لپ تاپ گیمینگ ایسوس Flying Fortess 8

لپ تاپ گیمینگ ایسوس Flying Fortress 8 با کارت گرافیک NVIDIA GTX 1660 Ti معرفی شد

لپ تاپ گیمینگ ایسوس Flying Fortress 8 با بهره‌گیری از پردازنده‌های نسل دهمی اینتل و کارت گرافیک NVIDIA GTX 1660 Ti رونمایی شد.

داده‌های منتظر شده توسط شرکت تحقیقاتی Strategy Analytics نشان می‌دهد، شرکت تایوانی ایسوس جزو 5 تولیدکننده برتر لپ تاپ در جهان با سهم 6.6 درصدی در سه ماهه نخست سال 2020 است. تخمین زده می‌شود 2.5 میلیون دستگاه از لپ تاپ های گیمینگ این برند در بازار عرضه شده باشد. حال ایسوس با رونمایی از یک لپ تاپ گیمینگ جدید، قصد دارد این سهم را در بازار بیشتر هم کند. ما در مورد لپ تاپ گیمینگ ایسوس Flying Fortress 8 سخن می‌گوییم که امروز رسماً رونمایی شد.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس Flying Fortress 8

لپ تاپ گیمینگ ایسوس Flying Fortress 8 به یک نمایشگر بزرگ 15.6 اینچی با نرخ رفرش 144 هرتز و رزولوشن 1080 پیکسل مجهز است. این نوت بوک از پردازنده‌های نسل دهمی Core i5 و Core i7 اینتل قدرت می‌گیرد. یک مدل آن به Core i5-10300H و مدل بالارده‌تر آن به Core i7-10750H مجهز شده است.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس Flying Fortess 8

این لپ تاپ به کارت گرافیک NVIDIA GTX 1650 نیز تجهیز شده است. البته گزینه‌های دیگر کارت گرافیک آن شامل GTX 1650 Ti و GTX 1660 Ti می‌شود. 8 گیگابایت رم DDR4 و حافظه‌ی داخلی 512 گیگابایتی SSD به صورت پیشفرض در این کامپیوتر قابل حمل به کار رفته است، در حالی که بالارده‌ترین مدل آن با 16 گیگابایت رم همراه است. هرچند شما می‌توانید هم رم و هم حافظه داخلی SSD این لپ تاپ را ارتقاء ببخشید.

لپ تاپ گیمینگ ایسوس Flying Fortess 8

از نظر طراحی، لپ تاپ ایسوس فلایینگ فورتز 8 چهره‌ای شبیه به یک مبارز با لبه‌هایی بران در هر سه طرف خود دارد. کیبورد آن از نور پس زمینه‌ی رنگی RGB برخوردار است و تراول دکمه‌های ان نیز 1.8 میلی‌متر هستند. از نظر ارتباطی نیز این لپ تاپ به یک رابط کابل شبکه، یک درگاه HDMI 2.0، سه درگاه USB-A و یک درگاه USB-C کامل مجهز است.

در پایان، لازم به ذکر است که کمپانی ایسوس قصد دارد این لپ تاپ مخصوص بازی خودش را با قیمت پایه 830 دلاری روانه‌ی بازار چین کند.