MIUI 12 Super Wallpaper

دانلود سوپر والپیپر MIUI 12 برای تمام گوشی های اندرویدی

استخراج فایل APK از نسخه بتای شیائومی MIUI 12، امکان نصب Super Wallpaper را روی سایر گوشی های اندرویدی هم فراهم کرد. با دانلود سوپر والپیپر MIUI 12 می‌توانید تصاویر زیبای مریخ و زمین را در پس زمینه موبایل خود قرار دهید.

به تازگی شیائومی با رونمایی از MIUI 12 بتای اولیه آن را برای گوشی های واجد شرایط و برخوردار از رام چینی منتشر کرد. پوسته اندرویدی جدید کمپانی، امکانات بسیاری دارد که یکی از آن‌ها Super Wallpaper است. حالا اما کاربران هر گوشی هوشمندی با سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو یا نسخه‌های جدیدتر، فرصت دانلود سوپر والپیپر MIUI 12 شیائومی را پیدا کرده‌اند.

دانلود سوپر والپیپر MIUI 12

از آنجایی که اندروید یک پلتفرم متن-باز است، انعطاف‌پذیری بیشتری از iOS دارد. همین هم به توسعه‌دهندگان مشتاق امکان داد که فایل APK سوپر والپیپر را از بتای چینی MIUI 12 استخراج و روی رام جهانی شیائومی و ردمی اجرا کنند. اما یکی از توسعه‌دهندگان سرشناس با نام کاربری linuxct از این هم فراتر رفت و اپلیکیشن را در دسترس تمام کاربران اندروید قرار داد.

دانلود سوپر والپیپر MIUI 12 شیائومی

دانلود MIUI 12 Super Wallpapers
  • تاریخ آخرین آپدیت 11 اردیبهشت 99
  • حجم فایل APK والپیپر ها حدود 84 مگابایت است
  • توضیحات: این مجموعه شامل 4 والپیپر زنده شگفت انگیز است که در این باکس دانلود هرکدام به صورت جداگانه برای دانلود با لینک مستقیم از سرور گجت نیوز، قرار داده شده است. توجه داشته باشید که ممکن است در بعضی از گوشی‌ها امکان نمایش والپیپرها وجود نداشته باشد که در این صورت، باید ابتدا اپلیکیشن گوگل والپیپرز-Google Wallpapers را از Play Store نصب کنید. ما لینک دانلود اپلیکیشن “گوگل والپیپرز” را هم در باکس دانلود قرار داده‌ایم.
دانلود Earth Forest Super Wallpapers دانلود Earth Glacier Super Wallpapers دانلود Earth Super Wallpapers دانلود Mars Super Wallpapers دانلود Google Wallpapers از پلی استور

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. ممنون که لینک دانلود اش رو هم قرار دادین

  2. دوستان کسی می دونه چطور باید به عنوان پس زمینه لاک اسکرین گذاشتش؟برا من فقد والپیپر صفحه اصلی میفته

  3. سلام گوشی من شیائومی mi a3 هست ولی نمیتونم بزارمش به عنوان والپیپر گوشیم میشه کمک کنید.
    برنامه گوگل والپیپر هم نصب کردم.