قیمت سامسونگ گلکسی ای 31 - Samsung Galaxy A31

قیمت سامسونگ گلکسی ای 31 رسما مشخص شد

قیمت سامسونگ گلکسی ای 31 – Samsung Galaxy A31 توسط فروشگاه‌های آنلاین کره اعلام شده است تا حالا رقیب سرسخت آیفون اس ای وارد بازار شود.

اپل با رونمایی از آیفون اس ای 2020 به خوبی نشان داد که اهمیت بازار گوشی ‌های میان رده را در موفقیت تجاری کمپانی می‌داند و حالا سامسونگ قصد دارد رقیب اصلی این گوشی خوش‌قیمت را وارد بازار کند. سامسونگ گلکسی A31 توسط خرده‌فروشان کره جنوبی وارد فاز پیش‌فروش شده و به این دلیل حالا ما قیمت این گوشی میان رده را رسما می‌دانیم. طبق اطلاعات درج شده در وب سایت فروشگاه کره‌ای Coupang، قیمت سامسونگ گلکسی ای 31 در حدود 300 دلار تعیین شده است.

با توجه به این که این اسمارت فون از نمایشگر 6.4 اینچی با نسبت تصویر 20 به 9 و رزولوشن فول اچ دی پلاس یعنی 2400 در 1080 پیکسل برخوردار است ،حاشیه‌های بسیار کمی دارد و البته از یک باتری غول‌پیکر 5 هزار میلی‌مپر ساعتی انرژی می‌گیرد، از همین حالا می‌توانیم بگوییم که خریداران بسیاری خواهد داشت. سامسونگ برای مدل گلکسی ای 31 به سراغ سنسور اثر انگشت داخل نمایشگر رفته و دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی آن داخل یک ناچ قطره‌ای بسیار کوچک قرار خواهد داشت.

 قیمت سامسونگ گلکسی ای 31 - Samsung Galaxy A31

چهار دوربین داخل یک کادر مستطیلی بر روی پنل پشتی حضور دارند که از مجموعه‌ی یک سنسور 48 مگاپیکسلی با لنز عریض، یک سنسور 8 مگاپیکسلی برای تصویربرداری فوق عریض که 123 درجه وسعت دید را در اختیار کاربر قرار می‌دهد و دو دوربین 5 مگاپیکسلی برای سنسور تشخیص عمق میدان و البته عکاسی ماکرو تشکیل شده است. قیمت سامسونگ گلکسی ای 31 در حالی 300 دلار تعیین شده که این گوشی با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت ظرفیت داخلی عرضه می‌شود که کاربران می‌توانند با استفاده از کارت‌های میکرو اس دی آن را تا سقف 512 گیگابایت افزایش دهند.

قیمت سامسونگ گلکسی ای 31 در سایر نقاط جهان اعلام نشده است

در حال حاضر تنها رنگ مشکی در فروشگاه آنلاین Coupang به فروش می‌رسد، اما رنگ‌های آبی، قرمز و سفید نیز به زودی به این جمع اضافه خواهند شد. از روز ششم ماه می ارسال این گوشی برای خریداران در کره جنوبی آغاز خواهد شد و افرادی که این گوشی جدید سامسونگ را سفارش دهند، چهار ماه عضویت پریمیوم یوتیوب را دریافت خواهند کرد. در حال حاضر زمان عرضه این گوشی در سایر نقاط جهان از سوی سازنده اعلام نشده است.