مکالمات تصویری اسکایپ

در مکالمات تصویری اسکایپ برای خود پس زمینه انتخاب کنید

اکنون می‌توانید در مکالمات تصویری اسکایپ – Skype برای خودتان یک پس زمینه سفارشی انتخاب کنید. این به جذاب‌تر شدن تماس ویدیویی شما کمک می‌کند.

شما احتمالاً از تصویر پس زمینه‌ی خودتان در تماس های تصویری که این مدت داشته‌اید،‌ خسته شده‌اید. اسکایپ برای این مسئله فکری کرده است. این اپلیکیشن محبوب به تازگی امکان اضافه کردن پس زمینه‌های سفارشی را در پشت صحنه‌ی شما در مکالمات ویدیویی افزوده است. هرچند این پس زمینه خیلی طبیعی به نظر نمی‌رسد، اما حداقل می‌تواند شما را از همان فضای همیشگی که در پشت سرتان دیده می‌شود، جدا کند.

با توجه به شرایط کنونی، بسیاری از کاربران به سرویس‌های ارتباطی نظیر فیس تایم، گوگل میت، اسنپ چت و اسکایپ اتکا پیدا کرده‌اند. اضافه شدن این ویژگی جدید می‌تواند کاربران تازه‌ای را در این انزوای اجتماعی به اسکایپ اضافه کند. به طور مثال اپلیکیشن Zoom نیز در حال حاضر پس زمینه‌های سفارشی را اضافه کرده است و مایکروسافت اخیراً همین ویژگی مشابه را به اپلیکیشن Teams خود افزوده است.

شما در آخرین نسخه‌ی اسکایپ روی ویندوز، مک، لینوکس و نسخه‌ی تحت وب آن می‌توانید یک پس زمینه‌ی سفارشی را اضافه کنید. این ویژگی در تنظیمات اپلیکیشن، بخش Audio & Video و گزینه‌ای با عنوان پس زمینه‌ی محو قرار دارد. مایکروسافت توصیه می‌کند از تصاویری با حالت افقی در پس زمینه‌ی مکالمات تصویری اسکایپ استفاده کنید. همچنین عکس‌های شما باید در دسکتاپ شما به صورت محلی ذخیره شده باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. دنیا بر اساس رقابت هست

    مایکروسافت حالا که Zoom اومده رو بورس، دستی به سر و گوش اسکایپ کشیده

    اگه Zoom نبود، مایکروسافت هیچ امکان اضافه ای به اسکایپ اضافه نمی کرد

    با سپاس

  2. اگه توی کار کرد نرم‌افزار مشکلی پیش نیاد خیلی خوب و عالی میشه

  3. اگه مثل اینستا با انتخاب افکت هنگ نکنه خوبه