بازی Hunt: Showdown

بازی Hunt: Showdown و 10 نکته برای تازه واردها

بازی Hunt: Showdown یا هانت: شو داون می‌تواند برای تازه واردها بسیار سخت و چالش برانگیز باشد. این مطلب به شما کمک خواهد کرد تا تجربه بهتری با این بازی داشته باشید.

بازی Hunt: Showdown اصلا آسان نیست. خصوصا اگر برای اولین بار آن را بازی می‌کنید، از میزان سخت بودنش متعجب خواهید شد. احتمالا مدتی طول می‌کشد تا به فضای این اثر عادت کنید و این نکات می‌توانند به شما کمک می‌کنند تا خود را سریع‌تر با شرایط بازی سازگار کنید.

نکات مهم بازی Hunt: Showdown – هانت: شو داون

10- صدا؛ مهم‌تر از هر چیز دیگر

بازی Hunt: Showdown

نقشه‌های این بازی پر است از صداهای جیغ، فریاد، شلیک، انفجار و غیره. هر کدام از این صداها از فاصله بسیار زیاد قابل شنیدن هستند، در نتیجه می‌توانند جای شما را برای دشمنان آشکار کنند. شما باید همیشه هوشیار بوده، حواستان به اطراف باشد و تا حد امکان از ایجاد هر گونه صدایی خودداری کنید.

کلاغ‌ها، اسب‌ها، مرغ‌ها، شیشه شکسته و بطری‌های آویزان تنها تعدادی از حیوانات و اشیایی هستند که در مواجه با شما، صدا تولید می‌کنند. کلاغ‌ها از راه بسیار دور قابل شنیدن هستند و حتی می‌توانند بگویند که به کدام راه می‌روید، زیرا دقیقا برخلاف مسیری که قدم می‌زنید، پرواز می‌کنند.

همچنین ویژگی بیست فیس (Beastface) می‌تواند به شما کمک کند تا صداها را بهتر مدیریت کنید. این ویژگی باعث می‌شود در هنگام نزدیک شدن به حیوانات، آن‌ها صدای کمتری تولید کرده و صدایشان از فاصله دور شنیده نشود. پس در هنگام ارتقا دادن شخصیت خود، نیم نگاهی به این ویژگی داشته باشید.

9- همیشه یک سلاح سرد با خود حمل کنید

بازی Hunt: Showdown

اسلحه‌ها و تجهیزات زیادی در بازی Hunt: Showdown وجود دارد و با اینکه شاید وسوسه شوید تا تنها به سراغ سلاح گرم بروید اما یکی از کلیدی‌ترین چیزهایی که باید با خود به همراه داشته باشید، سلاح سرد است. یک سلاح کوچک همانند چاقو به شما کمک می‌کند تا شخصیت‌های غیر قابل ‌بازی (NPC) را راحت‌تر از بین ببرید. این اسلحه‌ها، در موقعیت‌های مختلف، کاربردی‌تر نیز هستند.

در زمینه سلاح سرد، گزینه‌های زیادی پیش روی شما قرار خواهد داشت و استانداردترین انتخاب، چاقو است که با آن می‌توانید موجوداتی همانند گرانت (Grunt) و آرمورد (Armored) را به راحتی نابودی کنید. با این حال، در مواجهه با موجوداتی همچون ایمولیتر (Immolator) از چاقو استفاده نکنید زیرا باعث می‌شود آتش درون او شعله‌ور شده و به شما آسیب زیادی وارد کند.

8- از آتش فراری نباشید

بازی Hunt: Showdown

آتش یکی از مکانیک‌های پر کاربرد بازی Hunt: Showdown است و آن را می‌توانید در بشکه‌های نفت، فانوس‌ها، دیگر آیتم‌های مصرفی و به شکل‌های مختلف در محیط پیدا کنید. اگر شخصیت شما در بازی آتش بگیرد، «بار سلامتی» او شروع به سوختن می‌کند و هر کدام از بارها که به طور کامل بسوزد، دیگر تا انتهای بازی از دست رفته است. پس زیاد آتش بازی نکنید اما آن را تا آنجا که می‌توانید، به نفع خودتان به کار بگیرید.

