حذف دست جمعی کامنت ها

قابلیت پین کردن و حذف دست جمعی کامنت ها به اینستاگرام افزوده شد

حذف دست جمعی کامنت ها و قابلیت پین کردن سه نظر در بالای بقیه امکانات جدید اینستاگرام محسوب می‌شوند. این قابلیت‌ها مخصوص افراد درگیر با تعداد زیادی نظر زیر پست‌های خود است.

دو ویژگی جدید به اینستاگرام اضافه شد. این دو قابلیت، مخصوص کاربرانی است که با حجم زیادی کامنت زیر پست‌های داخل فید خود سر و کار دارند. به عنوان نمونه باید به عکاس‌ها، اینفلوئنسرها و همچنین سلبریتی‌های دارای تعداد زیادی دنبال‌کننده اشاره کرد. امکانات جدید ابتدا در اختیار کاربران آیفون و آیپد قرار گرفته و سپس در ورژن اندروید Instagram گنجانده خواهند شد. خوشبختانه آن‌ها منحصر به کاربران دارای تعدادی مشخص دنبال‌کننده نبوده و همه می‌توانند از آن‌ها بهره ببرند، اما کاربردشان برای صفحه‌های شامل تعداد زیادی فالوور بسیار بیشتر است.

با افزایش تعداد فالوورهای واقعی و بالا رفتن نرخ مشارکت در صفحه، تعداد کامنت‌های دریافتی زیر پست‌ها نیز افزایش پیدا می‌کند. قطعا همه این نظرات باب میل شما و مثبت نیست! احتمالا بدون جلوگیری از فالو شدن بیشتر توسط کاربران، دوست دارید تعداد زیادی از نظرات نامناسب را حذف کنید. آپدیت جدید اینستاگرام اجازه می‌دهد به صورت یکجا، از شر تعداد زیادی کامنت خلاص شوید.

اینستاگرام چندی پیش پنجمین نسخه از گزارش Community Standards Enforcement را منتشر کرد. این گزارش محدود به اینستاگرام نشده و پلتفرم شرکت مادر آن، فیس بوک، را نیز در بر می‌گیرد. هدف از این گزارش، دادن اطمینان خاطر به کاربران درباره تلاش‌های شرکت فیس بوک برای امن نگه داشته دو شبکه اجتماعی نام برده است. در این گزارش به ویژگی‌های جدید اشاره شد.

حذف دست جمعی کامنت ها

کاربران آیفون و آیپد اکنون از هفته آتی سیستم حذف دست جمعی دسترسی پیدا می‌کنند. برای استفاده از این ویژگی، کافی است روی یک کامنت زیر یکی از پست‌های خود ضربه زده و سپس آیکون سه نقطه واقع در گوشه بالا و سمت راست را لمس کنید. در ادامه گزینه Manage Comments را انتخاب کرده و 25 کامنت را با لمس برگزینید. در نهایت، بعد از انتخاب، با یک لمس دیگر همگی پاک خواهند شد.


گزینه More Options اجازه می‌دهد به شکلی مشابه، تعدادی حساب کاربری را همزمان بلاک کرده یا دسترسی‌شان را محدود کنید. گفتنی است هر دو قابلیت به زودی در اختیار کاربران دستگاه‌های اندرویدی نیز قرار خواهد گرفت.

قابلیت جدید اینستاگرام

متاسفانه انجام این کار برای کاربران اندروید کمی دشوارتر بوده و زمان بیشتر طلب می‌کند، اما فیس بوک وعده داد با هدف بهینه‌سازی، آپدیت‌های بیشتری را در دست توسعه دارد.

پین کردن کامنت

قابلیت پین کردن نظر اکنون در مرحله تست قرار دارد، به همین دلیل تعدادی از کاربران منتخب قادر به استفاده از آن هستند. این ویژگی نیز در ابتدا فقط در دستگاه‌های آی او اسی قابل استفاده بوده و به کاربر اجازه می‌دهد تا سقف 3 نظر را بالاتر از بقیه قرار بدهد. بعد از پین کردن یک نظر، کاربر نویسنده آن یک نوتیفیکیشن دریافت خواهد کرد.


روز شنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه، آپدیت جدید اینستاگرام را دریافت کرده و قابلیت‌های جدید را در آن تست کنید. نظرات خود درباره ویژگی‌های جدید مربوط به بخش کامنت‌ها در Instagram را با دیگر کاربران زیر همین پست به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. عالی بود واقعا نمی‌دونستم همچین قابلیتی هم وجود دارد

  2. پین کردن خیلی خوبه 😉