حذف اپلیکیشن کیبورد Gboard

آموزش حذف اپلیکیشن کیبورد Gboard از گوشی اندروید

حذف کیبورد اندروید کار ساده‌ای است. در این مطلب به آموزش روش حذف اپلیکیشن کیبورد Gboard خواهیم پرداخت. در ادامه می‌توانید آن را با یک صفحه کلید دیگر جایگزین کنید.

اپلیکیشن Gboard کیبورد پیش‌فرض گجت های اندرویدی بوده و قابلیت‌های متعددی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به عنوان نمونه این کیبورد قادر به ترجمه بلادرنگ بوده و می‌تواند همزمان با صحبت کردن شما، حتی به زبان فارسی، متن را با دقتی بالا تایپ کند. از یکپارچه بودن آن با جستجوهای انجام شده در گوگل نباید غافل شد.

با این حال، برخی کاربران به خاطر نگرانی از بابت ردیابی و ذخیره‌سازی نوشته‌ها و جستجوی خود به دنبال حذف اپلیکیشن کیبورد Gboard از گوشی هستند. همچنین ممکن است استفاده از یک کیبورد اندرویدی دیگر را به جیبورد ترجیح بدهند. دلیل هر چه که باشد، باید ابتدا از شر نرم افزار کیبورد پیش‌فرض سیستم عامل خلاص شوید.

روش حذف اپلیکیشن کیبورد Gboard

وارد Settings شده و به Apps بروید. تا رسیدن به برنامه Gboard مجددا اسکرول کنید. وارد آن شده و روی گزینه Uninstall ضربه بزنید.

حذف اپلیکیشن کیبورد Gboard

در برخی دستگاه‌های اندرویدی در این قسمت گزینه Uninstall در دسترس نیست. در آن‌ها باید داخل برنامه گوگل پلی استور شده و Gboard را جستجو کنید. بعد از انتخاب نام کیبورد، به جای Open، گزینه Uninstall را لمس کنید. اگر ارور دریافت کردید، به مسیر قبلی برگشته و ابتدا گزینه‌های Clear Data و Clear Cache را لمس کنید. سپس با ورود مجدد به گوگل پلی استور کیبورد را حذف کنید.

حذف اپلیکیشن کیبورد Gboard

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. آخ چقدر این برنامه رو مخه حذف کنیم بره

  2. اگه برای ای او اس ام بگین ممنون میشم