گلکسی نوت 20

سامسونگ گلکسی Note 20 اولترا در کمال شگفتی تاییدیه بلوتوث دریافت کرد!

سازمان Bluetooth SIG برای گوشی سامسونگ گلکسی Note 20 اولترا تاییدیه صادر کرد. این در حالی است که انتظار نمی‌رفت محصولی از سری گلکسی نوت 20 با پسوند Ultra عرضه شود.

این تاییدیه بلوتوث، به دستگاهی با شماره مدل SM-N986U تعلق دارد و نهاد صادر کننده، آن را سامسونگ گلکسی Note 20 اولترا نامیده است. البته اخیرا یکی از تامین کنندگان کمپانی کره‌ای، ادعا کرده بود که امسال فقط مدل‌های پلاس و استاندارد گلکسی نوت 20 عرضه می‌شوند و منتظر مدل Ultra نباشد.

شماره مدل این دستگاه هم تازه نیست و پیش‌تر در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شده بود. افشاگر دنیای موبایل، Ice Universe نیز مدعی وجود تراشه معرفی نشده‌ی اسنپدراگون 865 پلاس در این گوشی شد. همچنین صدور تاییدیه 3C برای نسخه چینی دستگاه با شماره مدل SM-N9860، از همراهی یک شارژر 25 واتی با آن خبر می‌دهد.

سامسونگ گلکسی Note 20 اولترا

با این اوصاف، مشخص نیست آیا دو گوشی با اسامی گلکسی نوت 20 و نوت 20 اولترا عرضه خواهند شد؛ یا مدل پلاس هم به قوت خود باقی است.

البته اگر شماره مدل اعضای خانواده گلکسی اس 20 را ملاک بگیریم، می‌بینیم که مدل استاندارد G980 بود و مدل‌های پلاس و اولترا به ترتیب G986 و G988 بودند. در این صورت، N986 هم باید گلکسی نوت 20 پلاس باشد. پس یا سامسونگ شیوه نام‌گذاری خود را عوض کرده؛ یا بلوتوث SIG نام دستگاه را اشتباه نوشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*