فروش فوق العاده سایپا

جزئیات فروش فوق العاده سایپا به مناسبت عید فطر در یکشنبه 4 خرداد 99

فروش فوق العاده سایپا به مناسبت عید فطر از روز یکشنبه 4 خرداد 99 آغاز خواهد شد و در این طرح فروش خودروهای تیبا، وانت نیسان، وانت 151 و ساینا به فروش می‌رسند.

طرح فروش فوق العاده دو خودروساز بزرگ کشور یعنی ایران خودرو و سایپا به مناسبت عید فطر از روز 7 خرداد 99 آغاز می‌شود و مشتریان باید در روز یکشنبه  4 خرداد 99 (عید فطر) مراحل پیش ثبت نام را انجام دهند. در همین راستا گروه خودروسازی سایپا قصد دارد با هدف تامین نیاز بازار و کنترل بازار خودروهای پرتیراژ خود نظیر تیبا، تیبا 2، ساینا، وانت 151، نیسان بنزینی، نیسان دوگانه و وانت زامیاد (ریچ) را به فروش برساند.

جزئیات طرح فروش سایپا به مناسبت عید فطر

این طرح فروش به مدت 1 هفته ادامه خواهد داشت و ثبت‌نام‌کنندگان نهایی نیز پس از گذشت 72 ساعت از پایان ثبت نام با اجرای طرح قرعه‌کشی مشخص خواهند شد. پس از قرعه کشی و اعلام ثبت نام کنندگان نهایی، مشتریان منتخب ظرف مدت 48 ساعت باید مراحل تکمیل وجه را انجام دهند که موعد تحویل این محصولات 3 ماه اعلام شده است. متقاضیانی که اسم آنها در قرعه کشی انتخاب نشد، وجه پرداختی آنها ظرف مدت 7 روز برگشت داده می‌شود.

گفتنی است در راستای کوتاه کردن دست دلالان در فرایند فروش و طبق ضوابط تعیین شده، به وجه پرداختی مشتریان سود مشارکت تعلق نخواهد گرفت و اگر مشتریان پس از گذشت 3 ماه از موعد تحویل خودرو به نمایندگی مراجعه نکنند، گارانتی آنها باطل می‌شود. همچنین سند خودرو نیز طبق مصوبات فروش فوق‌العاده به مدت یکسال در رهن خواهد بود.

محدودیت‌های طرح فروش فوق العاده سایپا

گروه خودروسازی سایپا همانند ایران خودرو در طرح فروش محصولات خود محدودیت‌های را در نظر گرفت تا کالا به دست مشتریان واقعی برسد. از محدودیت‌های این طرح فروش می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ثبت‌نام کنندگان باید دارای گواهینامه رانندگی باشند.
  • سن مشتریان در این طرح فروش باید حداقل 18 سال باشد.
  • به ازای هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو به مشتریان اختصاص پیدا می‌کند.
  • مشتریانی که در 36 ماه اخیر از ایران خودرو و سایپا خودرو خریداری کرده باشند، در این طرح فروش مجاز به ثبت نام نخواهند بود.

همانطور که اشاره شد مشتریان باید در روز یکشنبه 4 خرداد 99 مراحل پیش ثبت نام را انجام دهند تا با داشتن کد کاربری و رمز عبور، در روز چهارشنبه 7 خرداد مراحل دوم ثبت نام را به انجام برسانند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. ممنون که اطلاع دادین ولی نخرین این ماشین ها رو

  2. لعنت به خودروسازان داخلی و مافیایی که پشت اوناست. مردم را دارن میدوشند و بدبخت میکنند

  3. خواهشا ثبت نام نکنید تا مجبور بشن قیمت و کیفیت رو تغییر بدن آخه کجای دنیا ماشینه به این بی کیفیتی رو برای خریدش صف میبندن

  4. ماشین وباید تحویلمون بدن از دم قسط یه کارگر نمیتونه با این قیمتا ماشین بخره

  5. مرگ بر هرچی ماشین ایرانیه

  6. هر روز قبمت های آشغال های تولید داخل مثل پراید را افزایش میدن . کشور هم که خر تو خره و کسی به کسی نیس که جلوی این مفسدینا بگیره

  7. ماچقدر بدبختیم واسه یه گاری تولید ملی باس یک سال صبر کنیم