پوکو F2 پرو

گوشی پوکو F2 پرو با صفحه نمایش سوپر امولد و دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی شد

شیائومی از گوشی پوکو اف 2 پرو-Poco F2 Pro رونمایی کرد. از مشخصات فنی مهم پوکو F2 پرو می‌توان به صفحه نمایش سوپر امولد و دوربین 64 مگاپیکسلی اشاره کرد.

گوشی پوکو F1 یک قاتل پرچمدار تمام عیار بود. موبایلی که با قیمت مقرون به‌صرفه و سخت‌افزار قدرتمندی که داشت توانست نظر بسیاری از دوست‌داران شیائومی را به خود جلب کند. پس از عرضه پوکو X2 به عنوان جایگزینی برای ردمی K30 حالا نوبت به پوکو F2 پرو رسیده تا در مقابل رمی K30 پرو عرض اندام کند.

شیائومی پوکو اف 2 پرو از چیپست قدرتمند اسنپ دراگون 865 بهره می‌برد که سبب می‌شود با خرید این گوشی، تا چند سال خیالتان از لحاظ توانمندی قلب تپنده سخت‌افزاری تلفن همراهتان آسوده باشد. همچنین در این گوشی از نسل دوم خنک‌کننده‌های مایع متشکل از گرافیت، گرافن و Super VC استفاده شده‌است که بسیار کارآمدتر از سیستم خنک‌کننده گوشی‌های رقیب به نظر می‌رسد.

امکانات و مشخصات سخت افزاری پوکو F2 پرو

قاتل پرچمدار جدید شیائومی در دو مدل 128 و 256 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد و دیگر خبری از نسخه 64 گیگابایتی نیست. اندروید 10 و نسل دوم پیکو لانچر از دیگر ویژگی‌های Poco F2 Pro هستند.

گوشی پوکو اف 2 پرو-Poco F2 Pro

دوربین چهارگانه پوکو اف 2 پرو بسیار قابل‌توجه است. یک لنز 64 میگاپیکسلی به عنوان هسته مرکزی این دوربین انتخاب شده و یک لنز عریض 13 مگاپیکسلی (123 درجه)، لنز تله فوتو 5 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق میدان در ثبت تصاویر به کمک شما خواهند آمد. چیپست قوی پوکو F2 Pro به شما اجازه می‌دهد با کیفیت 8K و 30 فریم بر ثانیه فیلم‌برداری کنید. همچنین ویدیوهای 4K با 60 فریم بر ثانیه ضبط خواهند شد.

شیائومی تکنولوژی پاپ-آپ را برای دوربین سلفی گوشی Poco F2 Pro خود برگزیده‌است و به همین خاطر با یک صفحه نمایش یکپارچه مواجه هستیم. یک لنز 20 مگاپیکسلی عهده‌دار ثبت تصاویر سلفی شماست. صفحه نمایش 6.67 اینچی سوپر امولد این تلفن هوشمند از HDR+ پشتیبانی می‌کند و به همین خاطر باوجود رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (1.800 در 2.400) کیفیت نهایی نمایشگر باید مطلوب باشد. همچنین به لطف بهره‌گیری از پنل امولد حسگر اثر انگشت به درون صفحه انتقال پیدا کرده‌است.

اگرچه شیائومی شکاف کارت حافظه را از بدنه گوشی پوکو اف 2 پرو حذف کرده، اما همچنان جک هدفون 3.5 میلی‌متری را باقی گذاشته‌است. البته پوکو F2 پرو از بلوتوث 5.1 با aptX HD نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت پوکو اف 2 پرو-Poco F2 Pro

باتری 4.700 میلی‌آمپر ساعتی با بهره‌مندی از قابلیت شارژ سریع 30 واتی از دیگر امکاناتی است که ارزش خرید عضو تازه خانواده پوکو را افزایش می‌دهد. نسخه 128 گیگابایتی پوکو F2 Pro از 6 گیگابایت رم برخوردار است، اما نسخه 256 گیگابایتی آن 8 گیگابایت رم خواهد داشت. این گوشی‌ها در چهار رنگ آبی نئونی، سفید یخچالی، بنفش و خاکستری مات به ترتیب با قیمت 499 و 599 یورو روانه بازار خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. معایب این گوشی :نمایشگرش رفرش ریت 90هرتزی نداره،ضداب نیست
    حافظه جانبی نداره،طراحی جذاب و زیبایی نداره
    محاسن این گوشی:پردازنده 865داره،قیمت ارزان و رابط کاربری مزخرف در واقع فقط اسم پرچمدار داره
    به نظرم گوشی میان رده
    الجیVELVETکه طراحی خاص و زیبایی داره و هم ضداب هست و هم حافظه جانبی داره و هم کیفیت ساخت بالایی داره از این گوشی بنجل بهتر و ارزنده تر هست

    • آره حتما اسنپدراگون ۷۶۵ با قیمت ۷۰۰ دلار حالا چون حافظه جانبی پشتیبانی میکنه بهتره لطفا یه دلیل منطقی بیارید که بگنجه در ضمن طراحی سلیقه هست تو خوشت نمیاد برو همون ولوت بخر

  2. الان پس با این اوصاف نسخه عادی f2 میتونه حدود ۴۰۰ دلار باشه

  3. فوق العاده اس با این قیمت توی اروپا