دورکاری

همراه اول اولین اپراتور دیجیتال در اجرای دورکاری و فراهم کننده بسترها برای دیگر ارگان‌ها

همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال کشور توانست با زیرساخت گسترده خود شرایط دورکاری را برای دستگاه‌های دولتی و سازمان‌ها فراهم سازد.

بسیاری از کشورها از جمله ایران از همان روزهای نخست به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا با مشکلات زیادی مواجه شدند و این ویروس واگیردار فعالیت بسیاری از سازمان‌ها، کسب و کارها و مشاغل مختلف را به کلی تحت تاثیر قرار داد. اما در این بین برخی از شرکت‌ها توانستند بلافاصله تمهیدات ویژه‌ای را برای شرایط فعلی در نظر بگیرند که در همین راستا همراه اول توانست با بستر قدرتمند خود اقدامات متعددی را به انجام برساند.

اپراتور اول کشور توانست بر اساس سند چشم‌انداز خود در راه تبدیل شدن به نخستین اپراتور دیجیتال کشور به زیرساخت قدرتمندی دست پیدا کند که به کمک آن از همان روزهای نخست شیوع کرونا، طرح دورکاری را برای کارکنان خود به اجرا درآورد. پس از همراه اول سایر شرکت‌ها نیز به دورکاری روی آوردند و مدعی بودند به دلیل برخورداری از زیرساخت‌های بسیار قدرتمند می‌توانند بستر خود را در اختیار سایر سازمان‌ها قرار دهند که با شکست مواجه شدند، اما همراه اول همانند گذشته در این رقابت نیز موفق شد با ارائه خدمات دیجیتالی بسیار با کیفیت بار دیگر برتری خود را در میان اپراتورها به اثبات برساند.

ارائه زیرساخت دورکاری همراه اول به سایر سازمان‌ها

همراه اول به عنوان نخستین و برترین اپراتور تلفن همراه کشور توانست علاوه بر فراهم‌سازی شرایط دورکاری در سازمان خود، به دلیل داشتن زیرساخت گسترده و قدرتمند برای سایر دستگاه‌های دولتی و سازمان‌ها نیز شرایط انجام دورکاری را فراهم کند. گفتنی است زیرساخت گسترده همراه اول با انجام سرمایه‌گذاری بزرگ این اپراتور در سال‌های گذشته با هدف تبدیل شدن به نخستین اپراتور دیجیتال ایجاد شده است.

بسیاری از سازمان‌ها و ارگان‌ها به کمک زیرساخت و بستر امن اپراتور اول کشور برای کارکنان خود شرایط دورکاری را فراهم ساختند؛ برای مثال وزارتخانه‌های کشور از جمله وزارت کشور به کمک زیرساخت ارتباطی گسترده همراه اول توانست طرح دورکاری را به اجرا درآورد. همچنین این وزارتخانه به کمک بستر شبکه امن همراه اول موفق شد از طریق سیم کارت‌های همراه اول، دانگل و APN با تمامی نقاط مورد نظر خود ارتباط موثری را برقرار سازد. شورای نگهبان هم یکی دیگر از سازمان‌هایی بود که به واسطه بستر امن همراه اول طرح دورکاری را برای کارکنان خود به اجرا رساند.

راه‌اندازی سامانه شاد

اقدامات چشمگیر همراه اول در ارائه خدمات دیجیتالی به همین‌جا ختم نمی‌شود و این اپراتور در راستای برطرف‌سازی نیاز گسترده آموزش و پرورش اعم از معلمان و دانش آموزان طی همکاری با این وزارتخانه موفق شد در مدت کوتاهی سامانه شاد (شبکه آموزشی دانش آموزی) را با در نظر گرفتن فاکتورهای سنجشی که از سمت سیستم اجرایی اعلام شده بود راه‌اندازی کند؛ این سامانه تخصصی دانش آموزان توانست در زمان شیوع گسترده ویروس کرونا شرایط موثری را برای دورکاری معلمان و دانش آموزان فراهم می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. شاید از نظر تبلیغاتی همراه اول بهتر و برتر باشه ولی
    رایتل واقعا بهتره