نسخه ریمستر Call of Duty: Modern Warfare 2

سیستم مورد نیاز نسخه ریمستر Call of Duty: Modern Warfare 2

نسخه بازسازی بازی کال آف دیوتی: مدرن وارفر 2 سرانجام منتشر شد. سیستم مورد نیاز نسخه ریمستر Call of Duty: Modern Warfare 2 را در ادامه مطالعه کنید.

سیستم مورد نیاز نسخه ریمستر Call of Duty: Modern Warfare 2 در مقایسه با بازی‌های اخیر چندان بالا نیست اما در مقایسه با نسخه اصلی، پیشرفت قابل توجهی داشته است.

مدتی قبل بود که شایعاتی پیرامون وجود این نسخه ریمستر شنیده شد و در نهایت این شایعات رنگ واقعیت به خود گرفت. نسخه بازسازی شده بازی کال آف دیوتی: مدرن وارفر 2 حالا منتشر شده است و البته تنها بخش داستانی آن در دسترس است. عدم وجود بخش آنلاین به این دلیل است که شرکت اکتیویژن قصد دارد تا فعلا همه طرفداران مجموعه را در بازی کال آف دیوتی: وار زون (Warzone) حفظ کند و بخش مولتی پلیر بازی مدرن وارفر 2، می‌توانست باعث ریزش مخاطبان آن بازی شود.

نسخه ریمستر Call of Duty: Modern Warfare 2

مدرن وارفر 2 در سال 2009 منتشر شد و هنوز به عنوان یکی از بهترین کال آف دیوتی‌های تاریخ در نظر گرفته می‌شود. ساخت نسخه ریمستر بر عهده استودیوی بیناکس (Beenox) بوده و از انیمیشن‌ها و بافت‌های باکیفیت بهره می‌برد. علاوه بر این‌ها، نسخه‌های کنسولی از رزولوشن 4K و فناوری HDR پشتیبانی خواهد کرد. همچنین نسخه پی سی، نرخ فریم بالاتری ارائه می‌دهد و از مانیتورهای عریض نیز پشتیبانی می‌کند.

حداقل سیستم مورد نیاز نسخه ریمستر Call of Duty: Modern Warfare 2

– سیستم عامل: ویندوز ۷ / 8 / ۱۰ (نسخه‌های ۶۴ بیتی)
– پردازنده: اینتل Core i3-4340 / ای ام دی FX-6300
– حافظه رم: 8 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 670 / انویدیا GeForce GTX 1650 / ای ام دی Radeon HD 7950
– فضای هارد دیسک: 80 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه ۱۱

نسخه ریمستر Call of Duty: Modern Warfare 2

سیستم پیشنهادی نسخه ریمستر کال آف دیوتی: مدرن وارفر 2

– سیستم عامل: ویندوز ۱۰ (نسخه‌ ۶۴ بیتی)
– پردازنده: اینتل  Core i5-2500K / ای ام دی Ryzen R5 1600X
– حافظه رم: 12 گیگابایت
– کارت گرافیک: انویدیا GeForce GTX 970 / انویدیا GeForce GTX 1660 / ای ام دی Radeon R9 390 / ای ام دی Radeon RX 580
– فضای هارد دیسک: 80 گیگابایت
– دایرکت ‌ایکس: نسخه 12

همان طور که مطالعه کردید، سخت افزار مورد نیاز نسخه ریمستر، جهش قابل توجهی نسبت به نسخه اصلی داشته است. شما در سال 2009، با یک پردازنده پنتیوم 4، یک گیگابایت رم و یک کارت گرافیک جی‌فورس 6600GT به راحتی می‌توانستید بازی را اجرا کنید. حجم بازی نیز 12 گیگابایت بود که افزایش کیفیت تکسچرها، آن را به 80 گیگابایت ارتقا داده است.

نسخه ریمستر Call of Duty: Modern Warfare 2 علاوه بر رایانه‌های شخصی، بر روی کنسول ایکس باکس وان نیز در دسترس قرار دارد و قیمت آن 19.99 دلار است. نسخه بازسازی قسمت اول نیز با قیمتی مشابه، در کنار بازی اینفینت وارفر (Infinite Warfare) عرضه شده بود که اعتراضات طرفداران را به همراه داشت. حال باید دید این قسمت تا چه اندازه مورد استقبال قرار می‌گیرد.