فردا SX6

فردا SX6 با پلاک ملی روانه بازار شد + قیمت، مشخصات و امکانات

فردا SX6 مجوز دریافت پلاک ملی را دریافت کرده است و به زودی این کراس اوور چینی 7 نفره به دست مشتریان خواهد رسید. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت خودروسازی فردا در اسفند سال 98 نخستین کراس اوور خود را با نام فردا SX6 به صورت فروش فوری به مشتریان عرضه کرد که قرار بود ظرف مدت 20 روزه به دست مشتریان برسد، اما بحران شیوع کرونا و تعطیلی کارخانه خودروسازان باعث شد تا شرکت خودروسازی فردا نتواند این شاسی بلند 7 نفره را به موقع تولید و به مشتریان تحویل دهد، اما اکنون با گذشت مدتی شاهد تحویل فردا SX6 با پلاک ملی به مشتریان هستیم.

قیمت فردا SX6

فردا SX6

قیمت پایه این کراس اوور در نخستین مرحله فروش رسمی حدود 349 میلیون تومان در نظر گرفته شد. همچنین با توجه به این که تحویل این خودرو با تاخیر مواجه شده است، شرکت خودروسازی فردا از دریافت 10 درصد مالیات ارزش افزوده با هدف افزایش رضایت مشتریان صرف نظر کرده است و این خودرو با قیمت مصوب 349 میلیون تومان پلاک‌گذاری شده و به مشتریان تحویل داده می‌شود. گفتنی است هنوز تحویل رسمی این کراس اوور چینی 7 نفره شروع نشده و فقط شاهد شماره‌گذاری نسخه‌های اولیه آن هستیم.

فردا SX6

از طرفی آگهی‌های فروش خودرو فردا SX6 در فضای مجازی حاکی از آن است واسطه‌ها قیمتی حدود 460 تا 520 میلیون تومان را برای آن در نظر گرفته‌اند که این قیمت‌ها فقط اعلامی بوده و تا به امروز خرید و فروشی انجام نشده است. همچنین شرکت خودروسازی فردا قصد دارد به زودی مرحله جدیدی از فروش خودرو فردا SX6 را آغاز کند.

مشخصات کراس اوور SX6 

فردا SX6

این کراس اوور 7 نفره چینی از یک موتور 1.5 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ توربوشارژر بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 147 اسب بخار و گشتاور 200 نیوتن‌متر را در دور موتور 2000 تا 4000 تولید کند. استاندارد آلایندگی این خودرو یورو ۵ بوده و نسبت تراکم آن نیز 9.5 است. قدرت تولید شده از موتور نیز توسط گیربکس CVT و تیپ ترونیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. همچنین این خودرو از حالت رانندگی اسپرت و برفی نیز بهره می‌برد.

فردا SX6

طول فردا SX6 حدود 4660 میلی‌متر، عرض آن 1810 میلی‌متر و ارتفاع آن نیز 1790 میلی‌متر اعلام شده است. این خودرو از فاصله محوری 2750 میلی‌متری بهره می‌برد و وزن آن نیز 1425 کیلوگرم است. باک کراس اوور SX6 دارای گنجایش 45 لیتری است و این خودرو به ازای هر 100 کیلومتر مصرف سوخت 7.5 لیتری را به همراه دارد.

فردا SX6

از امکانات فردا SX6 می‌توان به چیدمان تورینگ صندلی‌ها، سامانه کنترل پایداری الکتریکی و پیشگیری از هرزگردی (ESP-TCS)، تریم داخلی چرم مصنوعی با دوخت قرمز، سامانه مدیریت پیمایش و سرویس، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، رینگ آلومینیومی تراش خورده ۱۷ اینچی، کیسه هوای سرنشینان جلو، ۷ صندلی (۳+۲+۲) با استاندارد ایزو فیکس، فرمان کمکی برقی تطبیقی (EPS)، سیستم تعلیق مک فرسون جلو و چند اتصالی مستقل عقب و سامانه کمکی حفظ تعادل VSC اشاره کرد.

فردا SX6

این خودرو چینی از امکانات دیگری چون ترمز ABS -EBD و BA، سانروف، تزئینات پیانویی داشبورد و رودری‌ها با خط کشی قرمز، تهویه الکتریکی ردیف جلو و عقب به صورت مستقل، قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه بر روی نمایشگر اصلی، سنسور پارک جلو و عقب، چراغ روشنایی روز، دوربین پارک عقب تطبیقی، نمایشگر لمسی ۸ اینچی، فرمان بر صوتی، کامپیوتر سفری، چراغ مشایعت، کروز کنترل و بلوتوث نیز بهره می‌برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*