بهترین گوشی های گیمینگ ارزان

بهترین گوشی های گیمینگ ارزان قیمت برای خرید در سال 2020

در سال 2020 موبایل های گیمینگ ارزان قیمتی وارد بازار شدند. در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به بهترین گوشی های گیمینگ اقتصادی که با هزینه نه‌چندان زیاد قابل خریداری هستند.

برای خرید یک موبایل گیمینگ لزوما نباید بهای بسیار زیادی پرداخت. اگر به دنبال بهترین عملکرد و بالاترین نرخ ریفرش نباشید و فقط بخواهید بازی‌ها بدون لگ و روان اجرا شوند، گزینه‌های ارزان قیمتی هم وجود دارند. این شما و این فهرستی از بهترین گوشی های گیمینگ اقتصادی که در همین سال 2020 عرضه شده‌اند.

بهترین گوشی های گیمینگ اقتصادی

ریلمی 6 پرو – Realme 6 Pro

قیمت: 230 دلار

بهترین گوشی های گیمینگ ارزان

این یکی از بهترین گوشی های گیمینگ حال حاضر با ریفرش ریت بالا و قیمت مناسب است. صفحه نمایش ریلمی 6 پرو وضوح فول اچ دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز دارد تا بازی‌ها بسیار روان اجرا شوند. چیپست اسنپدراگون 720G نیز مکمل این پنل IPS برای ایجاد تجربه گیمینگ خوشایند است.

تراشه دستگاه با 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی UFS 2.1 همراهی می‌شود. باتری 4300 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 30 وات، دوربین چهارگانه پشتی با زوم اپتیکال 2 برابر و دوربین سلفی فوق عریض دوگانه، دیگر مشخصات قابل توجه ریلمی 6 پرو هستند.

شیائومی ردمی کی 30 ریسینگ – Redmi K30 5G Racing Edition

قیمت: 350 دلار

بهترین گوشی های گیمینگ ارزان

ریسینگ ادیشن را باید نسخه ارتقایافته ردمی کی 30 5G بدانیم که از وجود بهترین تراشه میان رده کوالکام، یعنی اسنپدراگون 768G بهره می‌بَرد. این چیپست در قیاس با اسنپدراگون 765G دارای CPU و GPU سریع‌تری است.

همچنین ردمی کی 30 ریسینگ ادیشن یکی از ارزان‌ترین گوشی های گیمینگ 5G نیز محسوب می‌شود. به لطف مودم یکپارچه اسنپدراگون X55 این گوشی هم از فرکانس‌های زیر 6 گیگاهرتز و هم از mmWave (هر دو حالت SA/NSA) پشتیبانی می‌کند.

دیگر ویژگی قابل توجه دستگاه، ریفرش ریت 120 هرتز نمایشگر آن است. شما با خرید آن یک پنل بزرگ 6.67 اینچی و باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی نیز خواهید داشت.

ویوو آیکو نئو 3 – iQOO Neo3 5G

قیمت 385 دلار

بهترین گوشی های گیمینگ ارزان

اگر بهترین عملکرد را از یک گوشی گیمینگ اقتصادی می‌خواهید و به این محصول دسترسی دارید، در خرید آن تردید نکنید. با قیمت پایه 385 دلاری، ویوو iQOO نئو 3 قدرت اسنپدراگون 865 را برای شما به ارمغان می‌آورد؛ یعنی قوی‌ترین تراشه پرچمدار کوالکام!

علاوه بر این، از سریع‌ترین حافظه داخلی یعنی UFS 3.1 بهره‌مند خواهید شد. این دستگاه از نسل پنجم شبکه تلفن همراه نیز پشتیبانی می‌کند و بسته به پیکربندی، رم 6/8/12 گیگابایتی دارد. همه این‌ها را اضافه کنید به ریفرش ریت باورنکردنی 144 هرتز؛ بالاترین نرخ تازه‌سازی در نمایشگر یک گوشی موبایل!

هواوی آنر پلی 4 تی پرو – Honor Play 4T Pro

قیمت: 220 دلار

بهترین گوشی های گیمینگ ارزان

یکی دیگر از گوشی های گیمینگ ارزان قیمت در این فهرست، آنر پلی 4 تی پرو است. تراشه کم‌مصرف کایرین 810 که عملکردی مشابه اسنپدراگون 730G دارد، نقطه قوت دستگاه محسوب می‌شود. این در حالی است که با بودجه‌ای در حدود 200 دلار نمی‌توانید یک موبایل مجهز به اسنپدراگون 730G پیدا کنید.

