هواوی پی 30 پرو نیو ادیشن

هواوی پی 30 پرو نیو ادیشن با حافظه بیشتر و اپلیکیشن های گوگل معرفی شد

هواوی پی 30 پرو نیو ادیشن –  Huawei P30 Pro New Edition برخلاف سری هواوی پی 40 از وجود اپ‌ها و سرویس‌های گوگل بهره می‌برد. حافظه نسخه جدید این گوشی هم نسبت به مدل اورجینال، افزایش یافته است.

آخرین پرچمدار هواوی که با اپلیکیشن های گوگل عرضه شد، P30 Pro بود. پس از آن، تحریم تجاری هواوی از سوی آمریکا، استفاده از سرویس‌های گوگل در گوشی های جدید این کمپانی را ممنوع کرد. اما هواوی پی 30 پرو نیو ادیشن به لطف همان مجوز قبلی، امکان استفاده از خدمات گوگل را دارد.

مدل اورجینال این گوشی، به یک پرچمدار پرطرفدار در بازار اروپا تبدیل شد و هواوی امیدوار است فروش موفق آن را تکرار کند. حافظه استاندارد در نسخه جدید هواوی پی 30 پرو از 128 به 256 گیگ ارتقا یافته؛ ظرفیت رم گوشی هم 8 گیگابایت است.

مشخصات هواوی پی 30 پرو نیو ادیشن

این دستگاه مجهز به صفحه نمایش اولد 6.5 اینچی و همان دوربین چهارگانه‌ای است که در سال 2019 بسیاری را مجذوب خود کرده بود. دوربین اصلی این مجموعه، سنسور 40 مگاپیکسلی دارد و از Night Mode پشتیبانی می‌کند. یک دوربین فوق عریض 20 مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با زوم پریسکوپی 5 برابر و یک سنسور عمق‌سنج نیز با آن همراه هستند.

در بُعد نرم افزاری علاوه بر اپلیکیشن های گوگل، کاربران باید انتظار سیستم عامل اندروید 10 را در پوسته‌ای از EMUI 10.1 داشته باشند.

قیمت هواوی P30 پرو نیو ادیشن در اروپا، 749 یورو است و هم‌اکنون پیش‌فروش آن در آلمان جریان دارد. در صورت پیش‌خرید، مشتریان به طور رایگان یک ایرفون فری بادز 3 و اسپیکر هواوی مینی را هم دریافت خواهند کرد. عرضه این نسخه جدید از تاریخ 11 خرداد در رنگ‌های شفقی، مشکی و نقره‌ای آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. هواوی واقعا گوشیاش از سامسونگ بهتره

  2. واسه طرفدارای هواوی گوشی خوبیه حتی بهتر از پی 40پرو