OnePlus 8 Pro

دوربین وان پلاس 8 پرو یک قابلیت عجیب و مخفی دارد!

ظاهرا دوربین وان پلاس 8 پرو – OnePlus 8 Pro 5G از قابلیتی اشعه ایکس مانند برخوردار است و با آن می‌توانید داخل اجسام پلاستیکی را ببینید.

به ادعای «بِن گسکین» افشاگر صنعت موبایل، یک دوربین فیلتر رنگ 5 مگاپیکسلی در پشت این گوشی وجود دارد که اجزای داخلی برخی اشیا با بدنه پلاستیکی را نمایان می‌سازد. این قابلیت با انتخاب حالت Photochrom از اپلیکیشن دوربین وان پلاس 8 پرو قابل فعال‌سازی است. در واقع دوربین گوشی با دستکاری رنگ تصویر، چنین حالتی را ایجاد می‌کند.

دوربین وان پلاس 8 پرو

مثلا از این طریق می‌توانید به درون کیبورد کامپیوتر یا دستگاه اپل تی وی نگاهی بیندازید. البته این چیزِ خاصی هم نیست؛ مگر آنکه با دیدن قطعات داخلی و مداربندی آن‌ها ذوق‌زده شوید. ناگفته نماند این قابلیت روی اجسامی که از یک سپر IR استفاده می‌کنند، کاربرد ندارد.

همچنین اگر برای کسی سوال پیش آمده باید گفت که دوربین وان پلاس ۸ پرو 5G، لباس زیر افراد را نمایان نمی‌سازد؛ اما ال‌ای‌دی های اینفرارد را که با چشم غیر مسلح قابل رویت نیستند، نشان می‌دهد. حتی ظاهرا این فیلتر رنگ روی نوشابه و نوشیدنی‌ها نیز کار می‌کند!

قیمت وان پلاس 8 پرو با 12 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی، 999 دلار است. کمپانی چینی، این محصول را با اقساط 24 ماهه 42 دلاری نیز به فروش می‌رساند.