نمونه تصاویر دوربین آنر ایکس 10 - Honor X10

نمونه تصاویر دوربین آنر ایکس 10 یخبندان قله اورست را به تصویر می‌کشند

نمونه تصاویر دوربین آنر ایکس 10 – Honor X10 توسط یک تیم تحقیقاتی قله اورست منتشر شده و اولین عکس واقعی از طراحی گوشی جدید آنر را نیز می‌توانیم مشاهده کنیم.

چند روز پیش یک تیم تحقیقاتی از کشور چین عازم رشته کوه هیمالیا شد تا تحقیقاتی بر روی وضعیت شبکه ارتباطی موبایل در قله اورست انجام دهد. آنر در گزارشی به طور رسمی اعلام کرد گوشی آنر ایکس 10 و آنر سی پرو پلاس در اختیار این تیم قرار داده شده و نمونه تصاویری که در ادامه مشاهده می‌کنید، نیز توسط این تیم تحقیقاتی با دوربین آنر X10 تهیه شده‌ است.

این تقریبا مشابه همان رویکردی است که شیائومی درباره می 10 پرو انجام داد. در این سفر تحقیقاتی دو عکاس به نام‌های Li Pu و Cai Qing در ارتفاع 6500 متری از دو گوشی جدید آنر برای ثبت این تصاویر زیبا استفاده کرده‌اند و از آنجایی که آنر ایکس 10 هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، می‌توانیم بگوییم که این‌ها اولین نمونه تصاویر دوربین آنر ایکس 10 محسوب می‌شوند.

آنر 10 ایکس از یک سنسور اختصاصی سونی به نام IMX600y با 40 مگاپیکسل رزولوشن خام برخوردار است، اما به دلیل بهره‌گیری از تکنولوژی ترکیب پیکسل‌‌ها، این نمونه عکس‌ها دارای 10 مگاپیکسل رزولوشن هستند. تصاویری نیز توسط آنر 30 پرو پلاس ثبت شده‌اند که تنها چند هفته از ورود آن به بازار می‌گذرد و از یک سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX700 با فیلتر Quad RYYB برخوردار است؛ یکی از این تصاویر فوق‌العاده زیبا که از قله ثبت شده است را در زیر مشاهده می‌کنید:

نمونه تصاویر دوربین آنر ایکس 10 - Honor X10

تصاویر آنر سی پرو پلاس دارای رزولوشن 12 مگاپیکسل هستند، اما متاسفانه از دوربین پریسکوپی 8 مگاپیکسلی نمونه تصاویری منتشر نشده است.  این دو گوشی های جدید چینی از اینترنت 5 جی پشتیبانی می‌کنند و تصاویر ذخیره شده توسط آنها از طریق شبکه‌ی فایو جی اپراتور چاینا موبایل که ماه گذشته در کمپ اورست راه‌اندازی شده بود، به اشتراک گذاشته شده‌اند.

اولین عکس واقعی از طراحی آنر ایکس 10 فاش شد

نمونه تصاویر دوربین آنر ایکس 10 - Honor X10

یکی از اهداف اصلی این تیم تحقیقاتی بررسی وضعیت شبکه اینترنت 5G در قله اورست بوده است و طبق گفته این تیم، آنها این آزمایش را در ارتفاع 5800 تا 6500 متری انجام داده‌اند. در این آزمایش گوشی جدید آنر موفق به دست‌یابی به سرعت دانلود 1617 مگابیت بر ثانیه و آپلود 90.3 مگابیت بر ثانیه شده است و مقدار پینگ نیز تنها 74 میلی‌ثانیه بوده است.

اما علاوه بر این نمونه تصاویر دوربین آنر ایکس 10 که واقعا زیبا هستند، شما می‌توانید مدل ایکس ده را در دست یکی از اعضای این تیم تحقیقاتی مشاهده کنید که یکی از اولین تصاویر واقعی از گوشی بعدی سری ایکس آنر محسوب می‌شود. در این تصویر می‌بینید که Honor X10 از هیچگونه حاشیه، بریدگی و حفره درون نمایشگر برخوردار نیست و کاربران می‌توانند از نمای تمام صفحه واقعی لذت ببرند.

احتمالا دوربین سلفی این گوشی مشابه شیائومی می 9 تی، دارای یک مکانیسم پاپ آپ باشد و از لبه بالایی بیرون بیاید. پیش از این در تاییدیه‌‌های نهاد مخابراتی تنا برخی از مشخصات این گوشی نظیر طراحی ماتریکسی دوربین روی پنل پشتی، نمایشگر ال سی دی 6.63 اینچی با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل، پردازنده Kirin 820، یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 واتی، سنسور اثر انگشت بر روی لبه کناری و قیمتی در حدود 130 یورو آشنا شده بودیم.

قرار است کمپانی سازنده در تاریخ بیستم می (31 اردیبهشت ماه) از گوشی آنر X10 به طور رسمی پرده‌برداری کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کیفیت ساخت دوربینی خیلی بالا و خوبی داره