آتش همان قدر که می‌تواند به شما آسیب بزند، می‌تواند دشمنان شما را نیز نابود کند. خصوصا در رابطه با شکارچیانی که به زمین افتاده‌اند، عنکبوت و دیگر موجودات بازی. شما همچنین می‌توانید به فانوس‌ها شلیک کرده و آن‌ها را بر سر حیوانات بیندازید تا جلوی صدای آن‌ها را بگیرید.

7- از شخصیت‌های غیر قابل ‌بازی به نفع خود استفاده کنید

بازی Hunt: Showdown

بازی هانت: شو داون از این نظر خاص است که در آن هم باید با خطرات محیطی مبارزه کنید و هم بازیکنان دیگر. در بازی نه تنها شکارچیان دیگر قصد کشتن شما را دارند بلکه موجودات و شخصیت‌های غیر قابل ‌بازی نیز می‌خواهند شما را نابود کنند. این شخصیت‌ها به صدا حساس هستند، پس در مراحل پایانی از آن‌ها به نفع خود استفاده کنید؛ اما چگونه؟

هنگامی که به یک منطقه وارد می‌شوید، تعداد زیادی از موجودات را زنده باقی بگذارید (به طور کلی توصیه می‌کنیم با موجودی درگیر نشوید مگر از روی اجبار). این گونه هنگامی که دیگر شکارچی‌ها به نزدیکی شما بیایند، احتمالا به دلیل ایجاد سر و صدا، مجبور به مبارزه با این موجودات خواهند شد. این بدین معناست که شما از حضور آن‌ها مطلع می‌شوید و در ادامه، هم فرصت برای فرار دارید و هم می‌توانید از موقعیت استفاده کرده و دشمنان را غافل گیر کنید. پس هیچ منطقه‌ای را برای دشمن پاکسازی نکنید.

6- آمار تعداد کشتگان را داشته باشید

بازی Hunt: Showdown

در هر مسابقه از بازی Hunt: Showdown حداقل 12 بازیکن شرکت دارند. این 12 بازیکن می‌توانند به صورت انفرادی، دو نفره یا حتی سه نفره آمده باشند. فارغ از این، ممکن است بازی با تعداد بازیکن کمتری نیز برگزار شود. در هر صورت، همیشه آمار تعداد شکارچیانی که کشته‌اید را داشته باشید و این گونه شاید در بخش‌های پایانی بتوانید حدس بزنید که چند بازیکن دیگر باقی مانده است.

همچنین تعداد اجسادی که کشف می‌کنید را نیز بشمارید. بدنی شکارچیان که کشته می‌شوند، ناپدید نمی‌شود پس می‌توانید آن‌ها را نیز به آمار خود اضافه کنید. یک بار دیگر اشاره می‌کنیم که شاید در مسابقه شما، 12 بازیکن حضور نداشته باشند اما باز هم شمارش به شما کمک می‌کند تا بدانید در بدترین حالت، چند شکارچی در اطراف شما پرسه می‌زند.

5- از شکارچیان رایگان استفاده کنید

بازی Hunt: Showdown

هدف اصلی شما در این بازی، بدست آوردن پول برای خرید اسلحه‌ها، تجهیزات و شکارچیان بهتر است. اما اگر بارها و بارها کشته شوید، شکارچیان خود را از دست می‌دهید ولی جای نگرانی وجود ندارد، شکارچیان رایگان گزینه مناسبی برای شما خواهند بود. شما با کارهای مختلف، شکارچی رایگان دریافت می‌کنید که دارای تجهیزات غیرقانونی هستند، به همین دلیل اسلحه‌ها و آیتم‌های آن‌ها را نمی‌توان فروخت.

این شکارچیان رایگان، بهترین راه شما برای پس انداز کردن پول هستند و البته استرس کمتری به شما وارد می‌کنند زیرا اگر آن‌ها را از دست بدهید، اتفاقی چندان مهمی نیست. شما همچنین می‌توانید در ازای این شکارچی‌ها، اسلحه‌های بهتر دریافت کنید اما این کار را توصیه نمی‌کنیم زیرا نتیجه‌ای جز ولخرجی بیشتر نخواهد داشت.

4- بازی سریع (Quickplay) را امتحان کنید

بازی Hunt: Showdown

اگر پول کمی دارید و از شکارچیان رایگان نیز خسته شده‌اید، بازی سریع می‌تواند شرایط شما را بهبود ببخشد. بخش بازی سریع را فقط می‌توانید به صورت انفرادی انجام دهید. در این بخش، یک شکارچی رایگان دریافت می‌کنید اما هیچ گونه سلاح یا آیتم و تجهیزاتی در اختیار شما قرار ندارد. باید همانند بازی‌های بتل رویالی مانند پابجی، به جستجوی لوت رفته و چیزهایی که نیاز دارید را مناطق مختلف نقشه پیدا می‌کنید.

در صورت پیروزی در این بخش، شکارچی که با آن بازی می‌کردید، همراه با تمامی آیتم‌هایی که در مسابقه پیدا کرده‌اید، به صورت رایگان به شما تعلق می‌گیرد.

3- با دوستان خود به بازی بپردازید

بازی Hunt: Showdown

مطابق معمول آثار آنلاین چند نفره، انجام بازی Hunt: Showdown با دوستان، لذت بیشتری دارد. غریبه‌ها هم بد نیستند و گاهی اتفاقات جالبی را تجربه می‌کنید اما دوستان شما نقش مهمی در پیروز خواهند داشت. شما می‌توانید تعامل بهتری با یکدیگر داشته باشید و مشخصا هماهنگی میان شما، بیشتر خواهد بود.

شما همچنین می‌توانید بازی را به صورت سه نفره انجام دهید که آن هم جذابیت‌های خودش را دارد. یک بار دیگر اشاره می‌کنیم که در هر مسابقه، تیم‌های دو نفره و سه نفره نیز حضور دارند؛ پس اگر می‌خواهید شانس بهتری برای موفقیت داشته باشید، با دوستان خود بازی کنید.

2- از تیم اسپیک یا دیسکورد استفاده کنید

بازی Hunt: Showdown

بازی هانت: شو داون دارای ویژگی گفتگوی صوتی است اما توصیه می‌کنیم که از آن استفاده نکنید. البته اشتباه متوجه نشوید، برقراری ارتباط با هم‌تیمی، کلید پیروزی است. شما باید به یکدیگر کمک کنید و موقعیت شکارچی‌ها و موجودات دیگر را به یکدیگر اطلاع دهید.

اما سیستم گفتگوی صوتی بازی به شکلی طراحی شده که می‌تواند منجر به مرگ شما شود، زیرا دشمنانی که در نزدیکی شما حضور دارند نیز صدای شما را می‌شوند و می‌توانند به آسانی، محل حضور شما را پیدا کرده و در انتظار شما کمین کنند. استفاده از نرم افزارهایی همچون تیم اسپیک یا دیسکورد می‌تواند این مشکل را به راحتی بر طرف سازد.

1- به عنوان یک تیم، سلاح متنوع به همراه داشته باشید

بازی Hunt: Showdown

اسلحه‌های زیادی در این بازی وجود دارد، از شات‌گان‌های کوتاه برد تا تفنگ‌های به شدت قدرتمند. همچنین تیرکمان، شمشیر و غیره نیز در بازی پیدا می‌شود. شما در مجموع، حق انتخاب بالایی دارید اما از آن چیزهایی استفاده کنید که با سبک بازی کردن شما هماهنگ هستند. یک سلاح ممکن است چندان قوی نباشد اما به خاطر سازگاری با سبک بازی شما، بسیار نتیجه بخش ظاهر شود.

علاوه بر این، وقتی به صورت تیمی بازی می‌کنید، با هم تیمی خود هماهنگ کنید که چه اسلحه‌هایی بردارد. تصور کنید که یک دشمن را از دور دیده‌اید اما نمی‌توانید به او شلیک کنید چرا که شما و هم تیمی‌تان دارای اسلحه‌های نزدیک برد هستید. پس با یارتان هماهنگ باشید و برای هر نوع موقعیتی، اسلحه‌های متنوع داشته باشید.

بازی Hunt: Showdown علاوه بر رایانه‌های شخصی، بر روی کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 نیز در دسترس است.

نظر شما در رابطه با بازی Hunt: Showdown چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. این که این نقطه ها را میگن خیلی خوب و عالیه چرا که خیلی مدت زمان طولانی طول میکشه تا خودمان به این نکات پی ببریم