بازی Dirt 5

تریلر معرفی بازی Dirt 5 را تماشا کنید

شرکت مایکروسافت در لایو استریم اخیرش برای کنسول ایکس باکس سری ایکس، بازی Dirt 5 – درت 5 را به صورت رسمی معرفی کرد که در ادامه می‌توانید تریلر آن را تماشا کنید.

در بین آثار معرفی شده اخیر برای نسل بعدی ایکس باکس، بازی Dirt 5 از نظر گرافیکی، درخشش خاصی داشت و این را از ویدیوی معرفی آن می‌توان به خوبی متوجه شد.

بازی درت 5 قرار نیست به یکی از پرفروش‌ترین آثار ایکس باکس سری ایکس تبدیل شود اما می‌تواند به ما نشان دهد که باید منتظر چه گرافیک و چه کیفیتی از این کنسول باشیم. علاوه بر این‌ها، استودیوهایی که بازی‌های اتومبیل رانی تولید می‌کنند، این اثر را با دقت مورد بررسی قرار داده و از آن الهام خواهند گرفت. این بازی از نظر گرافیکی، فوق العاده به نظر می‌رسد.

تریلر معرفی بازی Dirt 5 به شکل سینمایی ساخته شده و این بدین معناست که نسخه اصلی دارای چنین کیفیتی نخواهد بود. با این حال، با آثار قبلی این مجموعه آشنایی داریم و می‌دانیم که استودیوی سازنده، آثار چشم نوازی خلق می‌کند و بدون شک این بازی هم از نظر بصری، درخشان خواهد بود. تریلر بازی را در ادامه تماشا کنید.

تریلر معرفی بازی Dirt 5 – درت 5

نسخه‌های قبلی مجموعه درت، بسیار واقع گرایانه بوده‌اند و حال باید دید با توجه به ظرفیت‌های بالای کنسول‌های نسل جدید، این واقع گرایی تا چه اندازه پیشرفت می‌کند و شاهد چه جزئیات تازه‌ای خواهیم بود.

شرکت کد مسترز (Codemasters) در رابطه با این بازی گفته است که شاهد بزرگ‌ترین قسمت مجموعه خواهید بود و این عنوان از یک بخش داستانی نیز بهره می‌برد که بدون شک مورد استقبال طرفداران قرار خواهد گرفت.

بازی درت 5 در ماه اکتبر 2020 (اواسط مهر تا اواسط آبان ماه) برای کنسول‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. همان طور که بالاتر ذکر شد، نسخه ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 بازی نیز تایید شده است.