تاریخ عرضه گلکسی نوت 20 سامسونگ - Samsung Galaxy Note 20

تاریخ عرضه گلکسی Note 20 و مشخصات فنی آن افشا شد

تاریخ عرضه گلکسی Note 20 به همراه مشخصات فنی این گوشی فاش شد. گلکسی نوت 20 سامسونگ – Samsung Galaxy Note 20 آخرین پرچم دار از سری نوت سامسونگ خواهد بود و بر خلاف آنچه  تصور می‌کردیم، قرار نیست به زودی شاهد معرفی آن باشیم.

بسیاری از کاربران پیش‌بینی می‌کردند که سامسونگ با معرفی زودهنگام گلکسی‌ نوت بیست در تاریخی زودتر از دو سال گذشته می‌تواند از تابستان مهم سال جاری بهره ببرد. در واقع با آغاز فصل تابستان، مدارس به شکلی کاملا متفاوت با سال‌های گذشته و پس از یک دوره قرنطینه طولانی به پایان می‌رسد و سامسونگ می‌توانست با بهره‌گیری از این فرصت ایده‌آل، فروش فبلت های سری نوت خود را به بالاترین حد ممکن برساند.

اما گویا این برند کره‌ای چنین قصدی را ندارد و در گزارشی که به تازگی درباره برخی از مشخصات فنی و تاریخ عرضه گلکسی Note 20 که قرار است شامل دو مدل نوت بیست و نوت بیست پلاس شود، افشا شده، این تصمیم سامسونگ شرح داده می‌شود. گویا قرار نیست سامسونگ تغییرات چشمگیری را در گلکسی نوت 20 ایجاد کند و در واقع این شرکت می‌خواهد از همان فرم فاکتور همیشگی به همراه قلم اس پن با چند قابلیت جدید رونمایی کند و بیشتر توان فنی مهندسان خود را بر روی گوشی تاشوی گلکسی فولد 2 متمرکز خواهد کرد.

گلکسی فولد 2 یک گوشی کاملا آینده‌نگرانه خواهد بود

تاریخ عرضه گلکسی نوت 20 سامسونگ - Samsung Galaxy Note 20

نسل اول گلکسی فولد با وجود قیمت بسیار بالا و انتقالات گسترده‌ای که به طراحی آن وارد بود، فروش بسیار خوبی را تجربه کرد و در همان مدت کوتاه و فروش محدود موفق شد که سود قابل توجهی روانی جیب سامسونگ کند. طبق این گزارش گلکسی ‌نوت 20 قرار است از یک دوربین با سنسور 108 مگاپیکسلی برخوردار شود که همین هم به وجه تمایز اصلی آن با گلکسی اس بیست تبدیل خواهد شد.

در گوشی گلکسی اس 20 سامسونگ شاهد ۳ دوربین 12، 12 و 64 مگاپیکسلی بودیم که حالا در گلکسی نوت بیست این ارقام به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. روند سامسونگ در سال‌های گذشته به این شکل بوده که از قابلیت‌های مهم و جدید در سری اس رونمایی می‌کند و با کمی افزایش مشخصات، آنها را در نسل بعدی سری نوت نیز مشاهده می کنیم؛ این در واقع همان روندی است که اپل سال‌هاست در سری اس آیفون های خود به کار می‌گیرد.

تاریخ عرضه گلکسی Note 20 به اواخر تابستان موکول شد

اما در رابطه با گلکسی فولد 2 این موضوع کاملا متفاوت است و آخرین گزارش‌ها مطرح می‌کند که در نسل دوم شاهد یک محصول کاملا آینده‌نگرانه با تغییرات بسیار مهم خواهیم بود. شکل کتاب‌مانند کاملا عمودی نسل اول گلکسی ‌فولد حالا قرار است میزبان قلم اس پن نیز باشد. در واقع می‌توان گفت که شاهد یک گلکسی نوت با نمایشگر غول‌پیکر و با قابلیت تا شدن از وسط خواهیم بود که کاربران می‌توانند در هر دو حالت تبلت و یک گوشی جمع و جور از آن استفاده کنند.

انتظار می‌رود که از محصولات جدید سامسونگ در حوالی مرداد سال جاری میلادی رونمایی شود. تاریخ عرضه گلکسی نوت 20 اواخر مرداد و یا اوایل شهریور 2020 خواهد بود. بنابراین احتمالا طی یکی دو ماه آینده اطلاعات بسیار کامل‌تری از پرچمداران نسل بعدی سری نوت سامسونگ به دست خواهیم آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. باز خداروشکر اون دوربین زاقارت s20ultra رو نزاشته روش خیلی بد میشد…