جلوگیری از تردد پراید

رئیس سازمان استاندارد خواستار جلوگیری از تردد پراید در جاده ها شد

رئیس سازمان استاندارد با تاکید بر نقش خودروها در تصادفات جاده‌ای عنوان کرد باید با جلوگیری از تردد پراید در جاده‌های کشور به کاهش تلفات کمک کنیم.

پیروزبخت، رئیس سازمان استاندارد عنوان کرد در تصادفاتی که اتفاق می‌افتد می‌بایست کلیه مولفه‌های حادثه را مورد بررسی قرار داد و تاثیر آنها را در نظر گرفت. وی افزود من بر این باورم که خودرو مولفه بسیار موثری است، اما عدم رعایت قوانین و مقررات رانندگی و فرهنگ رانندگی نیز در شکل‌گیری این تصادفات نقش زیادی دارد.

جلوگیری از تردد پراید در جاده‌ها

رئیس سازمان استاندارد با اشاره به توقف تولید پراید عنوان کرد علاوه بر ایران برخی از کشورها نیز از این خودرو استفاده می‌کنند، اما در آن کشورها طبق مقرراتی که در نظر گرفته شده است، تردد پراید در خارج از شهر ممنوع است؛ چراکه این خودرو درون شهری بوده و برای تردد در جاده‌ها مناسب نیست. پیروزبخت تاکید کرد اگر مسئولان این موضوع را در کشورمان نیز در نظر می‌گرفتند، از وقوع بسیاری از حوادث رانندگی جلوگیری می‌شد.

طبق گفته رئیس سازمان استاندارد خودرو پراید برای محیط شهری مناسب است و بیشتر ناایمنی‌های این خودرو در جاده‌ها مشاهده می‌شود. هر چند در حال حاضر طبق استانداردهای جدید تولید پراید متوقف شده است، اما باید وضعیت تولید سایر خودروهای مشابه را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. چطور میتونند جلوی تردد یک ماشین 90 میلیونی رو بگیرند!

  2. قسمت جالب داستان اینجاست که همین عامل کشنده داره میشه ۱۰۰تومن

  3. خب پس چرا خودرویی تولید میکنن که این همه کشته بده چرا سرمایه دارا به فکر سود هستن فقط و جون مردم واسشون ارزش نداره