بازی موبایل فورتنایت

بازی موبایل فورتنایت در گوگل پلی استور منتشر شد

شرکت اپیک سرانجام بازی Fortnite را در گوگل پلی استور قرار داد. بازی موبایل فورتنایت حالا در سیستم عامل اندروید، راحت‌تر قابل دسترسی است.

در دنیای بازی‌های ویدیویی، بازی Fortnite جایگاه ویژه‌ای دارد و بازی موبایل فورتنایت هم توانسته موفقیت‌های نسخه اصلی آن را ادامه دهد. این بازی که بر روی همه پلتفرم‌ها در دسترس قرار دارد، تا پیش از این به صورت مستقل برای اندروید منتشر شده و به دلایلی در گوگل پلی استور قرار نگرفته بود، اتفاقی که حالا در نهایت رخ داده است.

بازی موبایل فورتنایت هم‌اکنون در گوگل پلی

طبق اعلام اپیک گیمز، این بازی محبوب پس از کش و قوس‌های فراوان، در Google Play Store قرار گرفته است. تا پیش از این، اپیک و گوگل در مورد میزان سودی که به اپیک می‌رسد، به توافق نرسیده بودند و این شرکت خواستار تغییراتی در مدل تجاری گوگل بود اما غول تکنولوژی راضی نشد و تصمیم گرفت تا تفاوتی برای بازی فورتنایت قائل نشود. اپیک در ادامه این بازی را به صورت مستقل و بواسطه یک اپ اختصاصی منتشر کرد اما اوضاع مطابق انتظار آن‌ها پیش نرفت و حالا به اجبار، بازی را در گوگل پلی قرار داده‌اند. اپیک که این روزها رقابت تنگاتنگی با پلتفرم استیم دارد، اعلام کرده که اپلیکیشن موبایل خود را نیز ادامه می‌دهد و با پشتیبانی از آن، امیدوار است تا آینده بهتری برای این سرویس رقم بخورد.

بازی موبایل فورتنایت

همان طور که می‌دانید، گوگل نرم افزارهای دانلودی خارج از فروشگاه خود را به هیچ وجه پشتیبانی نمی‌کند و در واقع تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا آن‌ها را محدود کند. حتی گاهی نرم افزارهای ترد پارتی را به عنوان بد افزار در نظر می‌گیرد و در مجموع، کاری می‌کند که سازندگان مجبور شوند با این شرکت بزرگ همکاری کنند. به همین دلیل، اپیک این بازی را به گوگل پلی آورده تا مخاطبان بتوانند راحت‌تر به آن دسترسی داشته باشند.

اپیک در این روزها، به یک قطب جدید در صنعت بازی تبدیل شده است. سرویس استیم به دلیل نبود رقیب، برای سال‌ها، بازار انتشار دیجیتال را به طور کامل در اختیار داشت اما این مسئله از سال گذشته و با ورود اپیک تغییر یافت. در این میان، بازی فورتنایت را هم نباید نادیده گرفت که سال گذشته، یک فروش نجومی یک و نیم میلیارد دلاری را تجربه کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این خیلی خوبه
    خیلی خیلی خوبه

  2. واقعا به این بازی علاقه مند شدم
    😍😍😍😘😘😘😘