رنو تالیسمان از سبد محصولات رنو حذف خواهد شد

شرکت خودروسازی رنو فرانسه قصد دارد برخی از محصولات خود را حذف و با خودروهای جدید جایگزین کند که در این بین رنو تالیسمان نیز بازنشست خواهد شد.

شرکت رنو به عنوان یکی از خودروسازان بزرگ جهان تصمیم دارد تغییراتی را در سبد محصولات خود ایجاد کند که به واسطه این تصمیم تولید برخی از محصولات متوقف و از سبد محصولات حذف خواهند شد تا شاسی بلندها و کراس اوورهای جدیدی به جای آنها به بازار عرضه شوند.

جزئیات بازنشستگی رنو تالیسمان

رنو تالیسمان

شرکت رنو حذف برخی از خودروها از سبد محصولات خود را با هدف کاهش هزینه 2 میلیارد یورویی انجام می‌دهد و در این بین حذف رنو تلیسمان و دو مینی‌ون اسپیس سنیک بیشتر از سایر محصولات محتمل است. با حذف تالیسمان و دو مینی‌ون دیگر سود زیادی به رنو خواهد رسید و شاهد تولید شاسی بلندهای دیگری خواهیم بود. کارخانه رنو در شمال فرانسه که در حال حاضر تولید تالیسمان و مینی‌ون اسپیس سنیک را انجام می‌دهد، به روی تولید خودرویی یا پلتفرم الکتریکی جدید از اتحاد رنو نیسان مشغول است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. واقعا طراحی این ماشین دل آدم رو میبره خیلی خیلی خوبه

  2. تالیسمان‌ هم قربانی هجوم احمقانه مردم جهان به شاسی سواری شد…
    حداقل الکتریکیشو میزدید

  3. بعضی وقتا یه خودروهایی توقف تولید میشه که آدم افسوس میخوره …
    نخواستیم اصلا کل ماشینارو الکتریکی کنید بره 😐

  4. فرانسوی بهتر از این نمیشه وقتی بازار های هدفش کشورهای جهان سوم هستند باید شاسی ارزون بزنه نه سدان جهان سومی ها دنبال شاسی هستند الان تو ایران تو یه درشکه بزن شاسی بلند همه میان پیش نویس اسمشم بزار x666 بازم میخرن

  5. تالیسمان و اسپیس هم رفتن، تالیسمان خودش خوب بود و اسپیس هم خیلی پر سابقه بود،
    الان میخوان بجاش رنو برقی تولید کنن🙁🙁