فیلم جدید اصغر فرهادی

اطلاعات تازه‌ای از فیلم جدید اصغر فرهادی منتشر شد

بر اساس ادعای سایت سینه‌یوروپ فیلم جدید اصغر فرهادی با نام یک قهرمان با بازیگران بومی استان شیراز ساخته خواهد شد.

طی هفته گذشته برخی از رسانه‌های داخلی خبر از همکاری امیر جدیدی و اصغر فرهادی در فیلم یک قهرمان دادند و از سویی دیگر تعدادی از منابع معتقدند نوید محمدزاده نقش اصلی فیلم جدید کارگردان اسکاری ایران خواهد بود، اما بنابر گزارش وبسایت سینمایی فرانسویی سینه‌یوروپ در فیلم جدید اصغر فرهادی بیشتر از بازیگران سرشناس، شاهد بازیگران بومی و کمتر شناخته شده خواهیم بود. در این گزارش آمده:

قهرمان، اثر جدید فرهادی هم توسط بخش سینمایی شبکه آرته فرانسه انتخاب شده است. این فیلم‌ساز با این اثر به کشورش برمی‌گردد تا دوباره تحلیلی از جامعه ایرانی ارائه دهد که مایه‌هایی از یک تریلر روانشناسانه را هم در خود دارد. این فیلم در شهر شیراز و بیشتر با بازیگران اغلب ناشناس و بومی ساخته خواهد شد. تهیه این اثر در کنار خود فرهادی، با همکار قدیمی او الکساندر ماله‌گی از کمپانی ممنتو فیلمز، خواهد بود.

فیلم همه می‌دانند، آخرین ساخته فرهادی است که به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره کن ۲۰۱۸ هم انتخاب شد، اما آنطور که باید و شاید نظر منتقدین و بینندگانش را جلب نکرد و حالا بسیاری از سینما امیدوارند او با فیلم تازه خود به روزهای خوبش بازگردد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بهترین کارگردانه ولی من هیچوقت ته فیلماشونو نمی‌فهمیدم⁦🤦🏻‍♀️⁩😂