌شوید. یکی از این ابداعات استفاده از چیزی است که برای تولید آن در خانه تنها به حرارت و آب نیاز داریم:

نحوه کارکرد قدرت طبیعی بخار ال جی در لوازم خانگی

ال جی

البته تولید بخار بخش ساده ماجرا است. مهار و اضافه کردن آن به لوازم خانگی چالشی بسیار بزرگ‌تر است. مهندسان ال جی اولین شرکت در صنعت لوازم خانگی بودند که با موفقیتی چشمگیر بر این چالش فائق آمدند. این موفقیت اینقدر مؤثر بود که ال جی توانست تعدادی پتنت و حق اختراع را در خصوص پیاده‌سازی و استفاده از بخار در لوازم خانگی به ثبت برساند و از آن برای داشتن ظروفی تمیز‌تر و لباس‌هایی پاکیزه‌تر به نفع مشتریانش بهره ببرد.

ال جی

ال جی با بهره‌گیری از بخار طبیعی و قدرتمند برای حذف باکتری‌ها و ویروس‌ها، میزان استفاده از مواد شوینده‌ای که سیستم‌های آبی و طبیعت را آلوده می‌کنند، به شکل چشم‌گیری کاهش داده است. تکنولوژی High-temperature TrueSteam ال جی در عملکرد خود از آب جوشی بهره می‌برد که مستقیما در ماشین های ظرف شویی، خشک‌کن و Styler تولید می‌گردد. بخار تولیدی TrueSteam آنقدر داغ است که در لکه‌ها، چربی‌ها و دوده‌ها نفوذ کرده و آلودگی‌های قابل‌مشاهده یا میکروب‌های نادیده را از بین می‌برد.

TrueSteam تقریبا تمامی باکتری‌ها را از بین می‌برد و حتی از پس آن‌هایی که در باقی‌مانده غذاهای ته ظروف جا خوش کرده‌اند هم برمی‌آید و در این میان تمیز کردن لکه‌های سرسخت و غذاهای چسبیده به بدنه ظروف را آسان‌تر می‌کند. این تکنولوژی با انتخاب حالت ضدعفونی قادر است ۹۹.۹۹۹ درصد باکتری‌ها و میکروب‌های ظروف را از بین ببرد.

ال جی

TrueSteam همان تکنولوژی پنهان در پس Styler انقلابی LG است که طراوت و تازگی را به البسه مورد علاقه مشتریان هدیه می‌دهد. LG Styler توانسته تاییدیه و عنوان «لوازم خانگی مهربان با آسم و آلرژی» را از بنیاد آسم و آلرژی آمریکا (AAFA) کسب کند. بنیاد آلرژی بریتانیا (BAF) هم حذف ۹۹.۹ درصدی آلرژن‌های در گردوخاک خانگی توسط این دستگاه را تائید کرده است. این سیستم مراقبت لباس نه ‌تنها میکروب‌ها و باکتری‌های معمول لباس‌ها را از بین می‌برد، بلکه به طراوت و تمیزی عروسک‌های کودکان، کوله‌پشتی‌ها و دیگر وسایل پارچه‌ای خانه هم کمک شایانی می‌کند.

ال جی

با هدف توسعه لوازم خانگی مجهز به سیستم بخار، LG به تازگی خشک‌کن مجهز به TrueSteam (مدل RH16VS) را روانه بازار کره جنوبی کرده است. طی تست‌های انجام‌شده توسط Intertek بر پایه استانداردهای AATCC، این محصول جدید با بهره‌گیری از تکنولوژی بخار همانند LG Styler باکتری‌ها و میکروب‌ها را از بین می‌برد و همچنین میزان چین‌وچروک لباس‌ها در این محصول نسبت به دیگر خشک‌کن‌های بازار به نصف می‌رسد.

ال جی

این نقطه شروع خوبی برای کسانی است که به دنبال زندگی سالم‌تر و خانه‌ای بهداشتی‌تر هستند. با برنامه‌های مبتکرانه بر پایه راه‌کارهای طبیعی همچون بخار آب، لوازم خانگی ال جی قادرند آسودگی خاطری را به ارمغان آورند که با مواد شوینده شیمیایی هم به راحتی دست‌یافتنی نیست. بدون شک مادر طبیعت هم قدردان این موضوع خواهد بود.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. تقریبا همه محصولات ال جی خوبه
    به جز گوشی هاشون نمیدونم چرا پیشرفت خوبی توی این عرصه نداشتن