پیش فروش سایپا شاهین

پیش فروش سایپا شاهین از یکشنبه 18 خرداد آغاز می‌شود

پیش فروش سایپا شاهین از روز یکشنبه 18 خرداد 99 به مدت 3 روز تا سه شنبه 20 خرداد 99 به صورت کاملا اینترنتی انجام خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد از ساعت 14 روز یکشنبه 18 خرداد 99 خودرو سایپا شاهین را به صورت پیش فروش به بازار عرضه خواهد. این طرح فروش به مدت 3 روز برگزار می‌شود و تا سه شنبه 20 خرداد 99 ادامه خواهد داشت. متقاضیان خودرو سایپا شاهین می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با مراجعه به سایت فروش اینترنتی سایپا این خودرو را خریداری کنند. گفتنی است متقاضیان برای دریافت کد کاربری و رمز عبور باید اطلاعات شخصی خود را در سامانه فروش سایپا به ثبت برسانند.

شرایط پیش فروش سایپا شاهین

  • بر اساس شرایطی که برای پیش فروش سایپا شاهین اعلام شده است، آن دسته از متقاضیانی که در گذشته برای شرکت در طرح فروش فوق‌العاده سایپا اطلاعات شخصی خود را وارد کردند و به آنها کد کاربری و رمز عبور اختصاص داده نشد نیز باید به سایت فروش اینترنتی سایپا مراجعه کرده و مراحل انتخاب خودرو را انجام دهند.
  • در این طرح پیش فروش هیچ نوع مبلغی به عنوان پیش دریافت از متقاضیان تا قبل از اعلام اسامی برنده شدگان قرعه کشی دریافت نخواهد شد.
  • انتخاب شدگان در قرعه کشی پس از اعلام نتایج فقط 48 ساعت وقت دارند تا وجه پیش پرداخت قیمت خودرو را به صورت علی‌الحساب به حساب شرکت سایپا واریز کنند و مراحل انتخاب نوع و مدل خودرو و زمان تحویل خودرو را انجام دهند.
  • در این طرح فروش محدودیت‌هایی چون کد ملی، حداقل سن 18 سال، داشتن گواهینامه رانندگی خودرو، نداشتن سابقه ثبت نام طی 36 ماه اخیر در شرکت سایپا و ایران خودرو در نظر گرفته شده است. همچنین در این طرح پیش فروش امکان صلح وجود ندارد و انتقال خودرو به صورت وکالتی نیز ممنوع است.
  • طبق شرایط اعلام شده، کد نمایندگی انتخابی و کد پستی مشتری باید از یک استان باشد. همچنین مشتری اگر حداکثر 3 ماه بعد از تاریخ تحویل خودرو برای سرویس اولیه به نمایندگی مجاز سایپا مراجعه نکند، کارت گرانتی خودرو غیرفعال می‌شود.
  • بر اساس شرایطی که در نظر گرفته شده است، اگر تعداد ثبت نام‌کنندگان از خودرو قابل عرضه بیشتر باشد، طرح قرعه کشی انجام می‌شود. علاوه بر این آن دسته از افرادی که در قرعه کشی تاریخ‌های 17 و 18 خرداد در طرح فروش‌های فوق‌العاده ایران خودرو و سایپا برنده شده باشند، در این طرح پیش فروش اجازه ثبت نام ندارند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. کاش در مورد امکانات اش ام توضیحاتی میدادین

  2. هر چی که هست از پراید بهتره

  3. از شانس برنده شدن ماشین تو قرعه کشی بانک رسیدیم به شانس برنده شدن تو قرعه کشی برای خرید ماشین

  4. تلگرام قطع شد پوشش بدین