امکانات دوربین گلکسی فولد 2 - Samsung Galaxy Fold 2

اطلاعات جدیدی از مشخصات دوربین گلکسی فولد 2 و قیمت گوشی منعطف سامسونگ فاش شد

به تازگی اطلاعات جدیدی از امکانات دوربین گلکسی فولد 2 – Samsung Galaxy Fold 2 و قیمت گوشی انعطاف پذیر سامسونگ فاش شده که حاوی جزئیات جذابی برای خریداران است.

نسل بعدی گوشی های هوشمند قابل انعطاف سامسونگ یعنی سری گلکسی فولد یکی از مورد انتظارترین محصولات بازار موبایل است و بسیاری از کاربران احتمالا از همین حالا برای خرید آن برنامه‌ریزی کرد‌ه‌اند. با توجه به حجم اطلاعات و گزارش‌هایی که درباره این گوشی هر روز منتشر می‌شود، می‌توانیم بگوییم که به زمان رونمایی و عرضه آن بسیار نزدیک شده‌ایم و به احتمال زیاد سامسونگ در فصل تابستان گلکسی Fold 2 را روانه بازار خواهد کرد.

البته هیچ‌کدام از این گزارش‌ها به صورت رسمی از سوی کمپانی سازنده تایید نشده است و همچنان هم شاهد درز اطلاعات افشاکنندگان بر روی شبکه‌های اجتماعی هستیم. در همین راستا به تازگی Ross Young در اکانت توییتر خود که به طور مرتب اطلاعات و تصاویری از گلکسی فولد 2 را منتشر می‌کند، جزئیات جدیدی درباره مشخصات فنی این گوشی منعطف را فاش کرده است. اگر این اطلاعات صحیح باشند می‌توان گفت که سامسونگ قصد دارد نسل دوم گلکسی فولد را با ارتقاهای قابل توجهی تولید کند و البته قیمت آن نیز حالا کمی منطقی‌تر شده است.

دوربین گلکسی فولد 2 سامسونگ با نسل قبل قابل مقایسه نیست

امکانات دوربین گلکسی فولد 2 - Samsung Galaxy Fold 2

مشخصات دوربین گلکسی فولد 2 نسبت به نسل پیش کاملا ارتقا یافته و شاهد سه سنسور 12، 16 و 64 مگاپیکسلی بر روی پنل پشتی خواهیم بود که همگی از قابلیت تصویر اپتیکال تصویر بهره می‌برند. نسل اول گوشی های منعطف سامسونگ دارای دوربین 12، 12 و 16 مگاپیکسلی بودند. البته قطعا حتی با وجود این افزایش مگاپیکسل، باز هم امکانات دوربین این گوشی تاشو همچنان هم به پرچمدار اصلی سامسونگ یعنی گلکسی اس 20 اولترا نمی رسد، اما حضور دوربین 64 مگاپیکسلی Galaxy Fold 2 می‌تواند این احتمال را بالا ببرد که شاهد اضافه شدن قابلیت‌های بیشتری از گلکسی اس 20 و اس 20 پلاس به این اسمارت فون تاشو باشیم.

قیمت سامسونگ گلکسی Fold 2 همچنان هم فضایی است؟

در ادامه این افشاگر مطرح می‌کند که سامسونگ قصد دارد فروش گوشی های منعطف خود را نسبت به نسل قبل کاملا افزایش دهد و اولین اقدام در برای رسیدن به این هدف، کاهش حدود 100 دلاری برچسب قیمت گلکسی فولد 2 بوده است. از حیث تاریخ عرضه، کمپانی سازنده قصد دارد این محصول را در ماه آگوست یعنی حوالی مرداد ماه معرفی کند و خریداران بتوانند این محصول را در حوالی سپتامبر در اواخر تابستان دریافت کنند. در انتها باز هم توجه داشته باشید که تمامی این اطلاعات ممکن است در محصول نهایی تغییر کنند و تا زمان تایید رسمی توسط سامسونگ باید با دیده‌ی تردید به آنها نگاه کنیم.

هرچند که بهبود دوربین و البته منطقی‌تر شدن قیمت نسبت به نسل اول گوشی های تاشوی سامسونگ، دو ویژگی مهمی بودند که اگر این برند کره‌ای نمی‌توانست به آنها دست پیدا کند، احتمالا گلکسی‌فولد دو به یک شکست تجاری تبدیل می‌شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خیلی خفنه ولی خدایی با پولش میشه یه ماشین خرید خیلی گرونه

  2. خب این وقتی تا میشه ال سی دیش خیلی آسیب پذیره

  3. چینیا شروع کنند ب تولید این مدل گوشیا صد درصد فناوریش ارزون تر میشه در کل جذابه