قابلیت های جدید اینستاگرام سال 2020

قابلیت‌های جذابی در حال اضافه شدن به اینستاگرام است

طیف گسترده‌ای از قابلیت های جدید اینستاگرام – Instagram به زودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در ادامه با این ویژگی‌ها آشنا شوید.

یک توسعه دهنده ایتالیایی به نام الکساندرو پالوزی توضیح می‌دهند که اینستاگرام در حال کار روی قابلیت‌های متنوع جدیدی است. این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که روز به روز به تعداد کاربران این پلتفرم افزوده می‌شود.

قابلیت های جدید اینستاگرام

اول از همه، اگر شما یک تولیدکننده محتوا هستید، خبر خوب اینکه به زوی می‌توانید آسوده‌تر به بخش Insights در پیج خود دسترسی پیدا کنید. Insights در واقع یک ابزار تحلیل و بررسی است که شما را با رفتار و عادت‌های فالوورهایتان آشنا می‌کند تا بتوانید در همان مسیر به تولید محتوا بپردازید. پالوزی می‌گوید شاید اینستاگرام یک دکمه‌ی مخصوص به Insights را برای دسترسی سریع‌تر به این بخش در پروفایل شما تعبیه کند. اما این تنها یکی از قابلیت های جدید اینستاگرام است.

قابلیت های جدید اینستاگرام سال 2020

ماه گذشته ما گفتیم که اینستاگرام در حال کار روی قابلیتیست که به شما اجازه می‌دهد پیام‌های بخش Direct را برای سایر دوستان خود فروارد کنید. اگرچه به نظر می‌رسد آن پیام می‌تواند فقط در بین چند تعداد مشخصی کاربر فروارد شود. این به جلوگیری از پخش شدن اخبار دروغ کمک خواهد کرد.

قابلیت های جدید اینستاگرام سال 2020

اینستاگرام در حال حاضر به کاربران خودش اجازه می‌دهد پیام‌های ارسالی خودشان را حذف کنند، اما این شرکت در حال کار روی ویژگی است که اجازه می‌دهد اگر پیام شما پیشتر دیده یا فروارد شده بود هم قادر به حذف آن باشید. این قابلیت منطقی است، زیرا در حال حاضر چنین امکانی در پلتفرم اینستاگرام وجود ندارد.

قابلیت های جدید اینستاگرام سال 2020

و این تمام قابلیت های جدید اینستاگرام نبود. به نظر می‌رسد این شرکت در حال کار روی یک ویژگی به نام “pre-live titles” است. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد پیش‌نمایش متنی از لایوی که قرار است اجرا کنید برای فالوورهای شما به نمایش درآید تا بدانند چه زمانی قرار است شما لایو داشته باشید. ویژگی لایو، یک قابلیت مهم برای این اپلیکیشن است و به گفته‌ی مارک زاکربرگ، روزانه 800 میلیون کاربر فعال در فیسبوک و اینستاگرام از این ویژگی استفاده می‌کنند.

قابلیت های جدید اینستاگرام سال 2020

ویژگی جدید دیگر، به نمایش درآمدن استوری‌های بالای صفحه به صورت صفحه‌گذاری شده است. بنابراین به جای یک ردیف، چندین ردیف استوری در بالای صفحه خواهید داشت.

قابلیت های جدید اینستاگرام سال 2020

و سرانجام، اینستاگرام در حال کار روی قابلیتی به نام Messenger Rooms است که به زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این یک قابلیت برای چت ویدیویی و پاسخ مستقیم اپلیکیشن تحت امر فیسبوک به اپلیکیشن مکالمه تصویری Zoom است.

قابلیت های جدید اینستاگرام سال 2020

گرچه به نظر می‌رسد اینستاگرام در حال کار روی مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید است، اما هیچ تضمینی برای ارائه‌ی همه‌ی آن‌ها وجود ندارد. فیسبوک در سه ماهه اول سال 2020 به تعداد 2.99 میلیارد کاربر فعال در مجموعه اپلیکیشن‌های خود (فیسبوک، مسنجر، اینستاگرام و واتساپ) دست پیدا کرده است. پس جای عجبی وجود ندارد که بخواهد امکانات تازه‌تری را برای هرچه جذاب‌تر کردن اپلیکیشن‌هایش اضافه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*