شرایط پیش فروش ایران خودرو

شرایط پیش فروش ایران خودرو با تحویل یک ساله در خرداد 99

شرایط پیش فروش ایران خودرو با تحویل یک ساله در خرداد 99 اعلام شد. این طرح فروش محصولات ایران خودرو از روز یکشنبه 18 خرداد به صورت اینترنتی آغاز می‌شود.

گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد در راستای ایجاد شرایطی برای عرضه خودرو به تمامی مشتریان، طرح پیش فروش یکساله محصولات خود را به زودی آغاز خواهد کرد تا آن دسته از متقاضیانی که در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو موفق به خرید خودرو نشدند، شانس دیگری برای خرید خودرو برای آنها فراهم شود. در ادامه جزئیات شرایط پیش فروش ایران خودرو با تحویل یک ساله در خرداد 99 را بررسی می‌کنیم:

نکته: اگر درخواست مشتریان برای ثبت نام بیش از ظرفیت بخشنامه باشد، متقاضیان از طریق قرعه کشی انتخاب می‌شوند و اگر تعداد متقاضیان از ظرفیت در نظر گرفته شده کمتر باشد، تعیین اولویت تحویل خودروها نیز با قرعه کشی انجام خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در همین رابطه از آغاز عرضه ۴۵ هزار دستگاه دیگر از محصولات این خودروساز از روز یکشنبه ۱۸ خردادماه خبر داد و خاطرنشان کرد در این طرح پیش فروش، ۱۲ مدل از خودروهای تولیدی ایران خودرو قابل عرضه است. بازه زمانی تحویل خودرو در قالب طرح پیش فروش ۴ تا ۱۲ ماهه است که بر اساس قرعه کشی تعیین می‌شود.

جزئیات شرایط پیش فروش ایران خودرو

تاریخ و نحوه ثبت نام:

طرح پیش فروش ایران خودرو با تحویل یک ساله از ساعت 8 صبح روز یکشنبه 18 خرداد آغاز خواهد شد و تا ساعت 24 روز 20 خرداد 99 به مدت 3 روز ادامه خواهد شد. پس از گذشت 3 روز از پایان ثبت نام، قرعه کشی انجام می‌شود و لیست انتخاب شدگان معرفی خواهد شد.

قیمت خودرو و نحوه پرداخت:

  1. قیمت محصولات این طرح پیش فروش بر اساس قیمت زمان تحویل درج شده در قرارداد است.
  2. پس از این که اسامی انتخاب شدگان اعلام شد، افراد انتخاب شده باید مبلغ پیش پرداخت هر خودرو را از درگاه ایران خودرو پرداخت کنند و باقی مانده وجه خودرو نیز در زمان ارسال دعوتنامه با در نظر گرفتن هزینه‌های قانونی تعیین و از مشتری دریافت خواهد شد.
  3. پس از اعلام اسامی منتخب در قرعه کشی، نیازی به هیچ نوع پرداخت وجهی از سوی مشتری نخواهد بود.
  4. در هیچ یک از مراحل ثبت نام مشتریان به ارائه چک نیازی نخواهند داشت.

دریافت کد کاربری و کلمه عبور

مشتریان که در طرح فروش 4 خرداد 99 مراحل ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و کلمه عبور را انجام داده‌اند نیز باید با مراجعه مجدد به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو، مراحل به‌روزرسانی و تکمیل اطلاعات و دریافت کد کاربری و کلمه عبور جدید را انجام دهند.

جدول یک: شرایط طرح پیش فروش یکساله محصولات ایران خودرو

تاریخ اجرابازه زمانی تحویل خودروسود مشارکتسود انصراف
18 تا 20 خرداد 994 تا 12 ماه (مهر 99 تا خرداد 1400)صفرصفر

فرایند ثبت نام:

  • مرحله اول: مشتریان باید کد کاربری و کلمه عبور که در مراحل قبل دریافت کرده‌اند را وارد کنند تا به صفحه ثبت نام خودرو وارد شده و خودرو مورد نظر خود را انتخاب نمایند.
  • مرحله دوم: پس از این که مهلت ثبت نام در این طرح پیش فروش پس از 3 روز به اتمام رسید، اگر متقاضیان از ظرفیت بخشنامه بیشتر باشند، حداکثر ظرف مدت 3 روز طرح قرعه کشی انجام می‌شود تا اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی معرفی شود.
  • مرحله سوم: لیست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک به مشتریان اعلام می‌شود.
  • مرحله چهارم: پس از این که لیست انتخاب شدگان در قرعه کشی اعلام شد، مشتری باید ظرف مدت 3 روز کاری مراحل پرداخت پیش پرداخت اولیه خودرو را که در اطلاعیه‌های بعدی اعلام می‌شود از طریق سایت ایران خودرو به نشانی اینترنتی esale.ikco.ir انجام دهد. واریز نکردن پیش پرداخت وجه خودرو توسط مشتری به معنای انصراف از ثبت نام خواهد بود و ایران خودرو هیچ مسئولیتی در این خصوص ندارد.
  • مرحله پنجم: تحویل خودرو طبق اولویت‌بندی مشخص شده در قرعه کشی و سایر ضوابط ابلاغی کمیته خودرو به تفکیک خودرو انتخاب شده توسط مشتری انجام می‌شود.

