تولید پراید 111

توقف تولید پراید 111 و پراید 132 در کارخانه سایپا ؛ محصولات جدید در راه است

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از توقف تولید پراید 111 همانند پراید 132 خبر داد و گفت خودروهایی چون سایپا شاهین و یک کراس اوور جدید در راه هستند.

سید جواد سلیمانی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد این شرکت برای توقف تولید خودروهای سواری پراید یک برنامه‌ریزی مشخص دارد و در گذشته اعلام کردیم تولید پراید 111 تا پایان اردیبهشت 99 ادامه خواهد داشت تا بتوانیم به تعهدات مشتریان عمل کنیم، اما اکنون به تیراژ مورد نظر دست پیدا کردیم و یک ماه پیش از برنامه‌ریزی انجام شده تولید پراید 111 به صورت کامل متوقف شد. وی افزود همین موضوع برای پراید 132 نیز اتفاق افتاد و توانستیم در 15 دی 98 و 15 روز پیش از موعد اعلام شده تولید آن را متوقف کنیم.

جایگزین تولید پراید 111 چیست؟

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه بیان کرد تولید پراید 131 به عنوان آخرین مدل از خانواده پراید نیز در تیر 99 متوقف می‌شود تا به صورت کامل با محصول پراید خداحافظی کنیم. وی در خصوص جایگزین این خودرو عنوان کرد بارها اعلام کردیم که برای یک خودرو با قیمت 2600 دلار هیچ جایگزینی در بازار ایران وجود ندارد و پراید به عنوان ارزان‌ترین خودرو داخلی بازار محسوب می‌شود. سلیمانی تاکید کرد در شرایط فعلی که قیمت مواد اولیه و ارز به میزان چشمگیری افزایش پیدا کرده است و تحریم‌های صنعت خودرو همچنان ادامه دارد، نمی‌توان هیچ خودرویی را با این قیمت به بازار عرضه کرد.

عرضه محصولات جدید به بازار

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه بیان کرد ما قصد داریم همزمان با توقف تولید پراید محصولات جدیدی را به تولید برسانیم و در همین راستا در سال 99 این گروه خودروسازی تولید و عرضه خودرو سایپا شاهین، یک کراس اور جدید و دو خودروی فیس لیفت شده ساینا و کوییک را به انجام خواهد رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. کاش اصلا کل شرکت سایپا بسته شه

  2. به امید روزی که تولید تمام خودرو های پراید و خانواده هاش متوقف بشه