فروش گوشی هواوی وای ۷ پی

آغار فروش گوشی هواوی وای ۷ پی در ایران

طرح فروش گوشی هواوی وای ۷ پی – Huawei Y7p به عنوان محصول اقتصادی هواوی با هدیه کارت حافظه 64 گیگابایتی به صورت ویژه در ایران آغاز شد.

گوشی هواوی وای ۷ پی به عنوان گوشی جدید هواوی در گروه گوشی های میان رده در ماه فوریه ۲۰۲۰ رونمایی شد. این گوشی هوشمند از امکاناتی نظیر دوربین پشتی سه‌گانه مجهز به هوش مصنوعی، صفحه نمایشی با طراحی جدید برای تعبیه دوربین جلو و باتری با ظرفیت بالای ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی بهره می‌برد.

جزئیات فروش گوشی هواوی وای ۷ پی در ایران

هواوی وای ۷ پی

فروش محدود این گوشی هوشمند از روز پنجشنبه 11 اردیبهشت ماه در فروشگاه‌های منتخب هواوی آغاز خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند با خرید یک دستگاه Huawei Y7p یک عدد کارت حافظه 64 گیگ هدیه بگیرند و حافظه داخلی گوشی خود را به عدد 128 برسانند.

این محصول با صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی Punch FullView Display در دو رنگ با پایه سیاه و آبی عرضه شده است. گوشی Huawei Y7p با استفاده از سه دوربین هوشمند در قسمت پشتی و استفاده از هوش مصنوعی برای تشخیص  بهتر و دقیق‌تر سوژه و صحنه یک انتخاب مناسب برای عکاسی محسوب می‌شود. دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی این محصول کنار دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین ۲ مگاپیکسلی ویژه دریافت اطلاعات تکمیلی و ایجاد افکت بوکه قرار گرفته است.

همچنین قابلیت Night Mode برای عکاسی در شب یا محیط‌هایی با نور محدود برای این محصول در نظر گرفته شده و جلوی گوشی نیز دوربین ۸ مگاپیکسلی وظیفه ثبت سلفی را برعهده دارد.

میان رده هواوی از تراشه هشت ‌هسته‌ای Huawei Kirin 710F مجهز به چهار هسته پردازشی Cortex-A73 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز کنار پردازشگر گرافیکی Mali G51-MP4 استفاده می‌کند.

رابط کاربری EMUI 9.1 بر پایه اندروید ۹ با راهکارهای خلاقانه در زمینه بهبود عملکرد و سرعت سیستم نیز نرم افزار این گوشی است و آپدیت اندروید ۱۰ نیز برای این گوشی به‌زودی عرضه می‌شود.

هواوی وای ۷ پی

گوشی Huawei Y7p یک گوشی اقتصادی است که می‌تواند با توجه به مشخصات قابل توجه‌اش تبدیل به یکی از مدل‌های پرفروش بازار ایران شود. علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های منتخب هواوی جز اولین خریداران این گوشی هوشمند باشند و  کارت حافظه هدیه را دریافت کنند.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. کاش امکان این وجود داشت که این پست رو دوباره بازسازی بازنویسی میکردی و قیمتش رو هم می نوشتیم و اینکه تا کی این جشنواره ادامه داره

  2. بهتر بود عنوان مقاله رو اينطور مى نوشتيد,!!

    آغاز فروش گوشى يكبارمصرف بنجل چينى هواوى واى ٧ پى در ايران,,!!!

    • بهتر بود تو در این مقاله چرت و پرت نمی نوشتی کجاش یکبار مصرفه

      • حالا من بايد به توى بنجل پسند جواب پس بدم برو پى كارت بزار باد بياد

        • می رم کنار میزارم باد بیاد و امیدوارم باد تو رو ببره واقعا چرا من باید با تو حرف بزنم تو برو به همون سامسونگ جونت برس که اس ۲۰ اولترا با اون همه غوغایی که به پا کرد گفتم امتیاز دوربینش ۱۸۰ رو شاخشه همین طور همین j2 core هیچی نداره ولی داده بیرون ما که پیاز نخوردیم بریم با این وضعیت سامسونگ بگیریم

  3. سلام خسته نباشید ببخشید آقای حسین مرادی قیمتش چقدره و تا چه زمانی جشنواره اش ادامه دارد واینکه گوشی خوبی هست متشکر