خودروهای رولزرویس

چرا خودروهای رولزرویس این قدر گران قیمت هستند؟

خودروهای رولزرویس جزو لوکس‌ترین و گران‌ترین خودروهای جهان هستند. اما چه چیزی باعث شده قیمت محصولات Rolls Royce این قدر بالا باشد؟

شرکت رولزرویس – Rolls Royce یکی از بزرگترین و معروف‌ترین خودروسازان بریتانیایی است که در زمینه تولید و عرضه خودروهای لوکس و گران قیمت شهرت دارد. از جمله معروف‌ترین خودروهای لاکچری Rolls Royce می‌توان به فانتوم، گوست، کولینان و ریس اشاره کرد. این برند علاوه بر تولید ماشین های لوکس، در زمینه تولید پیشرانه برای هواپیما و حتی در صنایع نظامی نیز فعالیت می‌کند.

خودروهای لوکس Rolls Royce همه چیز تمام هستند. طراحی منحصربه‌فرد، لوکس و زیبای این خودروها و تزئینات داخلی ویژه آنها چشم‌ها را به خود خیره می‌کند و در کنار این ظاهر لاکچری، توان فنی بالا و موتور پرانرژی باعث کلاس کاری بالایی شده است. این برند در ساخت خودروهای دست ساز معروف است و با شعار سواری بی نقص برای مشتریانش کار می‌کند.

اما ماشین های Rolls Royce بسیار گران قیمت هستند. به عنوان مثال، رولزرویس Phantom با شروع قیمت 450 هزار دلار، رولزرویس Ghost با حداقل قیمت 314 هزار دلار، رولزرویس Wraith با حداقل قیمت 322 هزار دلار و رولزرویس Cullinan با حداقل قیمت 330 هزار دلار به فروش می‌رسند. اما دلیل این قیمت بسیار بالا چیست و خودروهای Rolls Royce چه ویژگی‌هایی دارند که باعث شده این قدر گران باشند؟ در ادامه با یک ویدیو نگاهی به ویژگی‌های این خودروهای لوکس و منحصربه‌فرد می‌اندازیم.

نگاهی به خودروهای رولزرویس ؛ لوکس و گران قیمت