آپدیت جدید بازی Fortnite

آپدیت جدید بازی Fortnite نسخه 12.60 منتشر شد+جزئیات به روز رسانی جدید فورتنایت

آپدیت جدید بازی Fortnite – فورتنایت نسخه 12.60 منتشر شد. این به روز رسانی، ویژگی‌ها و بخش‌های تازه‌ای به این بازی اضافه می‌کند که در ادامه جزئیات آن را مطالعه خواهید کرد.

آپدیت جدید بازی Fortnite نسخه 12.60، یک مُد شبیه به تسخیر پرچم به نام عملیات نفوذ (Operation Infiltration) نیز به بازیکنان معرفی کرده است که جذاب به نظر می‌رسد.

یکی از دلایل محبوبیت بازی فورتنایت این است که شرکت اپیک گیمز همیشه به روز رسانی‌های جدیدی برای آن منتشر می‌کند و مخاطبان همیشه با ویژگی‌های تازه‌ای رو به رو می‌شوند. به نظر می‌رسد که تا پیش از آغاز فصل 3، حداقل یک آپدیت بزرگ دیگر نیز برای این بازی منتشر شود. شایعات زیادی پیرامون پایان فصل دوم شنیده می‌شود و آپدیت 12.60 ظاهرا بسیاری مشکلات و باگ‌های این فصل را بر طرف کرده و علاوه بر این‌ها، یک بخش جدید به نام عملیات نفوذ نیز در اختیار بازیکنان قرار داده که قطعا مورد توجه طرفداران مُد تسخیر پرچم قرار می‌گیرد. دیگر تغییرات برجسته بازی را در ادامه می‌توانید مطالعه کنید.

آپدیت جدید بازی Fortnite

جزئیات آپدیت جدید بازی Fortnite نسخه 12.60

– اضافه شدن گرپلر (Grappler) و جت پک به بخش پارتی رویال
– مشکلات Riot Control Baton Pickaxe برطرف شد
– باگ‌های بخش Creative برطرف شدند
– بمب‌های مرگبار حالا از پشت دیوار به هدف آسیب نمی‌رسانند (در بخش Save the World)
– به زمین انداختن و برداشتن یک اسلحه، باعث کم شدن مهمات نمی‌شود (در بخش Save the World)

در حالی که ژانر بتل رویال تقریبا اشباع شده است اما بازی Fortnite با متنوع کردن گیم پلی و نوآوری‌های خاص همانند برگزاری کنسرت و استفاده از شخصیت‌های مشهور ابرقهرمانی و سینمایی، توانسته بارها مورد تحسین بازی دوستان قرار بگیرد و فراموش نکنید که این یک اثر رایگان (فری تو پلی) است.

آپدیت جدید بازی Fortnite

در عملیات نفوذ، شما باید اطلاعات خاصی را از منطقه تیم حریف استخراج کنید و تیم مقابل باید از این اطلاعات دفاع کرده و به شما اجازه ورود ندهد. مشخص است که این حالت جدید از مُد قدیمی و محبوب تسخیر پرچم الهام گرفته است که طرفداران عناوین آنلاین به خوبی با آن آشنا هستند. شرکت سازنده با عرضه این حالت جدید و بخش‌های دیگری همچون پارتی رویال (Party Royale) در تلاش است تا تنوع بیشتری به گیم پلی بازی دهد و تا اینجا به نظر می‌رسد که موفق عمل کرده.

طبق اعلام شرکت اپیک، بازی Fortnite قرار است برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 نیز منتشر شود. همه بازی‌های رایگان به بازیکن نیاز دارند و فورتنایت تا اینجا موفق شده طرفداران زیادی بدست بیاورید. تعداد بازیکنان این بازی اخیرا از مرز 350 میلیون نفر عبور کرد که تحسین برانگیز جلوه می‌کند.

آپدیت جدید بازی Fortnite نسخه 12.60 هم‌اکنون بر روی رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. ببخشید اصلاح میکنم
    منتظر ام زود تر به دست ام برسه

  2. منتظر ام زود ار بع دیت ام برسه

  3. من تو پی اس فرم بازی میکنم اونقدر بازی خوبیه که میخوام هر کجا میرم باهام باشه به خاطر همین به گوشیم میخوام نصب کنمش ولی با این حال جای پی اس فر رو نمیگیره

  4. رو pc و پلی ۴ عالیه ، اما رو گوشی نه . چون رابط کاربریش و کنترل کردن سریع آواتار خیلی سخت تره نسبت به pc و هرکسی با کنسول یا pc بازی کنه راحت میتونه بکشتت .

  5. عالیه ولی رو گوشی من باز نمیشه🥺🥺😐

  6. راکت رویال هم عالیه ممکنه از فورتنایت بچه گانه تر باشه اما راکت رویال رو نصبش کنید

  7. بازی عالیه و فعلا گرافیگش از پابجی لایت هم کمتره تا رسمی بشه

  8. فورتنایت خودش عالیه ولی نسخه ی موبایل واسه ایران شهرتش رو به فنا داد