دوربین گوشی آنر ایکس 10

جزئیاتی از دوربین گوشی آنر ایکس 10 و مدل پرو منتشر شد

پیش‌تر نمونه تصاویر ثبت شده با دوربین گوشی آنر ایکس 10 5G را دیده بودیم. حالا جزئیاتی از دوربین سه‌گانه این گوشی و همین‌طور Honor X10 Pro به بیرون درز کرده است.

اخیرا برند زیر مجموعه هواوی، پوستری را منتشر کرد که از نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و نرخ نمونه‌برداری تاچ 180 هرتز برای صفحه نمایش آنر ایکس 10 خبر می‌داد. اما به نظر می‌رسد این ویژگی، مربوط به مدل پرو باشد و نرخ تازه‌سازی در مدل استاندارد، همان 60 هرتز است. ظاهرا دوربین گوشی آنر ایکس 10 پرو نیز برتری‌هایی نسبت به هم‌قطار خود دارد.

Honor X10 Pro

ماژول دوربین گوشی آنر ایکس 10 و ایکس 10 پرو

بر اساس تازه‌ترین اطلاعات، دوربین اصلی آنر ایکس 10 دارای سنسور 40 مگاپیکسلی IMX600y سونی با فیلتر RYYB خواهد بود. همچنین یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز آن را همراهی خواهند کرد.

ولی آنر ایکس 10 پرو به جای لنز ماکرو، یک دوربین پریسکوپی 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر خواهد داشت. این ترکیب، مشابه مجموعه دوربین آنر 30 است؛ البته اگر فقدان سنسور عمق‌سنج را در گوشی جدید، نادیده بگیریم.

دوربین گوشی آنر ایکس 10

هر دو مدل پرو و استاندارد آنر ایکس 10 برخلاف سری آنر 30 ، دوربین سلفی پاپ آپ خواهند داشت؛ چیزی که این اواخر، کمیاب شده است. سنسور دوربین سلفی در این دو گوشی، 16 مگاپیکسلی خواهد بود؛ اما آنر ایکس 10 پرو از وجود لرزش‌گیر اپتیکال تصویر هم بهره خواهد برد.

از دیگر مشخصات این دو گوشی، باید به سایز 6.63 اینچی پنل LCD و تراشه 5G کایرین 820 اشاره کنیم. باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی هر دو دستگاه در حالت کابلی، با توان 22.5 وات شارژ می‌شود؛ ولی Honor X10 Pro از شارژ وایرلس 20 وات هم پشتیبانی می‌کند.

درباره ترکیب حافظه آن‌ها نیز دست‌کم 8 گیگ رم و 128 یا 256 گیگ حافظه داخلی قابل انتظار است. مراسم رونمایی از گوشی های جدید آنر در تاریخ 31 اردیبهشت برگزار خواهد داشت. احتمالا یک گجت جدید آنر بند و یک لپتاپ مجیک بوک را نیز ملاقات خواهیم کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. چرا هواوی از ips نمیکشه بیرون؟ بابا بسه دیگه

  2. قیمت جهانی ۳۰۰ دلار
    قیمت در ایران ۶ میلیون تومن

  3. ۲۹۰ دلار نسخه پایه .۳۴۰ دلار نسخه پریمیومش .😁ولی باید نمایشگر اولد استفاده میکرد .

  4. بنظرم اگر همین مشخصاتش باشند ، تا ۳۰۰ دلار و یا حتی بیشتر هم ارزش داره

  5. دوربین خوبی و قویی ای سوار این کوشی کردن
    که امید وارم روی قیمت اش تاثیر زیادی نداشته باشه