ال جی ولوت - LG Velvet

نسخه 4G ال جی ولوت با 6 گیگابایت رم در بنچمارک گیک بنچ رویت شد

اطلاعات فاش شده نشان می‌دهد که نسخه 4G ال جی ولوت قرار است با تراشه اسنپدراگون 845 به بازار عرضه شود. حالا بنچمارک LG Velvet با 6 گیگابایت رم منتشر شده است.

روز گذشته اخباری از نسخه 4G ال جی ولوت در سطح وب منتشر شد. براساس این اخبار LG قصد دارد گوشی Velvet را با چیپست اسنپدراگون 845 در برخی بازارها از جمله خاورمیانه، عرضه کند. این در حالی است که نسخه اصلی LG Velvet با تراشه اسنپدراگون 765G و قابلیت پشتیبانی از فناوری 5G معرفی شده بود. امروز هم تصویری از بنچمارک گیک بنچ و نرم افزار AIDA64 مربوط گوشی ال جی ولوت منتشر شده است که این اخبار را تایید می‌کند.

نسخه 4G ال جی ولوت

مشخصات نسخه 4G ال جی ولوت

با توجه به این که در هر دو تصویر فاش شده از نسخه 4G گوشی LG Velvet مدل دستگاه LM-G910 ذکر شده است، می‌توان عرضه نسخه ارزان‌تری از این گوشی را تایید کرد. این طور که به نظر می‌رسد گوشی LG Velvet 4G قرار است در بازارهایی که هنوز فناوری 5G در آن‌ها راه اندازی نشده است، عرضه شود. البته براساس شایعات مطرح شده، این نسخه با قیمتی کمتر از نسخه 5G به بازار می‌آید. از دیگر تفاوت‌های نسخه 4G ولوت با نسخه اصلی می‌توان به رم 6 گیگابایتی مدل 4G اشاره کرد. این درحالی است که نسخه اصلی Velvet دارای 8 گیگابایت حافظه رم است.

نسخه 4G ال جی ولوت

در مورد سایر مشخصات ولوت 4G هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است. اما احتمالا دو نسخه ولوت تنها در چیپست و حجم رم با هم تفاوت دارند و سایر مشخصاتشان مشابه یکدیگر است. نسخه اصلی ال جی ولوت با نمایشگر 6/8 اینچی اولد با رزولوشن +FHD و 128 گیگابایت حافظه داخلی معرفی شد. در جلوی دستگاه هم یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار دارد. پشت گوشی نیز محل قرارگیری دوربین سه گانه دستگاه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور عمق 5 مگاپیکسلی است. همچنین نیروی موردنیاز گوشی هم توسط یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم تامین می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. چرا فور جی باید فایو جی ارایه میدادن