شرایط عمومی بخشنامه برای شرکت در طرح پیش فروش ایران خودرو

  • مشتری می‌بایست در زمان ثبت نام، شماره کارت بانکی و شماره حساب مربوط به خورد را وارد کرده و از همان کارت برای واریز وجه استفاده کند. شماره تلفن همراه معرفی شده توسط مشتری نیز باید به نام مشتری باشد.
  • بین آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) مشتری از شرکت‌های ایران خودرو و سایپا باید 36 ماه فاصله وجود داشته باشد.
  • به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو در طرح‌های فروش ایران خودرو و سایپا تعلق خواهد گرفت.
  • مشتریان باید دارای حداقل سن 18 سال باشند و ارائه گواهینامه رانندگی خودرو حداقل پایه سوم الزامی است.
  • مشتریان حقوقی اجازه ثبت نام در این طرح فروش را ندارند.
  • مشتریانی که در این طرح فروش شرکت می‌کنند اگر دارای پلاک انتظامی فعال به نام خود باشند، اجازه ثبت نام در این طرح فروش یکساله را ندارند.
  • مشتریان نمی‌تواند حق خود را از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث انتقال دهند.
  • اگر 3 ماه از زمان تحویل خودرو بگذرد و مشتری به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه مراجعه نکند، گارانتی خودرو باطل خواهد شد. همچنین خودرو مشتریان برای مراجعه به نمایندگی باید دارای کارکرد حداقل 1000 کیلومتر باشد.
  • کد نمایندگی در مرحله دوم و در زمان واریز وجه دوم که توسط مشتری انتخاب می‌شود باید با آدرس و کد پستی مشتری در یک استان باشد.
  • هر مشتری باید فقط از یکی از طرح‌های فروش ایران خودرو و سایپا استفاده کند، اگر مشخص شود مشتری از هر دو طرح پیش فروش خودروسازان برای خرید خودرو استفاده کرده باشد، ثبت نام این مشتری باطل خواهد شد.
  • آن دسته از افرادی که در طرح فروش فوق‌العاده خودروسازان انتخاب شدند، در طرح پیش فروش یکساله اجازه ثبت نام نخواهند داشت.
  • امکان صلح در این بخشنامه فروش وجود ندارد.

نکته1: اگر مشخصات و اطلاعات وارد شده مشتری با شرایط عمومی که در بالا به آن اشاره شد، مغایرت داشته باشد، در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام مشتری باطل می‌شود.

نکته2: اگر یک مشتری دارای پلاک انتظامی فعال بوده یا گواهی نامه نداشته باشد، اما در این طرح فروش شرکت کند، به مدت 3 سال امکان ثبت نام در طرح‌های فروش ایران خودرو را نخواهد داشت.

شرایط ویژه طرح پیش فروش یکساله

  1. مشتریانی که در طرح پیش فروش شرکت کردند، برای انتخاب خودرو از بین خودروهای قابل عرضه قادر خواهند بود در مهلت ثبت نام به سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کنند و مراحل انتخاب خودرو را انجام دهند. گفتنی است مشتریان فقط باید از همین آدرس برای ثبت نام استفاده کنند و از مراجعه به سایر سایت‌ها خودداری نمایند.
  2. اولویت تحویل خودرو به مشتریان طبق نتایج قرعه کشی و ضوابط ابلاغی از سوی کمیته خودرو است.
  3. همزمان با اعلام رنگ‌های قابل عرضه در زمان تحویل، انتخاب رنگ خودرو از سوی مشتری طی دعوتنامه صادر شده انجام می‌شود.
  4. شرایط خودروهای قابل ارائه و نوع آنها در این طرح پیش فروش یکساله در اطلاعیه بعدی اعلام خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. امید وارم به تعهد هاشون عمل کنن و زیر اش نزنن

  2. عجب کاری میکنن با مردم، باز میخوان پول بگیرن و برای تحویل بدقولی کنن…