الکامپ 99

الکامپ 99 زیر سایه کرونا از 28 تا 31 شهریور برگزار می‌شود

رئیس سازمان نصر اعلام کرد الکامپ 99 از 28 تا 31 شهریور امسال برگزار خواهد شد و به دلیل شیوع کرونا آن را در ابعاد کوچک‌تری برگزار خواهیم کرد.

محمدباقر اثنی عشری، رئیس سازمان نصر اعلام کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری نمایشگاه بین‌المللی الکامپ 99 با مشکلاتی همراه شده است، اما این نمایشگاه از 28 تا 31 شهریور سال جاری برگزار خواهد شد و با وجود ویروس کرونا قصد داریم آن را در ابعاد کوچک‌تری برگزار کنیم.

زمان و نحوه برگزاری الکامپ 99

رئیس سازمان نصر در ادامه بیان کرد کارمان را برای برگزاری بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ از شهریور سال 98 شروع کردیم و قصدمان این بود در این نمایشگاه در مورد ترندهای جدید فعالیت داشته باشیم، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا، تمامی نمایشگاه‌های کشور لغو شدند و زمان برگزاری آنها به آینده موکول شد. در همین راستا قصد داریم از 28 تا 31 شهریور سال جاری الکامپ 99 را برگزار کنیم و از هفته آینده نیز تاریخ ثبت نام آن را اعلام خواهیم کرد.

محمدباقر اثنی عشری در ادامه بیان کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا و کمبود فضا به ناچار این نمایشگاه را محدود کرده‌ایم و قرار بود ایده‌هایی که امسال عملی شوند را به سال 1400 موکول کنیم، اما در کنار محدود بودن، نمایشگاه امسال هوشمندتر و بیشتر در حوزه IT خواهد بود. وی در خصوص این که چرا زمان برگزاری این نمایشگاه در 28 تا 31 شهریور تعیین شده است عنوان کرد برگزاری این نمایشگاه در مهر و آبان به دلیل آغاز سال تحصیلی و افزایش میزان ترافیک امکان‌پذیر نیست. وی تاکید کرد برای انجام این نمایشگاه تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*