رم 6 یا 8 گیگ و حافظ داخلی پرسرعت UFS 2.1 با ظرفیت 128 گیگابایت، کایرین 810 را در این گوشی همراهی می‌کنند. وجود پنل OLED با تفکیک رنگ بالا و حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای را نیز نباید از قلم بیندازیم.

شیائومی پوکو ایکس 2 – POCO X2

قیمت: 250 دلار

بهترین گوشی های گیمینگ ارزان

پس از POCO F1 که به قاتل پرچمدار معروف بود، برند زیر مجموعه شیائومی این گوشی گیمینگ را عرضه کرد. مشخصات آن مشابه ردمی کی 30 5G ریسینگ ادیشن است؛ با این تفاوت که زیر قاب پوکو ایکس 2 تراشه اسنپدراگون 765G قرار دارد. همین موضوع باعث می‌شود که قیمت ارزان‌تری داشته باشد.

مانند اسنپدراگون 768G این‌یکی چیپست هم دارای مودم یکپارچه 5G است و از تمام استانداردهای این شبکه پشتیبانی می‌کند.

زد تی ای نوبیا پلی – ZTE Nubia Play

قیمت: 335 دلار

بهترین گوشی های گیمینگ ارزان

کمپانی ZTE این گوشی میان رده را به طور خاص برای گیمرها عرضه کرد؛ دستگاهی که طراحی جذاب، دکمه‌های کنترلی حساس به لمس و صفحه نمایش حیرت‌انگیز آمولد با نرخ ریفرش 144 هرتز دارد. همچنین باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی آن هم به خوبی پاسخگوی نیاز گیمرها است.

نوبیا پلی از تراشه اسنپدراگون 765G قدرت می‌گیرد و 6/8 گیگ رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد؛ همه این‌ها با پرداخت مبلغی کمتر از 350 دلار قابل تهیه است.

شیائومی بلک شارک 3 – Black Shark 3

قیمت: 600 دلار

بلک شارک 3

بلک شارک 3 ارزان‌ترین گوشی گیمینگ قابل خریداری نیست و در واقع آن را باید یک پرچمدار بنامیم؛ اما باز هم قیمت معقولی دارد. این گوشی هوشمند 5G از طراحی گیم‌-محور و پین‌های شارژ مغناطیسی برخوردار است. از این رو، می‌توانید حتی هنگام شارژ شدن هم موبایل خود را به راحتی در دست بگیرید و بازی کنید.

شیائومی بلک شارک 3 که از اسنپدراگون 865 قدرت می‌گیرد، صفحه نمایش آمولد 90 هرتزی و تاییدیه +HDR10 نیز دارد. حافظه 256 گیگ UFS 3.0 و 8 یا 12 گیگ رم، دیگر سخت افزارهای داخلی دستگاه هستند. باتری 4720 میلی‌آمپر ساعتی و لوازم جانبی اختصاصی برای گیمینگ را هم به موارد ذکر شده، اضافه کنید.

مدل‌های قدیمی‌تر

ریلمی ایکس 2 پرو

بهترین گوشی های گیمینگ را می‌توانید از میان پرچمداران قدیمی هم انتخاب کنید. البته شاید آن‌ها خیلی ارزان نباشند؛ ولی ارزشش را دارند. مثلا باید از ریلمی ایکس 2 پرو و وان پلاس 7 تی نام ببریم که مجهز به تراشه اسنپدراگون 855 پلاس و نمایشگر 90 هرتزی هستند. ردمی کی 20 پرو هم با تراشه اسنپدراگون 855 و قیمت مناسب‌تر، می‌تواند گزینه خوبی باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. دست سایتتون درد نکنه من یه جای دیگه دیدم برای ویوو ایکیو نئو 3 اشتباهی نوشته بود 765 منهم نا امید شدم جایه دیگه ای نخوندم ممنون که گفتی 865 هستش نه 765 .

  2. نه واقعا به نظر من بازی فقط و فقط با سیستم و کنسول حال میده