تصاویر ال جی ولوت LG Velvet

تصاویر ال جی ولوت را در دنیای واقعی ببینید

جدیدترین تصاویر ال جی ولوت – LG Velvet منتشر شد. این تصاویر، گوشی میان‌رده و زیبای ال جی را در دنیای واقعی نشان می‌دهند.

ال جی می‌خواهد با رونمایی از گوشی هوشمند جدید Velvet، خاطره‌ی چند سال اخیر را فراموش کند. ظاهراً این گوشی قرار است 7 مه (18 اردیبهشت) رسماً معرفی شود، در حالی که پیشتر تصور می‌شود از این گوشی کمی دیرتر و در تاریخ 15 مه رونمایی شود. حال با نزدیک شدن به زمان معرفی، تصاویر ال جی ولوت نیز برای نخستین بار به بیرون درز پیدا کرده که این گوشی را در دنیای واقعی به نمایش می‌گذارد.

ما در اینجا دو نسخه‌ی سفید و خاکستری گوشی ال جی را می‌توانیم در کنار یکدیگر ببینیم. این تصاویر نشان می‌دهند که ال جی برای قاب پشتی این دو گوشی، جنس شیشه‌ای را در نظر گرفته تا بتواند فناوری شارژ بی‌سیم را نیز همراه آن‌ها ارائه کند. روی قاب پشتی دوربین سه‌گانه‌ای در سمت چپ دیده می‌شود که به نظر می‌رسد هیچ برآمدگی نداشته باشند.

 

تصاویر ال جی ولوت به دوربین سه‌گانه پشتی این گوشی که پیشتر می‌دانستیم شامل حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی، یک حسگر اولترا-واید 8 مگاپیکسلی و یک حسگر تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی است، اشاره دارند. آن از چیپست اسنپدراگون 765 جی کوالکام قدرت می‌گیرد، به یک باتری 4،300 میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده و دارای نمایشگری 6.8 اینچی با نسبت 20.5:9 است. برای کسب اطلاعات بیشتر از این گوشی، گجت نیوز را دنبال کنید.