ویوو جی 1

گوشی ویوو جی 1 با قابلیت تقسیم به دو سیستم ایزوله مجزا معرفی شد

ویوو جی 1 نام گوشی جدید این شرکت چینی است. گوشی ویوو جی وان – Vivo G1 5G از تراشه 5G اگزینوس 980 قدرت گرفته و یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی دارد.

شرکت ویوو اولین گوشی از سری جدید G را معرفی کرد. این گوشی جی وان نام داشته و به یک مودم پشتیبانی‌کننده از 5جی مجهز است. شرکت سازنده قیمت گوشی را در بازارهای کشور چین 495 دلار اعلام کرد.

تراشه اگزینوس 980 مغز متفکر گوشی ویوو جی 1 است. مودم داخلی آن از هر دو متد شبکه‌بندی NSA و SA پشتیبانی می‌کند. سرعت دریافت فایل بر بستر نسل پنجم شبکه موبایل، به صورت تئوری به حداکثر 3.55 گیگابیت بر ثانیه خواهد رسید. پشتیبانی از تکنولوژی شتاب‌دهی شبکه سبب افزایش سرعت دریافت فایل شده و یک راهکار برای جلوگیری از بروز وقفه در دریافت سیگنال‌ها توسعه یافته است.

مشخصات فنی گوشی ویوو جی 1

ویوو جی 1

نمایشگر امولد گجت دارای ابعاد 6.44 اینچ بوده و رزولوشن و تراکم پیکسلی آن به ترتیب فول اچ‌دی پلاس (1080 در 2400 پیکسل) و 409 پی‌پی‌آی است. یک نسخه برای گوشی مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی وجود دارد. سخت افزارها، از یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه خواهند کرد.

گوشی ویوو جی وان برای کارمندان سازمان‌های بزرگ و شرکت‌های دولتی در نظر گرفته شده است. اصلی‌ترین تفاوت آن با گوشی های هوشمند اندرویدی متداول، قابلیت تبدیل شدن به دو سیستم مجزا است.

می‌توان گوشی Vivo G1 را به دو سیستم ایزوله کاملا مجزا از یکدیگر تقسیم کرد. یک بخش برای کاربردهای شخصی بوده و قسمتی دیگر، مخصوص امور کاری است. در هر بخش برنامه‌هایی جداگانه نصب کرده و به شکلی متفاوت سیستم عامل را تنظیم کنید. فایل‌های ذخیره شده در هر سیستم، در دیگری قابل دسترسی و استفاده نیست.

از نظر طراحی، گوشی جدید ویوو شبیه به وان پلاس 7 تی است. در بالای نمایشگر یک حفره کوچک شبیه به قطره آب ایجاد شده که محل قرارگیری دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی از چهار سنسور تشکیل می‌شود. رزولوشن سنسور اصلی و سنسور دارای لنز اولتراواید به ترتیب 48 و 8 مگاپیکسلی بوده و در کنارشان دو سنسور کمکی 2 مگاپیکسلی وجود دارد.

ویوو جی 1

خوشبختانه علاوه بر دوربین اصلی، دوربین سلفی نیز قادر به فیلم‌ برداری 4K است. هر دو دوربین از تثبیت‌کننده الکترونیکی تصویر دوگانه پشتیبانی کرده و به همین دلیل تاثیرات ناشی از لرزش دست حین فیلم برداری 4K با آن‌ها پایین است. برای ضبط آموزش‌های ویدیویی یا ثبت خاطره‌ به شکل متفاوت، قادر خواهید بود به صورت همزمان، داخل یک ویدیو، با دوربین اصلی و سلفی فیلم برداری کنید.

ویوو جی 1

دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی ویوو جی وان از تکنولوژی تشخیص چهره برای احراز هویت پشتیبانی می‌کند. علاوه بر آن، می‌توان برای احراز هویت سریع از سیستم تشخیص اثر انگشت بهره برد. به عنوان ویژگی‌های گوشی در بخش اتصالات باید به پشتیبانی از جی پی اس، بلوتوث 5.0، وای فای دوآل باند و ان اف سی اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. طراحی گوشی اش رو دوست دارم
    طراحی دوربین دایره ای واقعا خوبه و قشنگه

  2. یکی از جدید ترین و جالب ترین مقاله هایی بود که خوندم