دانلود اپلیکیشن از پلی استور

نحوه دور زدن تحریم گوگل برای دانلود اپلیکیشن از پلی استور

احتمالا شما هم با مشکل دانلود نشدن برخی اپلیکیشن ها از Play Store مواجه شده‌اید. اما ترفندی وجود دارد که دور زدن تحریم گوگل و دانلود اپلیکیشن از پلی استور را امکان‌پذیر می‌‎سازد.

گاهی اوقات وقتی برای دانلود یک برنامه اندرویدی به اپ گوگل پلی استور مراجعه می‌کنیم، با این پیغام ناخوشایند مواجه می‌شویم: این مورد در کشور شما قابل دسترس نیست. در این مواقع یا باید به سایر فروشگاه های اندرویدی متوسل شویم؛ یا راهی برای دور زدن تحریم گوگل و دانلود اپلیکیشن از پلی استور پیدا کنیم.

دور زدن تحریم گوگل

در مورد راهکار اول می‌توانید با سرچ کردن نام اپ مورد نظر در موتور جستجوی گوگل، لینک دانلود از مارکت های اندرویدی دیگر را پیدا کنید. اما شاید امنیت آن‌ها را به اندازه گوگل پلی ندانید و برای دانلود یک فایل APK از اپ استورهای متفرقه، مردد باشید. چنانچه مُصر به دریافت برنامه‌ای از پلی استور هستید که برای دانلود آن در کشور ما محدودیت وجود دارد، به سراغ راهکار دوم بروید.

دور زدن تحریم گوگل و دانلود اپ از پلی استور

ابتدا لوکیشن گوشی را خاموش و یک برنامه VPN را برای تغییر آی پی اجرا کنید. سپس از منوی Settings به زبانه اپلیکیشن‌ها بروید و Google Play Store را بیابید.  وارد آن بشوید و در صفحه باز شده، روی توقف اجباری یا Force Stop ضربه بزنید. پس از آن نسبت به پاکسازی دیتا اقدام نمایید.

گوگل پلی استور

با طی کردن این مراحل و در حالی که هنوز VPN روشن است، وارد حساب کاربری خود در اپ پلی استور بشوید. حالا برنامه‌هایی که قبلا در دسترس نبودند، باید قابل دانلود شده باشند. اگر این‌طور نبود، یک وی پی ان دیگر را امتحان یا از همان VPN، سرور دیگری را انتخاب کنید. در صورتی که همچنان مشکل وجود داشت، این نکات را هم مدنظر قرار دهید:

  • زبان گوشی خود را از منوی تنظیمات، به انگلیسی تغییر داده و مراحل فوق را تکرار کنید.
  • اگر همچنان امکان دانلود اپ مورد نظر را نداشتید، باید سیم کارت از دستگاه خارج و پس از اتصال به وای‌فای، تمام مراحل تکرار شود. این راهکار نهایی برای رفع مشکل دانلود نشدن اپلیکیشن از پلی استور است.

البته شاید هربار خارج کردن سیم کارت برای دانلود یک برنامه، کمی آزاردهنده باشد؛ اما خوشبختانه در دفعات بعد می‌توانید آن اپلیکیشن را بی‌دردسر دریافت کنید. در واقع پس از یک بار دانلود، اپ مورد نظر در Library گوگل پلی استور شما ذخیره می‌شود و با همان حساب کاربری، می‌توانید نسبت به دانلود آن روی دستگاه‌های دیگرتان هم اقدام نمایید؛ بدون اینکه نیازی به طی کردن مراحل بالا باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. همه چیز مون شده تحریم ای بابا
    خسته شدیم از این وضع

  2. این را هم اضافه کنم که از اینکه همچنین مقاله گذاشته اینطوری ممنونم چون ما هم همیشه تحریم ایم و به درد مون میخوره

  3. کاش این فیلتر اش. رو برمیداشتن آدم میتونست راحت کار اش رو انجام بده

  4. اگه یک بار با اکنت خود خرید در برنامه گوگل انجام دادید فقط با برنامه speedy dns changer دی ان اس خود را عوض کنید البته با همراه اول میشه نمیدونم چرا ولی ایرانسل فقط با vpn شد حتی تو بعضی بازی های انلاین هم همراه اول کمتر دچار مشکل میشید!!

    با تشکر

  5. سلام یه راه بهتر و آسان تر نیز هست
    اگر تمایل داشتید توضیح می دهم

  6. سلام دیتا نمیخواد پاک کنید همون کش پاک کنید جواب میده

  7. راهکار راحت تری هم وجود داره اگر دوست داشتید بنده در اختیارتون میذارم

  8. این کار همیشه عملی نیست

    بهترینش اینه که وی پی انتونو روشن کنید و اکانت جی میلتونو کلا از گوشیتون خارج کنید(اگه چند تا هست همشو خارج کنید)
    بعد که اینکارو کردین اکانتتونو وارد کنید.
    وارد اپ استور بشین همه ی اپ ها براتون میاد(در نظر داشته باشید که ممکن است بعضی اپ ها هم برای آی پی وی پی انتون تحریم باشن ولی این اتفاق خیلی کم میوفته)