سامسونگ galaxy fold

مشخصات سامسونگ گلکسی فولد لایت به بیرون درز کرد

اخیرا گزارش شد که سامسونگ می‌خواهد نسخه ارزان‌تر گوشی منعطف خود را بسازد. حالا فهرستی از مشخصات سامسونگ گلکسی فولد لایت یا Galaxy Fold E منتشر شده است.

به ادعای افشاگر سرشناس حوزه موبایل، مکس وینباک، این گوشی منعطف با اسم رمز Winner2 دارای 256 گیگ حافظه داخلی و مجهز به تراشه اسنپدراگون 865 خواهد بود. البته پشتیبانی از شبکه 5G در فهرست مشخصات گلکسی فولد لایت دیده نمی‌شود و حتی پسوند 4G در انتهای نام آن قرار دارد.

سایر مشخصات سامسونگ گلکسی فولد لایت

ظرفیت حافظه رم دستگاه فاش نشده، اما وجود رم 8 یا 12 گیگابایتی در آن دور از ذهن نیست. گلکسی فولد لایت یک صفحه نمایش منعطف بدون UTG هم خواهد داشت؛ این یعنی نمایشگر آن دارای پوشش پلاستیکی خواهد بود. در ضمن، ساختار خارجی دستگاه تلفیقی از شیشه و آلومینیم توصیف شده است.

رنگ‌‌بندی Galaxy Fold Lite شامل مشکی و بنفش می‌شود؛ همچنین ظاهرا عرضه جهانی خواهد داشت و با قیمتی در حدود 1100 دلار به فروش خواهد رسید. البته منبع ما تاکید کرد که این‌ها مشخصات قطعی دستگاه نیستند و شاید در آینده خیلی چیزها تغییر کند.

درباره زمان معرفی نسخه لایت سامسونگ گلکسی فولد هم اطلاعات دقیقی وجود ندارد؛ ولی هنوز باید چند ماه تا ملاقات این محصول فاصله داشته باشیم.