انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی 2

انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی 2 نیز با تاخیر اکران می‌شود

انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی 2 – Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 که طرفداران بی‌صبرانه در انتظار آن بودند نیز به لیست آثار تاخیر خورده سینمایی پیوست.

انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی 2 که تا پیش از قرار بود در ماه آوریل سال 2022 به اکران در بیاید، دچار تاخیر شد. تا پیش این هم شایعاتی پیرامون به تعویق افتادن اکران انیمیشن مذکور شنیده شده بود.

تاخیر در اکران انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی 2

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse 2 تا پیش از این قرار بود در تاریخ 8 آوریل 2022 (19 فروردین 1401) بر روی پرده‌های سینما برود اما به دلیل شیوع کرونا ویروس، بسیاری از استودیوهای ساخت و تولید آثار سینمایی به حالت تعطیل یا نیمه تعطیل درآمده‌اند و این مسئله، بر روی ساخت انیمیشن دنیای عنکبوتی 2 نیز تاثیر گذاشته است. این انیمیشن به دلیل سبک گرافیکی خاصی که دارد، نیازمند به تعداد زیادی انیماتور است و زمان زیادی برای توسعه نیاز دارد. ساخت قسمت اول این اثر نزدیک به 4 سال طول کشید و در این مدت، 800 نفر بر روی آن کار کردند.

انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی 2

طبق اعلام شرکت سونی، این انیمیشن با هفت ماه تاخیر، در تاریخ 7 اکتبر 2022 (15 مهر 1401) به اکران در خواهد آمد. این اتفاق چندان هم تعجب‌آور نیست چرا که اکثر آثار سینمایی بزرگ در چند ماه اخیر دچار تاخیر شده‌اند و تقویم سینمایی سال جاری و همچنین دو الی سه سال آینده، دستخوش تغییرات زیادی شده است.

ما هنوز جزئیات زیادی از قسمت دوم این انیمیشن در دست نداریم اما با توجه به پایان قسمت اصلی، می‌تواند حدس زد که مرد عنکبوتی 2099، نقش مهمی در داستان خواهد داشت. ما همچنین می‌دانیم که قسمت دوم داستان مایلز را ادامه می‌دهد.

شرکت سونی بر اساس برنامه ریزی‌های خود این تاریخ را انتخاب کرده است اما اگر مشکلات ناشی از کرونا ویروس ادامه پیدا کند، می‌توان در نهایت، انتظار تاخیر بیشتری را داشت. به زودی اطلاعات بیشتری در رابطه با این انیمیشن شرکت مارول منتشر خواهد شد که آن‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهیم.